Het tien-liedjes-spel |
Morpheus30 Erelid WMRindex: 389 OTindex: 1.549 Wnplts: Dordrecht
|
8. Leave A Light On For Me - Belinda Carlyle |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
9. Het rode licht - Andre Hazes |
|
kazz1980 Erelid WMRindex: 1.704 OTindex: 1.181 Wnplts: Nee
|
10. Heaven (Candlelight Mix) - DJ Sammy - zo moeilijk was kaarslicht toch niet NIEUW THEMA: Nederland |
|
|
1. Nederland Oh Nederland - Andre Hazes |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
1. Nederland O Nederland - André Hazes he bah, moet ik nummer twee bedenken...  2. Live In The Netherlands - Toots Thielemans |
|
|
Edit LuckyMe  |
|
|
3. Het Goede Doel - Belgie
'k Wil niet wonen in Lapland Want Lapland dat is me te koud En ik wil weg uit Nederland Want hier krijg ik het benauwd
|
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
4. Herrijzend Nederland - Tini Lavell |
|
|
5. Put your records on - Corinne Bailey-Rae
Three little birds, sat on my window. And they told me I don't need to worry. Summer came like cinnamon So sweet, Little girls double-dutch on the concrete.
|
|
|
Ik wil niet mierenn*uken hoor kazz maar dat gaat niet over Nederland  |
|
|
Dutch = Nederlands...  dus heeft te maken met Nederland... (en dan zeggen ze dat ik soms van de regeltjes ben...  ) |
|
Blaman Erelid
 WMRindex: 567 OTindex: 2.109 T |
6. André van Amstel - Nederland voor altijd mijn moederland
p.s. Morpheus - mee eens |
|
|
@Kazz Maakt mij niet uit hoor, maar als dat mag wordt het wel erg makkelijk @Blaman Bedankt  |
|
|
wtf? (nofi). Dus een titel twee keer noemen mag wel, maar als het thema Nederland is mag de engelse term voor Nederlands niet?? Waar slaat dat nu op? we hebben al tig thema's gehad waarbij de gevraagde term en daaraan aanverwante termen in andere talen opgegeven werden... |
|
|
7. Daniel Fogelberg - Netherlands |
|
|
Quote kazz1980: wtf? (nofi). Dus een titel twee keer noemen mag wel, maar als het thema Nederland is mag de engelse term voor Nederlands niet?? Waar slaat dat nu op? Het is niet NederlandS maar Nederland, het is je eigen thema....;) En wie heeft er dan een titel twee keer genoemd ? Ja LuckyMe maar die heeft het ge-edit  |
|
|
"Het is de bedoeling rond een thema 10 liedjes te zoeken" ofwel - niet exact het thema - maar iets wat er mee te maken heeft... Een tijdje terug gaf ik aan dat LuckyMe een titel opgaf die al geweest was en toen werd ik haast afgemaakt dat ik daar over durfde te zeuren... daar doelde ik op (niet dat dat iets is dat ik hier weer op wil rakelen)
Als Dutch niet mag bij het thema Nederland dan kun je als je het topic eens terug bladert wel heel veel dingen af gaan keuren.... |
|
|
Hmmm dus als het bijvoorbeeld over taart gaat mag je ook een nummer over slagroom noemen ? Da's wel lekker makkelijk  |
|
|
Dat is appels en peren vergelijken... Nederland en NederlandS zijn redelijk onlosmakelijk met elkaar verbonden, niet?
Serieus: ga eens terug in het topic en kijk hoe vreselijk veel titels niet het gevraagde thema maar iets daaromheen benoemen... |
|
|
Ah joh wat maakt mij het uit....  Ben in een beetje irritante bui vanochtend  |
|
|
en verder vinnik het nogal unfair dat als ik aangeef dat een titel dubbel is dat ik door twee dames kort en klein geslagen wordt (maar zoals gezegd wil ik daar eigenlijk niet weer over beginnen) en dat als jiji nog veel erger loopt te mierenneuken (no offense uiteraard  ) dat 1 van diezelfde dames je doodleuk gelijk geeft... (ook no offense natuurlijk!  ) |
|
|
Dat een van die dames mij gelijk geeft...daar kan ik ook niks aan doen he  |
|
|
en ter info: klikDe term "Double-Dutch" heeft ook nog een verband met Nederland  |
|
|
Quote Morpheus30: Dat een van die dames mij gelijk geeft...daar kan ik ook niks aan doen he  dat zeg ik ook niet... maar het is wel een beetje belachelijk imho. Maar zullen we weer ontopic en vanaf nu opnieuw invoeren dat er GEEN regels zijn (zoals al eerder bepaald) en dat dus alles naar eigen inzicht rondom een centraal thema gewoon mag... (uiteraard met uitleg als het echt vergezocht is) |
|
|
Ik weet wel wat Double Dutch betekent hoor  Laten we nu gewoon maar met nr. 8 verdergaan  |
|