Het tien-liedjes-spel |
botte bijl Oudgediende
 WMRindex: 90.824 OTindex: 39.090
|
5. Rammstein - Wilder Wein |
|
Kristel
Oudgediende
 WMRindex: 3.529 OTindex: 5.364 T S |
6. Wat gaan we doen met de dronken zeeman
Wat gaan we doen met de dronken zeeman Wat gaan we doen met de dronken zeeman Wat gaan we doen met de dronken zeeman ’s Morgens in de vroegte
Hola en hop, daar gaat ie hola en hop daar gaat ie Hola en hop, daar gaat ie, ’s morgens in de vroegte
Stop hem in zijn bed, hij zal wel slapen Stop hem in zijn bed, hij zal wel slapen Stop hem in zijn bed, hij zal wel slapen ’s Morgens in de vroegte
Hola en hop, daar gaat ie ...
Hang hem in de mast om uit te waaien Hang hem in de mast om uit te waaien Hang hem in de mast om uit te waaien ’s Morgens in de vroegte
Hola en hop, daar gaat ie ...
Roep de kapitein, hij zal hem leren Roep de kapitein, hij zal hem leren Roep de kapitein, hij zal hem leren ’s Morgens in de vroegte
Hola en hop, daar gaat ie ... |
|
-san- Senior lid WMRindex: 0 OTindex: 715
|
7 Imca Marina vino Mijn leven is een story Zonder veel glorie En voor zover ik zien kan niks in 't verschiet Wat moet ik je vertellen Eerst wat bestellen Want als ik nog zo nuchter ben dan gaat 't niet Geef jij maar voor de gein nog een fijn glaasje rooie wijn
refrein: Toch blijf ik altijd een lady Een lady, een lady, een lady Dat is de beste remedie Anders dan ga je d'r aan Vino, vino, waar blijft de wijn Vino, vino, waar blijft de wijn
Ik zeg je van tevoren Wat je zult horen Dat is gewoon de keiharde realiteit Hoe diep een vrouw kan vallen Ik sta niet te lallen Ik raak alleen dat brok in m'n keel nog niet kwijt
Toch blijf ik altijd een lady Een lady, een lady, een lady Dat is de beste remedie Anders dan ga je d'r aan Vino, vino, waar blijft de wijn Vino, vino, waar blijft de wijn Nu moet je mij beloven Eerlijk beloven Alles wat ik je toevertrouw blijft onder ons Ja, laat ons daarop klinken Eerst nog wat drinken Kijk eens nou is m'n glas leeg, ik lijk wel een spons
Toch blijf ik altijd een lady Een lady, een lady, een lady Dat is de beste remedie Anders dan ga je d'r aan Vino, vino, waar blijft de wijn Vino, vino, waar blijft de wijn
Nou wil ik met je wedden Jij gaat me redden Jongen, dat is al duizend en 1 keer gebeurd Maak jij je maar geen zorgen Wacht maar tot morgen Als je alleen de wijn en je hoofdpijn betreurt Geef jij maar voor de gein nog een fijn glaasje rooie wijn
Toch blijf ik altijd een lady Een lady, een lady, een lady Dat is de beste remedie Anders dan ga je d'r aan
Toch blijf ik altijd een lady Een lady, een lady, een lady Dat is de beste remedie Anders dan ga je d'r aan Vino, vino, waar blijft de wijn Vino, vino, waar blijft de wijn
|
|
nietmeer
|
8. Matt Costa - Whisky and wine |
|
nietmeer
|
9. U2 & The Corrs - Summer Wine |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
10. The Rolling Stones - Blood red wine
Nieuw thema: spiegels |
|
nietmeer
|
Geen Amy Winehouse gehad?  1. Iron Maiden - Dream of Mirrors |
|
Vercetti Senior lid
 WMRindex: 585 OTindex: 571
|
2. The Who - Smash the mirror |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
3. Blind Guardian - Mirror Mirror |
|
Sjaak
Moderator
 WMRindex: 22.302 OTindex: 59.422
|
4. Spiegelbeeld - Willeke Alberti |
|
nietmeer
|
5. MJ - Man in the mirror |
|
Beijing Actief lid WMRindex: 9 OTindex: 231
|
6. The Velvet Underground & Nico - I'll be your mirror |
|
nietmeer
|
7. Human League - Mirror man |
|
-san- Senior lid WMRindex: 0 OTindex: 715
|
8 Frans Bauer de spiegel van het leven |
|
Vercetti Senior lid
|
9. Meat Loaf - Objects in the rear view mirror may appear closer than they are |
|
Vercetti Senior lid
|
10 The Who - Go to the mirror nieuw: moord  |
|
Beijing Actief lid WMRindex: 9 OTindex: 231
|
1. John Mayer - Assassin |
|
nietmeer
|