Het tien-liedjes-spel |
Blaman Erelid
 WMRindex: 567 OTindex: 2.109 T |
Quote Vivi: Zullen we hem slaan?  jij of ikke  |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Geeft niet, Blaman. Het is je vergeven...  |
|
Vivi Senior lid WMRindex: 203 OTindex: 1.523 Wnplts: Meerle, Be
|
Allebei een keertje!  |
|
kazz1980 Erelid WMRindex: 1.704 OTindex: 1.181 Wnplts: Nee
|
Vivi, Is dit een grapje!?!?!? |
|
Blaman Erelid
Quote Vivi: Allebei een keertje!  Doen we! Kazz ... klap |
|
Blaman Erelid
Quote kazz1980: Vivi, Is dit een grapje!?!?!? wat denk je zelf Kazz (kijk even op je PP) |
|
|
Quote kazz1980: Vivi, Is dit een grapje!?!?!? Kweenie, deed die mep van Blaman pijn?  Kazz....nog een Klap!!! |
|
|
Ja hallo... mag ik dan echt niets meer zeggen dat ook maar licht kritisch is??!? Deze was al geweest, als dat ook al mag is het spel natuurlijk helemaal te lame voor woorden... roepen we vanaf nu gewoon 10 keer dezelfde titel... Dus doe ff normaal! Ja - ik weet dat ik eerder fout bezig was, maar nee - dat is geen reden om me bij ieder dingetje meteen klappen te gaan verkopen!  Dit was gewoon een volledig terechte opmerking en had niets te maken met mijn neiging om wel eens door te hameren op zinloze regeltjes... Ik heb jullie beiden mijn excuses aangeboden voor het eerdere voorval - dus ga me nu niet nog een keer onnodig door het slijk halen...  |
|
Blaman Erelid
Quote Vivi: Quote kazz1980: Vivi, Is dit een grapje!?!?!? Kweenie, deed die mep van Blaman pijn?  Kazz is sprakeloos geloof ik  |
|
|
Quote Blaman: Quote Vivi: Quote kazz1980: Vivi, Is dit een grapje!?!?!? Kweenie, deed die mep van Blaman pijn?  Kazz is sprakeloos geloof ik  Of gewoon een hele lange post aan het intikken!!   |
|
Blaman Erelid
Gaan we weer ......
Kazz, kijk ff in je PP alsjeblieft .... |
|
|
het laatste dus  Ik hoop dat het een geintje was. zo ja - dan vond ik em niet leuk maar zal ik er verder niet over doorzeuren;) zo nee, dan begrijp ik jullie probleem niet en vind ik het ronduit onbeschoft. |
|
Blaman Erelid
Zullen we doorgaan met Kaas??? |
|
|
Ik ben er klaar mee... deze reactie van jullie is echt zwaaaaar overtrokken. Dit keer had ik gewoon gelijk en zijn jullie degenen die lopen te zeuren (over mij). Ik geef enkel even aan dat een uitvoerende al genoemd is - volgens mij is iedereen het er toch wel over eens dat het niet de bedoeling van dit topic is om dingen dubbel te gaan noemen.. maar omdat ik het zeg krijg ik ineens klappen... das toch niet netjes?? |
|
|
10. Aerosmith - Cheesecake
En het nieuwe thema is Edit Kpuc: knuffelen! |
|
nietmeer
|
Voila, geen gemep hier, maar knuffel elkaar liever  |
|
|
Kpuc, daar sluit ik mij bij aan. |
|
|
Quote Vivi: 10. Aerosmith - Cheesecake
En het nieuwe thema is Edit Kpuc: knuffelen! Ey gemenerd!!  |
|
nietmeer
|
Moi??  Ik ben zo lief juist  |
|
Blaman Erelid
1. Paul de Leeuw - JE BENT M'N MAATJE TOT AAN HET GAATJE
Tot aan het gaatje, ben jij m'n maatje En ik wil nu lekker knuffelen met z'n twee Tot aan het gaatje, ben jij m'n maatje En ik zweer je, daar bedoel ik echt niets mee
|
|
|
Kpuc is inderdaad lief - jullie gingen gewoon echt even te ver.... maar nu moeten we dr mee ophouden anders wordt het van mij ook weer zeuren  Ik hou dr over op. Mijns inziens zijn excuses op zn plaats maar ik zal er niet om vragen. Verder met het topic. liedjes over knuffelen dus  |
|
|
.......................... |
|
|
2. Cuddle Up - Beach Boys. |
|
Blaman Erelid
Quote Vivi: ..........................  |
|
|
Vivi, Blaman, ga nu niet zo flauw lopen doen! ik ben hier flink pissed over maar hou me in... ga het nu niet lopen uitlokken. We zijn toch allemaal volwassenen of niet dan? |
|