Het tien-liedjes-spel |
Jboog Senior lid WMRindex: 348 OTindex: 256 Wnplts: roosendaal
|
2. Rage Against The Machine ft. Outkast - Bombs Over Bagdad |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
3. Tina Arena - Je M`appelle Bagdad 4. Le Paris Bagdad - Fawzy Al-Aiedy 5. Chainsaw - The Butcher Of Bagdad 6. OFFSPRING - BAGHDAD 7. Radio Baghdad - Patti Smith 8. LULA RIBEIRO - BAGDAD 9. Kate Bush - Kashka From Baghdad
|
|
|
Wie doet nummer 10? |
|
|
psssst: (Night in Baghdad by Laurie Anderson) |
|
Blaman Erelid
 WMRindex: 567 OTindex: 2.109 T |
10. Night in Baghdad - Laurie Anderson  Nieuw onderwerp: zwemmen |
|
Jboog Senior lid WMRindex: 348 OTindex: 256 Wnplts: roosendaal
|
1. edwin rutten(die kerel die ome willem is) - zwemmen
Zwemmen
Je eigen badje Was je zwembad Met warm water was dat fijn En dan zat je In je zwembad Als je eigen zee in 't klein En de zeep was je visje, je zeepdoos een boot Op je buikje ging je zwemmen Lekker nat en lekker bloot Ging je deinen In je badje Deinde water met je mee Maak je kleine Stormen-golven Gollefde je zellef mee En de zeep was je visje, je zeepdoos een boot Op je buikje ging je zwemmen Lekker nat en lekker bloot Daarna kwam je Door de kamer In je nakie naar me toe Om bovenop me Te gaan dansen Want je was nog lang niet moe Ik wist niet dat er iemand zo schoon kon zijn Als een pas gewassen varkentje Van rose marsepein
2. de sjonnies - Zwemmen zonder slip Luistert u mee hoe 't bij ons vaak gaat 't Begint onschuldig, we doen niemand kwaad Maar zijn we binnen en lekker op dreef Gaat alles op tilt, voel ik weer dat ik leef
REFREIN Hip hip Van de koeien naar de kip kip Van de schommel naar de wip wip Lekker zwemmen zonder slip
En wat zingen we dan allemaal? Lalala lalalala....
Geef ik in de kroeg de leuke barjuf een zoen Krijg ik commentaar, hé dat mag je niet doen Of wil ik naar de sauna met de kleren nog aan Niemand meer heet, het plezier is gedaan
Rij ik door rood echt puur voor de grap Zit er weer een oma op de motorkap Dus neem me niet kwalijk dat ik het niet snap Af en toe voel ik me echt een appelflap
REFREIN Hip hip Van de koeien naar de kip kip Van de schommel naar de wip wip Lekker zwemmen zonder slip
Komt ie Lalala lalalala.... Lekker zwemmen zonder slip
Vrienden roepen allemaal Is hier een leuke zuster in de zaal Want deze maffe heren zijn heus niet wijs Dus zet ze op de boot liefst een enkele reis
In de speeltuin schommel ik het liefst op de wip En op de boerderij zie ik de koe aan voor een kip Net was ik nog hier en nu ben ik alweer daar Ik voel me gek, ik wor-nie-goed en vreselijk raar
REFREIN Hip hip Van de koeien naar de kip kip Van de schommel naar de wip wip Lekker zwemmen zonder slip(je)
Vrienden roepen allemaal Is hier een leuke zuster in de zaal? Want deze maffe heren zijn heus niet wijs Dus zet ze op de boot liefst een enkele reis
Gaan we fijn logeren in een hutje op de hei Wordt er weer een everzwijn echt stapelgek op mij Dansen in de disco is het liefste wat ik doe Maar van die huppelxxxjes word ik toch zo vreselijk moe
lalalala lalalalalalala..
lalalala lalalalalalala.. ---- REFREIN lalalala lalalalalalala.. ---- REFREIN
|
|
Sendiri Senior lid WMRindex: 125 OTindex: 187
|
3. Jaap Fischer - Eendje
Eendje ga je mee zwemmen in de zee |
|
Blaman Erelid
4. Supergum - yellow fish
Join the ways of everyday Swimmin’ through the water Hurt my eyeballs on a horny gaze at the boatman’s daughter I bet you want me to be gone I know you’re not the only one But still I keep on friskin’ along your boat Your lo-ove boat
I’m swimming like a Yellow Fish I’m swimming like a Yellow Fish I’m swimming like a Yellow Fish
No days will ever be Like the rivers, endlessly I’m the iceberg that drags your steamship down the ocean I bet you want me to be gone I know you’re not the only one But still I keep on friskin’ along your boat Your lo-ove boat
I’m swimming like a Yellow Fish I’m swimming like a Yellow Fish I’m swimming like a Yellow Fish
No I never will be gone Always chasin’ the wrong plankton And the bad news is I multiply like buzzy fly I bet you want me to be gone I bet you want me to be gone I bet you want me to be gone I bet you want me to be …
I’m swimming like a Yellow Fish I’m swimming like a Yellow Fish I’m swimming like a Yellow Fish |
|
Blaman Erelid
5. Spinvis - Ik Wil Alleen Maar Zwemmen
Hee, ik heb geen probleem ik heb alles gefixt kwou nog iets zeggen maar ik weet niet meer dan was het zeker niets de dag is nog jong, ze trilt in de zon ik tel de echo's in het trappenhuis k hoor iemand zingen
hee.. ik wil alleen maar zwemmen
hee (hee) de stad houdt zich dom ze tikt als een bom, en als je omkijkt zie je net nog iets wat niemand had gezien de stad kleed zich uit ze zuipt als een bruid ik hoor haar zingen hallelujah
hee.. ik wil niet horen wat de dokter dacht of wat je doet als het zo door blijft gaan ik wil niet weten wat dat geintje nou uiteindelijk nog heeft opgebracht..
ik wil alleen maar zwemmen nanananana..
hee (hee) ik heb geen probleem en ik vind niemand raar alleen maar zien hoe je de trap oploopt ik zit simpel in elkaar de man in de straat zegt het is nooit te laat ik ben nog geen soldaat maar ik weet hoe je de trekker overhaalt
Hee.. ik kan niet vechten en ik wil het niet K hoef niks te eten k heb geen antwoord klaar Ik heb ook geen plannen verder hee.. je mag mn auto lenen hou 'm maar
Hee.. ik weetniet wat ik in jou plaats zou doen of wat je zegt als iemand weg wil gaan ik heb geen mening over autocross hollywood poloshirts of voor de winkel loopt ik zeg hee (hee) ik wil alleen maar zwemmen hee.. (hee) ik wil alleen maar zwemmen Jippiejajee
De stad staat in brand en ik hoor het alarm ik tel de echo's in het trappenhuis |
|
|
6. Alle eendjes zwemmen in het water - Artiest onbekend |
|
Sendiri Senior lid WMRindex: 125 OTindex: 187
|
7. Gabriel Peter - I go swimming |
|
Blaman Erelid
8. a balladeer - Swim with Sam
Sam here says he lost his call On the day Cousteau had died The ocean was a tub of sharks With Jacques Yves as a guide
Sam here says the water's safe That man should not have left the seas Called the Human Bathyscaphe He's King of Expertise
So if someone wants to know And asks you where I am You say you saw me go For a swim with Sam
Sam here says they call him "nice" And that it makes him really sick That his "nice" is like "polite" And silence does the trick
Sam here says he'd like to go Somewhere far away from here To a sea that no one knows To completely disappear
So if someone wants to know And asks you where I am You say you saw me go For a swim with Sam
Don't try to talk me out of this Not while I'm here in Carla's seat "The sea has many drops of water But the salt won't let you taste the sweet" |
|
|
9. Rem - Night Swimming |
|
Blaman Erelid
Offtopic: wie doet nr 10??? |
|
nietmeer
|
10. Finding Nemo - Just keep swimming
Volgende onderwerp is magie oftewel magic. Dat moet toch niet zo heel moeilijk zijn, of wel? |
|
Blaman Erelid
1. Cascada - Magic Summer Night |
|
nietmeer
|
2. Take That - Could it be magic |
|
Vivi Senior lid WMRindex: 203 OTindex: 1.523 Wnplts: Meerle, Be
|
3. Nick Drake - Magic |
|
|
4. It's a kind of Magic - Queen |
|
Sjaak
Moderator
 WMRindex: 22.305 OTindex: 59.422
|
5. Als ik kon toveren - Herman van Veen. |
|
Vivi Senior lid WMRindex: 203 OTindex: 1.523 Wnplts: Meerle, Be
|
6. Lord of magic - Magie |
|
Blaman Erelid
7. Yung Joc - Dope Boy Magic |
|
|
8. Black Magic Woman - alle nummers |
|
Blaman Erelid
9. K3 - Toveren
Refr. hocus pocus iedereen kan toveren(iedereen kan toveren) hocus pocus iedereen kan toveren(iedereen kan toveren)
hier zijn we dan speciaal voor jou de drie goede feeen uit je dromen zwevend over wolken zijn we gauw naar je toe gekomen luister nu maar eens extra goed dit cadeautje is om door te geven met een lieve glimlach op je snoet wat een magisch leven
|
|
mindworks Erelid WMRindex: 447 OTindex: 1.244 Wnplts: Emmerich ( S |
10 queen its a kind of magic.
shoe is het onderwerp |
|