Rijmelarij 4- |
Sjaak
Moderator
 WMRindex: 21.632 OTindex: 57.045
|
Ik verlang naar het onweer Dat helpt tegen die drukkende vochtige warmte |
|
allone Oudgediende
 WMRindex: 52.704 OTindex: 95.085
|
hebben jullie geen last van een muisarm? te lang achter de computer zitten is niet goed  |
|
Mamsie Oudgediende
 WMRindex: 46.521 OTindex: 96.857
|
Een parasol is als een zonnehoed maar dan een hele grote. |
|
allone Oudgediende
|
je weet vast wel een leuke anekdote over iets grappigs wat gebeurde |
|
Mamsie Oudgediende
|
Toen ik bijna van mijn brommer pleurde vanwege die plotseling lege band? |
|
allone Oudgediende
|
wat is er nu aan de hand? wanneer was dat ding dan lek? |
|
Mamsie Oudgediende
|
Vlak bij Gouda viel ik bijna op mijn bek Ik heb nog een blog gemaakt.
staat op LC
Laatste edit 31-08-2015 13:57 |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.423
|
maar ik heb geen LC aangemaakt, dus het verhaal blijft mij vreemd |
|
Sjaak
Moderator
|
Het niet lid zijn van LC is ook wat mij het verhaal ontneemt Graag had ik het gelezen in geuren en kleuren |
|
Mamsie Oudgediende
|
Nou, dat kan dan bij deze gebeuren want het is best een spannend verhaal! |
|
Mamsie Oudgediende
|
Verrassing!! ========== Dat moest het worden, voor Papsie en het gezin van onze dochter. Papsie is daar nog steeds aan het werk voor de verbouwing van de badkamer en we hadden afgesproken dat ik donderdag daar ook zou komen voor de gezelligheid. Maar voor donderdag wordt veel regen verwacht en dan stap ik niet op de brommer. Dus dacht ik: laat ik ze eens verrassen, ik ga vandaag al. Dus ik heb de plantjes water gegeven, de deur achter me op slot gedraaid, de tank volgegooid en rijden maar. Ik moet zeggen hij reed als een tierelier, ik vertrok om half zes s'middags uit Papendrecht. En kwart voor zeven was ik bij Gouda. En toen was het uit met de pret. Fladder, fladder, fladder deed mijn achterband en ik kon nog maar nét voorkomen dat het brommertje met mij er op omviel. Had ik bij 60 km/uur een klapband! Shit! Nu moest ik om hulp bellen. Maar mijn mobieltje heeft kuren de laatste tijd en het lukte dus niet om te bellen. Toen begon ik me toch wat ongemakkelijk te voelen hoor! Maar bij de zoveelste poging had ik geluk en had ik Papsie aan de lijn. Oké, ik kom je ophalen, waar sta je? Vlak voor de Coenecoopbrug aan de kant van Rotterdam aan de N 207. Oké, komt voor elkaar. Nu was dat best nog een eind rijden van Vrouwenakker naar Gouda dus ik moest een tijdje wachten. Daar zat ik dan in het gras bij een kruispunt, brommertje tegen een paaltje en ik erbij zittend. Beetje zitten spelen met het tabletje en een kouwe kont zitten krijgen in het gras. En ik zat natuurlijk behoorlijk te kijk daar. Maar na verloop van tijd, daar was Papsie met zijn aanhanger achter de auto. Dus brommer op de aanhanger, spullen in de auto en daar gingen we. Richting dochter. Ik ben altijd blij met Papsie, maar nu ben ik dus nog blijerder dan blijst!
En die achterband, ach dat zal wel een nieuw setje worden, komt nog helemaal goed!
|
|
allone Oudgediende
|
hihi @Mamsie gaat met het forum aan de haal @Loek: @Sjaak: hebben jullie het nu wel gelezen? (ik wel  ) Laatste edit 31-08-2015 17:10 |
|
Sjaak
Moderator
|
 Onze buurman moet voor zijn auto vrezen Zijn dakraam stond nog open tijdens die stortbui van vannacht |
|
BatFish Oudgediende
 WMRindex: 8.175 OTindex: 24.650
|
Dat zal wat sjacherijn hebben gebracht Wij konden het toilet niet goed doorspoelen
Laatste edit 31-08-2015 17:32 |
|
allone Oudgediende
|
zo'n onweersstorm doet het wel lekker afkoelen @Sjaak: da's mij ook ooit gebeurt, open dak tijdens een bui  |
|
Mamsie Oudgediende
|
Was de buurman dan te lui om de boel te sluiten? |
|
allone Oudgediende
|
het kost de arme man vast wat duiten ik denk dat hij het net als ik vergeten was? |
|
Mamsie Oudgediende
|
Nou zeg, dat vind ik wel kras bij ons stond de garage blank! |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.423
|
ik voel me de bovenste beste van de onderste plank! wat een verhaal mamsie ik ben zeer verheugd! |
|
Mamsie Oudgediende
|
Nou, dat doet me werkelijk deugd! Zal ik schrijven hoe het afliep?  |
|
allone Oudgediende
|
misschien dat je de politie in Utrecht riep? en zei dat die zeehond wel bij jou kan wonen?!  |
|
Mamsie Oudgediende
|
Ik wou het beest eigenlijk laten klonen Een voor de zondag en een door de week. |
|
allone Oudgediende
|
ik kan me denken dat dat een goed plan leek en dan kun je hem zeehondenbrokjes geven  |
|
Mamsie Oudgediende
|
En zo hou ik hem dan in leven dat is toch een heel goed plan! |
|
allone Oudgediende
|
ik zou zeggen, geniet er van  je kunt hem ook nog kunstjes leren |
|