Rijmelarij 3 |
allone Oudgediende
 WMRindex: 53.331 OTindex: 95.948
|
dat geeft niet, die is al oud, zo chique ziet hij er toch niet uit
|
|
nietmeer
|
maar toch hoeft er geen guit te schrijven op de ruit goed opgelost, dat rijm  |
|
allone Oudgediende
|
even wachten en laten bezinken.. is mijn geheim en ik heb geen dochter die mijn ramen volkladdert |
|
nietmeer
|
misschien wel een vogel die daar baddert? Driehoog ramen besmeren is voor vogels minder lastig... |
|
allone Oudgediende
|
mijn (smerige) duiven zijn wel standvastig ze komen nog steeds terug voor een nieuw nest |
|
nietmeer
|
Wassen ze dan niet de rest? Ik heb slippers half zelf gemaakt  |
|
allone Oudgediende
|
ah .. ben je geinspireerd geraakt door dat meisje dat een miljoen verdiende? |
|
nietmeer
|
Huh, wat??  Gezien de vaagheid van mijn reactie blijkbaar niet de slippers zitten ewl lekker, het is alsof je op blote voeten loopt maar mensen kijken je minder vaag aan. En ze zijn mooi. Als je ze zo kunt knopen dat je er voortaan zo zonder knopen in kunt stappen, zijn ze voor broer geschikt. Denk ut niet dus... Moet wel kunnen volgens de verkoper  Maar verkopers vinden veel...  |
|
allone Oudgediende
|
het belangrijkste is dat je het zelf wel ziet zitten, maakt het uit wat anderen vinden? |
|
nietmeer
|
Nou, dit ziet er met veel veterbinden wel veel leuker uit, er komen nog foto's misschien! m.b.v. 'a high-tech lacing tool: a hairpin'  Ze zeiden dat die was bijgeleverd, ik zeg van niet. Nou ja, ik had ook vier haarspeldjes voor mijn verjaardag gekregen. En een kalender voor mama Wortel... |
|
allone Oudgediende
|
heb ik dat nu verkeerd begrepen of gezien? ik dacht dat je je verjaardag vanavond zou vieren? |
|
nietmeer
|
Ehm, vanmiddag/avond met veel plezieren mijn rare definitie van 'avond'; om kwart voor vijf eten.... |
|
allone Oudgediende
|
nou ja, we hoeven het ook niet zo exact te weten iig was het leuk, da's het belangrijkste  |
|
nietmeer
|
En nu heb ik een geurflat, de rijkste vanille wappert de hele wijk door als de kaars niet uitwaait... anders ruik alleen ik het. |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Offtopic: Mensen hou ajb op met die kleine lettertjes, want het voegt niets toe en is gewoon irritant  lekkertje weertje hoor  zo even naar de fietsenmaker  |
|
allone Oudgediende
|
Offtopic: @Giovanni: voor ons is het niet irritant hoor.. misschien alleen voor jou?  ja, ik zou zeggen, zoals vaker: maar er een heerlijk dagje van  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Hou er ajb mee op. Dan mail je maar  dagje is tot nu toe niets an lekke band en rugpijn  |
|
allone Oudgediende
|
hopelijk zal het strakjes beter zijn heeft de maker je band niet geplakt? Quote @Giovanni: Hou er ajb mee op. Dan mail je maar  je spreekt de verkeerde persoon aan, ik doe het nooit, maar erger me er ook niet aan  ( |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Offtopic: Ik sprak in het algemeen. Heb het namelijk als eens eerder gevraagd. Het hoort er gewoon niet. Klaar  er heeft een haan gekakt opeens klinkt er een schot |
|
Mamsie Oudgediende
 WMRindex: 46.573 OTindex: 97.083
|
ik hoorde het en ik schrok me rot! het zal een stinkbom zijn geweest! |
|
nietmeer
|
Stinkt die als een beest? Misschien moet je je neus leren afsluiten als een stinkdier? |
|
Mamsie Oudgediende
|
Dat kan ik niet beoordelen hier. ik zit een eind bij jullie vandaan. |
|
nietmeer
|
Jij bent naar een camping in Frankrijk gegaan, en hebt er groot plezier! |
|
Mamsie Oudgediende