ZNW-spel |
allone Oudgediende
 WMRindex: 53.048 OTindex: 95.539
|
via vrienden op facebook was hij er achter gekomen wie de persoon met het mondkapje was, die hem de zaadjes had verkocht. .
. nietmachine olifantenstaartje ezel |
|
Mamsie Oudgediende
 WMRindex: 46.556 OTindex: 97.015
|
Het afgewaaide olifantenstaartje werd er met een nietmachine weer aangezet maar per abuis niet bij de olifant maar bij een langslopende ezel.
Oerwoud, tentluifel, chocolademelk. |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Op safari in het oerwoud, zat de avonturier onder zijn tentluifel te genieten van een kop chocolademelk.
Panfluit, cavia's, plot |
|
bouwboy Erelid
 WMRindex: 674 OTindex: 2.097
|
gister was iemand op de dierenmarkt en zag een kooitje staan met een paar kleine cavia's die in een panfluit woonden.de eigenaar die was zo slim om een tv tje mee te nemen om plot te kijken . film,taart,deur.aan.deur.verkoper |
|
allone Oudgediende
|
in de film werd de deur-aan-deur-verkoper vergiftigt door een stuk taart dat hij aangeboden kreeg. . .kameel kano kerk |
|
BatFish Oudgediende
 WMRindex: 8.215 OTindex: 24.875
|
De kameel ging naar de kerk om een paar kaarsjes aan te steken voor zijn vriend, de dromedaris, die bij een bizar ongeval met een kano was omgekomen.
roodborstje, richtingaanwijzer, agenda |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Omdat hij al rijdend in zijn agenda zat te kijken, vergat hij zijn richtingaanwijzer aan te doen bij het afslaan en reed zo een roodborstje plat.
Drukte, geit, haarbal |
|
allone Oudgediende
|
wat een drukte over die geit die over het spoor liep en die kat die last van een haarbal had...
. .arend allegaartje azijn |
|
Mamsie Oudgediende
|
Het werd wel een allegaartje daar op het spoor, want de Arend kwam ook langsrijden, waarvan de ramen met azijn schoongemaakt waren. Spoorwegmuseum, vakantiedag, plezier. |
|
bouwboy Erelid
 WMRindex: 674 OTindex: 2.097
|
ik had een vakantiedag gekregen en ik ging naar het spoorwegmuseum we hadden er plezier joh
shoarma,koeien,kalender |
|
Thianus Lid WMRindex: 25 OTindex: 62 Wnplts: Oss
|
ik ging naar de shoarma tent om daar te gaan eten. maar terwijl ik daar was kreeg ik spijt omdat ik wist dat nu thuis het vlees voor de koeien stond te bederven. waarna ik op mijn prachtige kalender schreef dat ik niet moest vergeten de koeien te voeren.
laptop, browsergame, nerfpistool |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Het schijnt dat je in de nieuwe broswergame voor je laptop gebruik kan maken van een nerfpistool, wat dat dan ook moge zijn.
Uitleg, contributie, indianenbegraafplaats |
|
allone Oudgediende
|
de miljonair kreeg te horen dat zijn contributie voor de indianenbegraafplaats niet nodig was.. en als uitleg werd gegeven dat de indianen geen inmenging van vreemdelingen wilden. . robot verwarring nest |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Een robot zorgde voor verwarring in het nest van de ooievaar  ooievaar, roer, ratel |
|
allone Oudgediende
|
de ooievaar gooide een ratel uit zijn nest en het roer van een kinderbootje.
kasteel kraamvrouw keizer |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Een kraamvrouw moest zich naar het kasteel haasten, want de derde vrouw van de keizer stond op het punt van bevallen.
Rekenmachine, muurtegel, delicatesse |
|
nietmeer
|
In een rode muurtegel bleek een rekenmachine van chocolade te zitten, die werd verkozen tot delicatesse van de week.
Lightsaber, ruimteschip, planeet |
|
Mamsie Oudgediende
|
Het ruimteschip verliet de planeet om elders in het sterrenstelsel te gaan vragen wat nu in hemelsnaam een lightsaber wel mag zijn.
Eenvoud, lentetooi, krentenbrood. |
|
allone Oudgediende
|
in al zijn eenvoud is de lentetooi van een amandelboom prachtig.. ik ga er onder zitten om krentenbrood te eten, terwijl de bloesemblaadjes naar beneden vallen. . .dak draad draak |
|
Mamsie Oudgediende
|
Omdat de draad brak, klapte de draak van het dak en braakte de kwak met een smak in de zak met kak. (en nu hardop he) overvaller, radiobericht, tongbreker. |
|
allone Oudgediende
|
in het radiobericht werd vermeld dat de overvaller werd overmeesterd nadat hij over @Mamsie's tongbreker gevallen was. . . miereneter muggenzifter malaria |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Een muggenzifter bleef maar klagen over teveel mieren in zijn appartement; dus gaf zijn huisbaas hem een miereneter als huisdier, maar de man was bang dat hij malaria zou krijgen van dat dier
Gezondheidszorg, spoelbak, fietsenhandel |
|
allone Oudgediende
|
de gezondheidszorg werd ingeschakeld om de situatie te beoordelen, want er werd zelfs - niet erg hygienisch - een spoelbak gebruikt die ze bij de fietsenhandel hadden geleend. . . theorie thuiszorg treincoupee |
|
Mamsie Oudgediende
|
Nadat ik thuisgekomen was bleek het dat ik de schriftelijke cursus thuiszorge had laten liggen in de treincoupé maar gelukkig had ik de theorie al helemaal uit mijn hoofd geleerd.
muggenmepper, water, computer. |
|
allone Oudgediende
|
toen ze met de muggenmepper een mug doodmepte, sloeg ze per ongeluk tegen het glas water dat bijna over de computer heen kiepte.. .. . waarheidsgehalte woonwagenkamp wandelwagen |
|