Raad het lied 2 |
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
De opzet van dit topic is simpel. Je plaatst minimaal 2 tot maximaal 5 foto's of afbeeldingen die samen aanwijzingen vormen voor een lied. De foto's kunnen betrekking hebben op de titel of op de artiest van het lied. De volgende poster moet proberen te raden welk lied bedoeld wordt en dan zelf nieuwe afbeeldingen plaatsen voor de volgende persoon. Binnen 10 uur nadat de opgave goed is geraden geen nieuwe plaatsen betekent dat iedereen de beurt mag kapen. Toegevoegde regel: als een opdrachtgever 12 uur wegblijft, mag een ander een (tussen) opgave plaatsen om het spel in gang te houden. Deel 2 van dit muzikale spel. Artiest: afbeeldingafbeeldingLied: afbeelding |
|
Invisible Oudgediende
 WMRindex: 3.730 OTindex: 5.186
|
Zie dat je hem niet alleen geopend hebt, maar ook maar de beurt gepakt  Ach, moet een keer mogen sprak hij geheel onpartijdig  Ik heb alleen nog geen idee wat het is |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Sjaak zijn tijd was verstreken; hij is sinds gisteren niet meer online geweest, dus de beurt had sowieso gekaapt mogen worden.
Het lied; jij zou het moeten kennen Invisible. |
|
Sjaak
Moderator
 WMRindex: 21.742 OTindex: 58.049
|
Ik heb de regels er nog maar even ingeplakt voor het gemak. |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
@Sjaak: misschien kan je ook de 10-uurs regel erbij doen; binnen 10 uur nadat de opgave goed is geraden geen nieuwe plaatsen betekend dat iedereen de beurt mag kapen. |
|
Sjaak
Moderator
|
OK.  |
|
BatFish Oudgediende
 WMRindex: 8.255 OTindex: 25.055
|
Rocky Horror - I'm going home? |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
|
|
Invisible Oudgediende
|
The Villains united death stroke in combinatie met Stephen King zou ik moeten kennen? Ben benieuwd, ik zie er niets in
|
|
Tom-Servo Oudgediende
|
@Invisible: beide zijn ze op zichzelf een link naar de artiest. Bij de eerste wat directer dan bij de tweede. Focus je anders op het lied; wie zie je op dit plaatje? |
|
Invisible Oudgediende
|
De ouders van Fiona, Koning Harold en koningin Lillian.
Je dicht me veel toe, maar ik ken echt geen songs met die termen in de titel |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Denk iets verder bij die twee personages; wat zijn zij? |
|
Invisible Oudgediende
|
Dat zeg ik toch: ouders van en koning/koningin....Oh en uiteraard schoonouders van Shrek |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
@Invisible: je bent nu heel dichtbij. Wees nog iets specifieker. |
|
Invisible Oudgediende
|
mother in law, father in law, parents in law . . . |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
niet in die richting zoeken.
Edit: ik ga zo eten koken. Tot later |
|
Sjaak
Moderator
|
GWAR Scumdogs of the Universe - King Queen? |
|
Invisible Oudgediende
|
Het koninkrijk heet Far Far Away en dan denk ik aan de groep Slade. Al kan ik die niet linken aan de plaatjes van de artiest..... Ben nu ook eten koken, snap het recept beter dan je aasnwijzingen  (zag het licht ineens tijdens het koken overigens. Nu hopen dat dit het goede licht was  ) Dus: Slade - Far Far Away |
|
BatFish Oudgediende
 WMRindex: 8.255 OTindex: 25.055
|
Megadeth - my Kingdom come? |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
|
|
Invisible Oudgediende
|
|
|
Sjaak
Moderator
|
Death - The Philosopher ? |
|
Invisible Oudgediende
|
|
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Eens zien, we hebben:
voor de artiest: een poster van een van Jeff Dunham's shows. Gezien de titel zou je denken dat je moet zoeken in de richting van gek, gestoord, etc.
Voor het lied: Plato, Socrates en Julius Ceasar. Twee Griekse filosofen en een Romeinse keizer. De afbeelding van Socrates toont het moment van zijn executie door middel van vergiftiging.
Redeneer ik al in de goede richting? |
|
Invisible Oudgediende
|
Je noemt in ieder geval de plaatjes goed. De denkrichting voor Artiest is niet goed.
Voor lied: het gaat erom wat de drie gemeenschappelijk hebben. Vind je dat, dan heb je meteen de titel van de song |
|