Wat denk jij dat dit is? |
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Zoek een raar voorwerp, een grappige substantie, een apart dier, en laat anderen raden wat het is. Stel je plaatst een foto van een ouderwets strijkijzer, nog op kolen, en iemand raad het, dan pas mag die poster zelf een nieuw onderwerp zoeken.  Het gaat net zolang door, tot iemand raad wat het is, die persoon gaat door.  Clear?  Wie wil beginnen?  |
|
nietmeer
|
|
|
Kameleon Oudgediende
Super Vàilan!  Nu mag iedereen raden wat het is, de eerste die het goed raadt, en jij bevestigd dat, dan mag die poster verder met een nieuw plaatje  Is het iets met scherven?  |
|
nietmeer
|
Scherven...dat zou kunnen  , als je 't kapot mept  Maar ik weet niet of je dat 'scherven' mag noemen  |
|
Kameleon Oudgediende
Offtopic: Als je niet wil dat mensen in je bestandsnaam kijken van de link, dan mag je opnieuw ergens anders uploaden.  Zijn het dan splinters, als je het kapot mept?  |
|
nietmeer
|
Denk het wel  Heb je de oplossing dan al gezien in de bestandsnaam?  |
|
Kameleon Oudgediende
Vailan, volgens mij wel..  Het is zeker geen granieten tegel?  |
|
nietmeer
|
Nee, hoe kom je daar nou bij  Ik zal de plaatjes de volgende keer wel via Photobucket oploaden  |
|
Kameleon Oudgediende
|
|
nietmeer
|
Het lijkt op een vrucht  Is dat zo? |
|
Kameleon Oudgediende
Ik ben niet zeker of het een vrucht is  |
|
pfft Erelid
 WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
maar wel te drinken? Kokosnoot? |
|
nietmeer
|
Dat is niet handig  Maar goed...het ligt op zand, misschien aan zee. Heeft het met zee te maken? |
|
Kameleon Oudgediende
Geen kokosnoot  Ook niet te drinken  Vailan, ja, het heeft met de zee te maken  |
|
nietmeer
|
'k Heb geen flauw idee wat het zou kunnen zijn  Ehm...is het een omhulsel van een zeebeest? |
|
Kameleon Oudgediende
Het is geen omhulsel van een zeebeest.  Ik heb het nagetrokken en het kán een vrucht zijn.  |
|
nietmeer
|
een schelp dan  |
|
Kameleon Oudgediende
Geen schelp.  Ik geef een hint.  Het is een noot.  |
|
nietmeer
|
Een tropische vrucht die vaak aan het strand te verkrijgen is?  |
|
Kameleon Oudgediende
Tropisch is deze noot zeker.  |
|
nietmeer
|
ik weet het! het is een ding  |
|
nietmeer
|
Ik weet het niet  Offtopic: Het al bestaande 'Wie-Wat-Waar' topic behandelt toch ook zulke vragen?  |
|
Kameleon Oudgediende
Doppert, het is een tropische noot..  Deze spoelt vaak aan op de stranden in het noorden, zoals Texel enzo.  Vailan, dat is meer met gebouwen enzo, dit is met merkwaardigere dingen  |
|
nietmeer
|
Eikel |
|
Kameleon Oudgediende
Gaan we schelden, Zustur?  Nee, het is geen eikel  |
|