hr
jaargang -25 - laatste artikel 21-6 18:00 - 77958 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


moppen en spelletjes - moppen en spelletjes - moppen en spelletjes


1 2 3 4 .... 220 221 222 [223] 224 225 226 497 498 499 500

Rijmelarij 2

11-05-11 19:51:46
Naaoomii
Oudgediende


WMRindex: 1.876
OTindex: 26.721
S
Het is ook zo warm dat iedereen loopt te zweten!

Ik zou er ook wel zo ééntje lusten :)

11-05-11 20:02:06
Mamsie
Oudgediende


WMRindex: 46.743
OTindex: 97.361
terwijl je lui ligt te rusten
in een heerlijke hangmat

11-05-11 20:24:30
Mirsjem
Senior lid


WMRindex: 543
OTindex: 160
oh, wat heerlijk is dat!
ik ga zondag al lekker op vakantie naar de zon :D

11-05-11 20:33:34
Mamsie
Oudgediende


WMRindex: 46.743
OTindex: 97.361
oei, ik wou dat ik meekon!!
Ik wens je heel erg veel plezier

11-05-11 20:59:10
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
het is tijd voor een lekker koel glas bier:+
en misschien wat borrelnootjes

11-05-11 22:08:05
Mirsjem
Senior lid


WMRindex: 543
OTindex: 160
en vergeet niet de kippenpootjes!
doe mij overigens maar een glas wijn

11-05-11 23:04:54
Mamsie
Oudgediende


WMRindex: 46.743
OTindex: 97.361
o leuk, we gaan aan de borrel, wat fijn!
ik pak gezellig een glaasje mee

11-05-11 23:31:52
nietmeer
dan neem ik er twee!
want op 1 been kan ik niet lopen :P

11-05-11 23:33:26
Mamsie
Oudgediende


WMRindex: 46.743
OTindex: 97.361
en op twee wel, mag ik hopen?
lekkere frisse rosé in een glas:P

11-05-11 23:43:25
nietmeer
daarvan krijg ik alleen maar gas 8O
ik hou het bij een glaasje fris :P

11-05-11 23:57:38
Mamsie
Oudgediende


WMRindex: 46.743
OTindex: 97.361
als er geen bier meer is, dan drinken we paardenpis
o jeetje wat zeg ik nou???:$:$

12-05-11 11:47:19
Wilco
Oudgediende


WMRindex: 5.099
OTindex: 7.913
S
Ik hoor ze al zeggen, 'assjemenou' :O
Deze quote is al vrij oud

12-05-11 12:26:39
Mamsie
Oudgediende


WMRindex: 46.743
OTindex: 97.361
maar nog altijd goed onderbouwd!
maar iets anders te drinken is ook goed

12-05-11 13:31:26
Jasjee
Oudgediende


WMRindex: 358
OTindex: 13.547
Dus verzamel je moed
En ga drinken wat je lekker vind

12-05-11 13:36:55
Mamsie
Oudgediende


WMRindex: 46.743
OTindex: 97.361
en daarna gaan we allemaal door het lint
en gaan we gebakjes eten

12-05-11 13:37:48
Redorbit
Erelid


WMRindex: 406
OTindex: 3.524
S
nadat we zijn volgevreten
kopen we ieder 3 kleine cadeautjes

12-05-11 13:38:08
Jasjee
Oudgediende


WMRindex: 358
OTindex: 13.547
of je geeft wat eurootjes
moeten we nog even verzinnen

12-05-11 13:38:55
Mamsie
Oudgediende


WMRindex: 46.743
OTindex: 97.361
moet je dus weer opnieuw beginnen
dat wordt een volle boel

12-05-11 13:40:04
Redorbit
Erelid


WMRindex: 406
OTindex: 3.524
S
gelukkig blijft de drank koel
en gerstenat vloeit

12-05-11 18:53:19
Mamsie
Oudgediende


WMRindex: 46.743
OTindex: 97.361
en de kamperfoelie bloeit
en ruikt heerlijk in de avond

12-05-11 23:00:57
nietmeer
dan gaan we zitten op de grond
en genieten van de lekkere geur!

12-05-11 23:11:34
Mamsie
Oudgediende


WMRindex: 46.743
OTindex: 97.361
ja heerlijk, even uit de sleur
een warme avond in de tuin

12-05-11 23:13:03
nietmeer
euhhh, maar ik zit in het duin 8O
te luisteren naar de zee

13-05-11 07:17:22
Mamsie
Oudgediende


WMRindex: 46.743
OTindex: 97.361
nou ja, dan luister ik toch mee
ik pas me echt heel makkelijk aan

13-05-11 07:43:06
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
ik zat binnen en miste de maan
ik moet meer zorgen voor het buiten

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 220 221 222 [223] 224 225 226 497 498 499 500

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven