Wie is de volgende 2- |
nietmeer
|
nee  Zuwe  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
nope
Jovi ? |
|
nietmeer
|
Noppie . . . Roy6?? |
|
ladekast Oudgediende
|
|
|
stora Oudgediende
 WMRindex: 18.714 OTindex: 2.861
|
nee hoor jersan  |
|
ladekast Oudgediende
|
nah Jovi ?  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Nope, die ligt te snurken Sjaak? |
|
ladekast Oudgediende
|
die ligt te snurken  Mamsie ? |
|
nietmeer
|
Nee.
DragonX? |
|
ladekast Oudgediende
|
nope
Opa Zot ? |
|
nietmeer
|
nee
Roy |
|
nietmeer
|
Half aas.
Tom-Schervo |
|
nietmeer
|
nee Amour  |
|
ladekast Oudgediende
|
nope
sjatter ? |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
|
|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
omdat je het zo lief vraag roy?  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
doe ik altijd toch  roy is er niet  die is eindelijk aan het werk   . Irtheeee   |
|
Irthe Erelid
haha nee oke ik ga niet meer aan het werk  kan mijn brochure niet weer vinden verzameldocument kan ik dus ook niet uitprinten.. en die andere opdracht heb k ook geen zin in, zo naar huis en op de nieuwe bank slapen  /werken.. FD weer?  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
jaaa   hoeft ook niet;), lekker relaxen en zo afsluiten en lekker na huis gaan  . het zit je dus niet echt mee  . haha ga jij dat maar lekker doen  , even de nieuwe bank helemaal uittesten   lekker slapen straks   . next 1 = AcidCranberry  |
|
Irthe Erelid
nope  ik ben goed^^ hmhm, zoiets.. hoop dat k het thuis op mijn laptop heb opgeslagen  nope.. klote dag!  haha dat heb k gister al gedaan  alles gevouwen en om hoog en naar beneden gedaan  danku^^ FD? |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
  jaa  hmhm  jij altijd  . ik hoop het ook voor je  . arme jij   , hopelijk wordt het vanmiddag wel al wat beter en morgen nog beter   hahaha  mutsje  heeft de bank het wel overleeft   . jij helemaal door de dolle heen op de bank   . alsjeblieft    Irtheeee  |
|
Irthe Erelid
ik  het schijnt hier warm te zijn in het lokaal, ik zit met een jas aan, en heb het nog koud..  hmhm hoop het  morgen moet ik gezond zijn  die opdrachtgever komt langs en nog een vrouw.. haha jahoor dat hoort;) je moet m maar een keer komen kijken  en ik heb een bank voor mijn uitzet FD?  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
ja jij    hmm oké  dat is niet goed  , dan ben je toch echt wel ziek  , arme jij  . komt vast wel goed, maar of het snel zal gaan weet ik niet  . hopelijk ben je dan wel al wat beter ja, want dat is toch best wel belangrijk dat je daar bij bent, maar ja als het erger wordt, kun je beter thuis blijven en uitzieken   . hahaha gelukkig maar  . jaaa   kom ik zeker doen^^. haha nu al   , maar je gaat nog lang niet het huis uit toch  ? Irtheeeee    |
|
Irthe Erelid
woei  ik weet het  snotverkouden  bij mij vast wel   hmhm dan morgen weer half ziek (mag hopen van niet) naar school..  ghehe^^ oke  nou..  t liefst nu al.. maarja nog 2 jaartjes ofzo?  fd?  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
xD  mutsjeee  hmhm maar gelukkig ben je niet vaak ziek  laten we dat hopen  hmmm nou ja als het erger is maar niet na school gaan  , dan kun je beter rustig uitzieken  . ^^   hmm tja zou ik nu liever ook willen  , maar het kost wel wat   . maar had wel al wat gezien  maar kost €205 per maand en tja ik zal het pas na de zomer vakantie nodig zijn  , als ik al slaag   . 2 jaartjes duren nog lang   . Irtheeee   ? |
|