hr
jaargang -23 - laatste artikel 15-5 18:00 - 74535 artikelen - nu online 50 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


moppen en spelletjes - moppen en spelletjes - moppen en spelletjes


1 2 3 4 .... 393 394 395 [396] 397 398 399 485 486 487 488

king of the hill 2

16-10-12 06:08:59
Tom-Servo
Oudgediende


WMRindex: 19.823
OTindex: 17.809
Opeens hoort Yue een harde pieptoon, die om de 30 seconden klinkt. Hij kan maar niet ontdekken waar het vandaan komt. Hij blijft urenlang zitten bij de piep, maar het drijft hem tot waanzin. Hier kunnen zelfs maanwezens niet tegen. Yue zoekt rustigere oorden op.

T-S komt terug van zijn magneetavontuur, en herkent de piep als zijnde een rookmelder met bijna lege batterij. Hij vind de rookmelder in een opbergruimte in de heuvel, en zet het ding uit.

My hill

16-10-12 06:52:25
allone
Oudgediende


WMRindex: 50.968
OTindex: 91.001
om de een of andere reden, staat er een snelheidsmeter op een 'strategische' plaats op de heuvel.... waarom is absoluut niet duidelijk.. en dus besluit TS te proberen, of-ie die meter niet kan verkopen voor 2900 euro..

my hill

16-10-12 10:43:58
flezki
Senior lid

WMRindex: 117
OTindex: 204
Wnplts: Schagen
T
allone was er kapot van dat haar nieuwe vriend vermoord werd door haar ex en ging naar huis om te rouwen.

flezki ging de heuvel op, plante zijn vlag en riep:

IT IS MY HILL

16-10-12 11:47:09
Tom-Servo
Oudgediende


WMRindex: 19.823
OTindex: 17.809
Flezki wordt op de vingers getikt wegens overmatig capslockgebruik. Voor straf wordt zijn laatste actie teruggedraait. Allone's vriend leeft dus nog, en Allone gaat hem direct opzoeken.

My hill

16-10-12 12:04:57
Yue
Erelid


WMRindex: 1.745
OTindex: 5.325
Yue hoort dat de piepgeluid is verdwenen en loopt de heuvel op. Hij vraagt T-S wat de oorzaak van het gepiep was en T-S draait zich om, om de brandmelder op te pakken.. Yue haalt de raket achter zijn rug vandaan en plakt hem op de rug van T-S.. T-S draait verschrikt om, maar het is al te laat en hij wordt de ruimte in gelanceerd.

my hill

16-10-12 20:23:09
Tom-Servo
Oudgediende


WMRindex: 19.823
OTindex: 17.809
T-S vliegt gelukkig regelrecht de hangar van de SOL binnen, waar de raket zorgvuldig wordt verwijderd.

Yue bestelt een paar nieuwe schoenen van een Zuid-Afrikaanse ontwerpster, maar die dingen zijn toch een partij vreemd. Hij probeert ze aan te trekken, maar verzwikt al snel beide enkels. Hinkend begeeft Yue zich naar de EHBO.

My hill

17-10-12 15:49:26
flezki
Senior lid

WMRindex: 117
OTindex: 204
Wnplts: Schagen
T
T-S ging naar Engeland om daar de mevrouw te feliciteren met haar 100e verjaardag en tevens Queen Elisabeth de hand te schudden

flezki liep de heuvel op en claimde het

my hill

18-10-12 06:11:53
Tom-Servo
Oudgediende


WMRindex: 19.823
OTindex: 17.809
In een grot nabij de heuvel woont een zwerver, die er nogal vreemde gewoontes op nahoud. Zo loopt hij geregeld poedelnaakt mensen bang te maken. Vandaag is hij weer in zo'n bui. Flezki ziet de man de heuvel oprennen, wild zwaaiend met zijn armen en hard schreeuwend. Flezki voelt zich er ongemakkelijk bij en rent weg.

T-S komt terug. Gelukkig is de naakte zwerver weer vertrokken.

My hill

18-10-12 11:47:10
flezki
Senior lid

WMRindex: 117
OTindex: 204
Wnplts: Schagen
T
T-S ging naar Canada toe om die jongen van 13 te feliciteren met zijn heldendaad

flezki stapt de heuvel weer op.

My Hill

18-10-12 12:28:35
Yue
Erelid


WMRindex: 1.745
OTindex: 5.325
Yue's enkels zijn genezen :jeej

Vrolijk huppelt Yue de heuvel op en laat flezki zijn genezen enkels zien! Hierbij schopt hij hem van de heuvel!

my hill :jeej

18-10-12 15:00:09
Tom-Servo
Oudgediende


WMRindex: 19.823
OTindex: 17.809
Yue kan wel wat extra geld gebruiken, en gaat dus naar de kerkdienst van Paul Peverell.

My hill

19-10-12 18:23:22
Yue
Erelid


WMRindex: 1.745
OTindex: 5.325
Yue heeft nu genoeg geld om een mannetje in te huren om T-S uit de weg te ruimen (Mwuhuahahahááááá (6)).

(2 uur later)

Uit de verte ziet T-S een cowboy op een paard zijn richting op komen. De koejongen begint met zijn touw boven zijn hoofd te zwaaien. Hij gooit de touw over T-S en wordt vervolgens de bos in meegesleurd...

My hill.

19-10-12 19:58:46
Tom-Servo
Oudgediende


WMRindex: 19.823
OTindex: 17.809
De bos...?

En daar zijn het jagers zeker?

Yue wordt op de vingers getikt door de "de/het-commissie", die zijn taalgebruik echt niet vindt kunnen. Yue schaamt zich en gaat beter studeren.

T-S bevrijdt zichzelf van het touw en loopt het bos weer uit de heuvel op.

My hill

19-10-12 20:12:46
Yue
Erelid


WMRindex: 1.745
OTindex: 5.325
Yue had eerst "de bossen in" getypt en het later weer verandert in "de bos in" waardoor hij vergat "de" in "het" te veranderen.

De de/het-commissie en T-S gaan zelf op een Blaas-alles-niet-zo-op cursus, waarbij ze leren om zich niet zo druk te maken om allerlei onbelangrijke dingetjes op de wereld zoals kleine taalfoutjes of onderzetters.

My hill

20-10-12 07:17:26
Tom-Servo
Oudgediende


WMRindex: 19.823
OTindex: 17.809
Er komt een man de heuvel opgelopen. Hij stelt zichzelf voor als King Hill. Volgens de man heeft hij al zijn hele leven last van zijn naam omdat iedereen hem aan King of the Hill blijft herinneren, en verdient hij het ter compensatie de heuvel te mogen hebben. Yue is het hier niet mee eens, dus dreigt de man naar de KOTH-commissie te stappen. Dat wil Yue voorkomen, maar hij wil deze heuvel niet afstaan. Dus gaat hij met King Hill op zoek naar een andere mooie heuvel die meneer Hill mag hebben.

My hill

21-10-12 15:59:13
Yue
Erelid


WMRindex: 1.745
OTindex: 5.325
Door hevige geschud ontspoort een trein vlak bij de hill en T-S wordt door een wagon van de hill afgeslagen. De treinwagon glijdt de heuvel af en verdwijnt het bos in.

Na een nieuwe heuvel te hebben gevonden voor King Hill keert Yue weer terug naar de hill..

My hill

22-10-12 07:43:40
Tom-Servo
Oudgediende


WMRindex: 19.823
OTindex: 17.809
Yue ontvangt eindelijk zijn bestelde pakketje uit China. Groot is zijn verbazing als hij er een briefje in vind. Hij kan echter geen Chinees lezen, en gaat dus op zoek naar een Chinees die het briefje voor hem kan vertalen.

My hill

22-10-12 09:04:27
nietmeer
Bookwurm komt de heuvel half slaapdronken op en stoot daarbij T-S ervanaf. Bookwurm gaat zitten en probeerd in een boek te lezen van ong. iets meer dan 800 pagina's:D:D

My Hill

22-10-12 09:13:22
allone
Oudgediende


WMRindex: 50.968
OTindex: 91.001
kwaliteit is belangrijker dan kwantiteit,
Bookwurm's boek mag dan wel veel pagina's bezitten, maar toch boeit het haar niet.
verveeld houdt ze op met lezen, en gaat op zoek naar een beter boek..

my hill

22-10-12 09:16:33
nietmeer
Bookwurm komt terug met een boek (het 6e deel van de aardkinderen) met ong. dezelfde aantal pagina's en stormt de heuvel weer op, maar de wind die daardoor onstaat blaast allone weg.

My Hill

22-10-12 12:43:43
Yue
Erelid


WMRindex: 1.745
OTindex: 5.325
De wind die bookwurm veroorzaakt blaast ook een aantal pagina's uit haar boek weg.. In paniek rent ze achter de weg zwevende bladzijden aan de heuvel af.

Yue heeft de Chinese brief vertaald en daarin staat een eeuwenoude spreuk die hem nog eens goed van pas zou kunnen komen :3 Muhuaha...(6)

My hill :)

22-10-12 16:21:34
Tom-Servo
Oudgediende


WMRindex: 19.823
OTindex: 17.809
Dan komt een vrouw de heuvel oprennen. Ze roept Yue om hulp; haar man zit haar achterna omdat de vrouw hem niet het lekkerste stukje kip heeft gegeven. Yue besluit de spreuk te gaan gebruiken om die zielige man eens een lesje te leren. Dan kan Yue zelf gelijk zien wat de spreuk nou eigenlijk doet.

My hill

22-10-12 17:20:56
Yue
Erelid


WMRindex: 1.745
OTindex: 5.325
Yue spreekt de spreuk uit en een pikzwarte rook komt uit de grond en omringt de heuvel.. "Yue", zegt een mysterieuze stem afkomstig uit de rook.
"Wie bent u", vraagt Yue. "Ik ben Yohei, heerser der tijd, u heeft mij bevrijd na drie millennia gevangen te hebben gezeten.. Dank u duizendmaal", zegt Yohei. "Als dank wil ik jou een gunst verlenen"..

"Oké"8O, zegt Yue geschokt. "Wilt u deze twee mensen zoveel kip als ze maar willen geven en wilt u de robot op de hill ergens anders naar toe zappen alstublieft", vraagt Yue. "Natuurlijk, geen probleem", zegt Yohei.

Yohei geeft de twee mensen een pakhuis vol met kip en zapt T-S weg. Yohei bedankt Yue nogmaals en vertrekt vervolgens om uit te zoeken wie hem heeft opgesloten.

My hill

23-10-12 06:56:18
Tom-Servo
Oudgediende


WMRindex: 19.823
OTindex: 17.809
Yohei vertrekt naar een oude bibliotheek en zoekt boeken over de magiërs die hem opgesloten hebben. Hij ontdekt dat hij opgesloten is door een Chinese tovenaar, die een verhouding had met een maanvrouw. Bovendien, zo zegt het boek, kan alleen een nazaat van de tovenaar de spreuk om Yohei weer te bevrijden uitspreken.

Yohei kan zijn ogen niet geloven. "Maar dat betekend dus dat...dat..." stamelt hij 8O

Niet veel later staat Yohei weer voor Yue op de heuvel, en kijkt hem kwaad aan. "Gij maanwezen, zijt een nakomeling van de tovenaar die mij dit aangedaan heeft. En ik heb u nog wel geholpen".

Yue is stomverbaasd, niet in de laatste plaats omdat hij blijkbaar een Chinese voorouder heeft.

"U hebt mij bevrijd, maar dat neemt niet weg dat uw familie mij opsloot. Ik zal u toch een beetje moeten straffen". Een vingerknip van Yohei later en prompt zit T-S weer op de heuvel en staat Yue ernaast. Yohei vertrekt naar een onbekende bestemming.

My hill

23-10-12 18:44:12
Yue
Erelid


WMRindex: 1.745
OTindex: 5.325
Yue ziet hoe bedroefd Yohei vertrekt... Voordat Yohei vertrekt pakt Yue hem vast en teleporteert met hem mee naar een lege buitenaardse woestenij .

Yohei hoort dat Yue heeft meegereisd, maar negeert zijn aanwezigheid. "Kijk mij aan!", schreeuwt Yue. "U kunt mij niet straffen voor wat mijn voorouder u heeft aangedaan". "Laat mij u helpen, wat kan ik doen om deze vete te eindigen?", vraagt Yue. "Niets... Er is niets dat jij kunt doen", zegt Yohei zonder enig emotie. "Uw familie heeft de mijne uitgemoord en mij hebben ze met geweld opgesloten in een met spreuk bezegelde kooi.. Ze zagen ons als gevaar voor hun kwaadaardige plannen en ruimden ons uit de weg"...

Yue kijkt met ongeloof.. Zijn voorouders... Hij kan niet geloven dat zijn voorouders zo slecht waren. Yue valt door de schok neer op zijn knieën.

"Dood mij... wreek uw familie door de laatste levende maanwezen te doden...Dood mij voor wat mijn voorouders u en uw familie hebben aangedaan... Dood mij en eindig de vete", zegt Yue verslagen. Yohei begint te lachen, "Yue, ik kan jou niet doden". Yue kijkt hem vragend aan. "Jij bent degene die mij heeft gered en vanaf het begin zag ik al dat jou hart groot is.. Wat jou familie mij aandeed is onvergeeflijk, maar jij bent anders.. De negatieve energie in jou familie heeft iets positiefs opgebracht.. En dat ben jij", zegt Yohei.. Yohei klapt vervolgens in zijn handen en Yue staat plotseling op de hill en T-S is nergens te bekennen.

"Bedankt", zegt Yue kijkend naar de hemel.

my hill

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 393 394 395 [396] 397 398 399 485 486 487 488

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven