Vrouwen |
Roelof Junior lid WMRindex: 20 OTindex: 6 Wnplts: Warffum S |
De 5 geheimen van een vruchtbare relatie: 1. Het is belangrijk om een vrouw te vinden die meehelpt in het huishouden, die af en toe eens kookt, die een goede job heeft. 2. Het is belangrijk om een vrouw te vinden die je aan het lachen brengt. 3. Het is belangrijk om een vrouw te vinden op wie je kunt rekenen en die nooit liegt. 4. Het is belangrijk om een vrouw te vinden die goed is in bed en die graag met je naar bed gaat. 5. Het is belangrijk dat deze vier vrouwen elkaar niet kennen!
Roelof |
|
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Comment Bestie: ietsjes meer inhoud ikky;) |
|
|
Pluppel
Oudgediende
 WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Haha die's  , al zullen er vrouwen zijn die alle 5 de hoenoemjedat hebben;) |
|
|
otterkop Lid WMRindex: 59 OTindex: 4 Wnplts: deventer
|
Comment Bestie: iets meer inhoud otterkop ;-) wat een naam hahaha!;) |
|
|
Be@stie
Senior lid WMRindex: 535 OTindex: 781
|
|
|
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
@Roelof, ik heb de "De 5 geheimen van een vruchtbare relatie" met de bijbehorende plaatjes.Jij ook  |
|
|
SlomNoel Senior lid WMRindex: 731 OTindex: 338 Wnplts: Landgraaf S |
Ik heb laatst een geweldig boek gelezen: De titel was "Het houden van vrouwen" ... Het is geschreven door Sheik Ali Ben Heeftunharum. (ISBN nummer ben ik effe kwijt) Kan ik iedereen aanraden  |
|
|
nietmeer
|
Usjjj, vrouwen...de meest wonderlijke wezens wezens op aarde..de vrede zelfe tot je hun kroost beroert, dan zie je een engeltje in een heks veranderen, eigenlijk zijn ze net als wij mannen, mensch. |
|
|
Pluppel
Oudgediende
Tja wie zal ooit de geheimen van de vrouw doorgronden... vrouwen zijn mysterieuze wezentjes.  |
|
|
Luna
Moderator
Ik ga toch eens een mannentopic openen Kpuc denkt: Eindelijk, ik vroeg me af wanneer je dat zou gaan doen |
|
|
Pluppel
Oudgediende
"Een vrouw is iets dat huilt, zich boos maakt en weer huilt" |
|
|
Tukka finalist MPPV 06 WMRindex: 293 OTindex: 954
|
@PluppelIs dat in het kader van de Oosterse weken van Mc Donald's? |
|
|
SlomNoel Senior lid WMRindex: 731 OTindex: 338 Wnplts: Landgraaf S |
Quote Tukka: Is dat in het kader van de Oosterse weken van Mc Donald's? Hmmm ... ik wilde eigenlijk een vergelijking gaan maken tussen bepaalde vrouwen en een Big Mac, en dan met name de belangrijkste grondstof waaruit een Big Mac is opgebouwd, maar ik heb besloten dat niet te gaan doen.... Oops,heb ik het indirect toch gedaan  ops: |
|
|
NeaRoW
Erelid
 WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
Mogen vrouwen ook Mannenburgers eten? Ik vind van niet, misschien groeien er dan wel dingen op de verkeerde plek  . |
|
|
Luna
Moderator
Vrouwen met slurfjes, mannen met tieten...kan allemaal tegenwoordig  |
|
|
Anacho
Erelid
 WMRindex: 1.615 OTindex: 406 S |
Quote Luna: mannen met tieten...kan allemaal tegenwoordig  Weer een reden minder om een paar kilo'tjes kwijt te raken |
|
|
Pluppel
Oudgediende
Het eerste zal moeilijk gaan ,maar je hebt knulletjes die qua borstomvang op een vrouw lijken (hap, slik,weg) als je begrijpt wat ik bedoel;) |
|
|
nietmeer
|
Hey, Pluppel, we gaan niet generaliseren he  |
|
|
Pluppel
Oudgediende
Quote Kpuc: Hey, Pluppel, we gaan niet generaliseren he  Soorry   |
|
|
Pluppel
Oudgediende
Quote Tukka: @PluppelIs dat in het kader van de Oosterse weken van Mc Donald's? Nee in het algemeen;) |
|
|