king of the kuil |
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 *Gaat naast schoonzusje zitten*  Hai Marike  |
|
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
*T-S is ook nog in de buurt*
Dit is voor die brand die je op de heuvel stichtte: *gooit een pan kokende olie leeg over WMR-kok. Hij moet met brandwonden naar het ziekenhuis*
T-S blijft met Marike achter bij de heuvel en de kuil.
Our Kuil |
|
|
edwin1 Senior lid WMRindex: 60 OTindex: 415
|
jammer dat ts gebeld word en hij moet werken. ondertussen bouwd edwin een koepel over de keul heen en vraagt marike vriendelijk de kuil te verlaten aangezien hij op zijn rust gesteld is |
|
|
nietmeer
|
Edwin vergeet de kuil te claimen. Vibes haalt de koepel eraf en gooit de kuil vol water
MY Pool! (kom er ook in, het water is heerlijk!) |
|
|
|
edwin1 legt wat buizen aan en haalt daar lucht doorheen.
zo is het een jaccuzie
hij laad badvibes lekker zitten en pakt er een pilsje bij
hail to the new kings |
|
|
glaasje Erelid
 WMRindex: 749 OTindex: 2.550 T |
pietjekierewiet komt in de jaccuzie zitten en trekt de dop eruit  waardoor BadVibes en edwin1 in eens in het gat opgezogen worden mijn kuil  |
|
|
Odysseus Oudgediende
 WMRindex: 500 OTindex: 11.169 S |
*schopt pietjekierewiet de heuvel uit* maak plaats voor de echte koning  |
|
|
glaasje Erelid
*gooit de kuil vol met olie en steekt het aan* burn baby burn  gaat in de kuil zitten |
|
|
|
beld geenpeace en laat pietje kierewiet aresteren namens mileu vervuiling hij komt voorlopig niet vrij. hij laat de kuil riijnigen en gaat er weer inzetten zet er een bankje tvtje neer en besteld een pizza
hail to the new king |
|
|
glaasje Erelid
*koopt greenpeace om en laat edwin1 oppakken wegens gooien van papiertje op de grond* look to the real king  |
|
|
glaasje Erelid
*pietjekierewiet gaat even uit de kuil om bommen te kopen* |
|
|
glaasje Erelid
*pietjekierewiet is terug van bommen kopen en heeft een prive leger meegenomen* |
|
|
glaasje Erelid
*valt in slaap* |
|
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 *Gooit kuil vol met explosieven en gooit er een heuvel zand bovenop.*   *Laat op veilige afstand de boel exploderen.*  ***BOOOOEEEEMMMM*** *Ziet stukken van pietjekierewiet rondvliegen.  Een nieuwe grote kuil is ontstaan.*  *Gaat weer weg* |
|
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
*gaat een nieuwe kuil graven, en maakt met het zand meteen ook een heuvel* Queen of the kuil AND queen of the hill  Epic  |
|
|
glaasje Erelid
*pietjekierewiet schraapt zich bijeen en koopt een atoombom en gooit die op arya mijn dodelijke kuil*   |
|
|
nietmeer
|
*laat de kuil vol met kokende olie stromen en wacht geduldig af*
Na een tijdje is alles stil
My Kuil |
|
|
glaasje Erelid
*pietjekierewiet komt de kuil uitgelopen en geeft hem een lekker ouderwetse trap onder zijn kont* |
|
|
nietmeer
|
Maar omdat Pietje niet de Kuil geclaimd heeft door te zeggen: My Kuil, mag Vàilan zonder protest de macht overnemen.
My Kuil |
|
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Wanneer Vailan de heuvel veroverd door T-S er met een Cessna af te stoten, komt T-S door de botsing in de kuil terecht. My kuil |
|
|
nietmeer
|
Vàilan gooit een laag cement over TS heen, waardoor de kuil iets minder diep wordt.
My Kuil |
|
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Offtopic: Vailan: lees de laatste reactie van mij in "king of the hill". Jij bent naar de kuil gegaan, en ik weer naar de heuvel. Deze reacties sluiten zo perfect op elkaar aan. |
|
|
nietmeer
|
TS, dit zijn twee aparte topics, dus het hoeft niet per sé aan te sluiten  Still Me Kuil |
|
|