De Persoon Na Me (3) |
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Geen tijd voor  DPNM maakt er tijd voor vrij |
|
botte bijl Oudgediende
 WMRindex: 90.824 OTindex: 39.090
|
misschienDPNM heeft er geen zin in |
|
DragonX Oudgediende
 WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
Ligt eraan wat het is
DPNM heeft een laptop |
|
botte bijl Oudgediende
|
nee
DPNM speelt af en toe games |
|
emmertje
Oudgediende
|
Meer af dan toe  DPNM gebruikt de computer uitsluitend voor WMR  |
|
botte bijl Oudgediende
|
zou ik af en toe best willen, geef ik meteen toe  DPNM bezoekt de familie trouw |
|
nietmeer
|
welke familie?
DPNM gaat mij dat even vertellen |
|
nietmeer
|
nee  DPNM is gezellig  |
|
nietmeer
|
ja  DPNM is ook gezellig |
|
nietmeer
|
soms wel  DPNM gaat ook zo eten  |
|
nietmeer
|
jep  DPNM heeft een zesde zintuig |
|
emmertje
Oudgediende
|
soms lijkt het daarop, maar ik zou het niet weten DPNM weet wat van magnesium  |
|
nietmeer
|
magnesiumbitch  en dat het gebruikt wordt in auto's en iets scheikundigs is  da's eigenlijk alles  DPNM weet wat van ununquadium  |
|
MichelZ Erelid
 WMRindex: 742 OTindex: 2.791 S |
ununwattes??? DPNM gaat wel eens met schepje en emmertje naar het strand  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Jazeker, samen met de kinderen spelen op het strand  Offtopic: ununquadiumHet element Ununquadium met atoomnummer 114 werd voor het eerst geproduceerd door wetenschappers die werkzaam waren aan het Gezamenlijk Instituut voor Kernonderzoek in Doebna, Rusland in 1998. Ze schoten calcium atomen tegen plutonium atomen aan. Het resultaat was een enkel atoom ununquadium-289, een isotoop met een halfwaardetijd van ongeveer 21 seconden. Dit bleek het meest stabiele unuquadium isotoop te zijn. Onder invloed van α-straling vervalt het tot ununbium-285. Omdat slechts enkele ununquadium atomen zijn geproduceerd, kent het element momenteel geen toepassingen buiten het standaard wetenschappelijk onderzoek. GezondheidseffectenOmdat ununquadium zo instabiel is, wordt elke hoeveelheid die wordt gevormd zo snel afgebroken in andere elementen dat er geen reden is om gezondheidseffecten van het element te achterhalen. Milieu-effectenVanwege de extreem korte halfwaardetijd van ununquadium (ongeveer 21 seconden), is er geen reden om de effecten van ununquadium op het milieu te bestuderen. Wilde je dit hebben Txerseü?  DPNM is verrast door mijn offtopic stukje  |
|
nietmeer
|
ja nogal  DPNM kent het hele Periodiek Systeem van de Elementen uit zijn/haar hoofd |
|
emmertje
Oudgediende
|
Nee hoor  DPNM kan wel 3 edelgassen benoemen |
|
nietmeer
|
helium, zuurstof, koolstofmono-oxide?  Emmertje, ja dat was het  dank je  DPNM is kaal  |
|
nietmeer
|
gelukkig niet  DPNM spreekt met een zachte g |
|
emmertje
Oudgediende
|
jazeker  @Txerseu: Helium, Neon, Krypton, Radon, Xenon, Argon en Ununoctium zijn alle edelgassen  DPNM herkent er 4 van  |
|
nietmeer
|
nee, 2  DPNM kan alle edelgassen opnoemen zonder naar Emmertjes post te kijken  |
|
nietmeer
|
nee  DPNM is een kunstenaar |
|
emmertje
Oudgediende
|
niet echt  DPNM kijkt op de klok en het is: 17:00 uur  |
|
nietmeer