hr
jaargang -23 - laatste artikel 29-3 08:00 - 74301 artikelen - nu online 25 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek


[1]

KLM bezorgd over groei Schiphol

23-11-06 15:37:24 - Quote! - @Mmore
Mmore
Administrator


WMRindex: 1.439
OTindex: 15.022
PARIJS - KLM-bestuursvoorzitter Leo van Wijk maakt zich zorgen over de gevolgen van de verkiezingsuitslag voor de groei van luchthaven Schiphol. De kans is volgens hem groot dat het nieuwe kabinet een linkse signatuur krijgt en Schiphol nieuwe milieubeperkingen zal opleggen. "Dan kunnen wij niet of nauwelijks groeien", zei Van Wijk donderdag. Meer

Helemaal mee eens _O_ Schiphol is één van de belangrijkste luchthavens en als mensen last hebben van geluid moeten ze maar ergens anders gaan wonen. :ja

23-11-06 15:38:43 - Quote! - @Twaggy
Twaggy
Oudgediende


WMRindex: 1.552
OTindex: 9.593
jah schiphol is erg belangrijk voor de economie (toerisme enzo)

23-11-06 15:41:37 - Quote! - @Tukka
Tukka
finalist MPPV 06

WMRindex: 292
OTindex: 954
Das wel heel simpel gedacht MMore. Sommige huizen en de meeste dorpen staan er al veel langer dan Schiphol zelf. Daarnaast zou je dan wel een heel groot gebied niet kunnen gebruiken om op te wonen. Maar Schiphol is natuurlijk ook belangrijk dus zal door iedereen wat water bij de wijn gedaan moeten worden :ja

23-11-06 15:43:14 - Quote! - @Mmore
Mmore
Administrator


WMRindex: 1.439
OTindex: 15.022
Tja.. Die complete dorpen moeten dan maar verplaatst worden.. Het zijn misschien een paar duizend mensen die last kunnen krijgen van overlast, terwijl uiteindelijk heel Nederland profiteert van de inkomsten die mede dankzij Schiphol groeien.

23-11-06 16:37:52 - Quote! - @Blend
Blend
Oud Moderator


WMRindex: 3.111
OTindex: 13.725
S
@Mmore
maar is geld alles? moet je het leven van een groot aantal mensen verpesten omdat er zo nodig nog meer geld verdient moet worden?

Groei hier groei daar.
Het gaat zo sleht met de economie *snik*snik* maar niet heus.

Het probleem is niet hoe verhoog ik de economische groei, maar hoe krijg ik een PSIII in een schoenmaat 26 met sinterklaas.
Enkie: hihi

Veel economische groei is ook niet goed, meer inflatie --> geld ontwaarding, meer geld voor lonen, alles wordt duurder. Je moet de economische groei zo rond de 1-2% houden dan gaat het goed

Beetje verkapte uitleg, maar ik hoop dat het duidelijk is:)

inflatie

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven