hr
jaargang -23 - laatste artikel 25-4 18:00 - 74450 artikelen - nu online 30 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek


[1]

SP wil toch praten met CDA

23-11-06 15:05:09 - Quote! - @Mmore
Mmore
Administrator


WMRindex: 1.439
OTindex: 15.022
SP-leider Jan Marijnissen vindt het zijn verantwoordelijkheid om te gaan praten met CDA en PvdA over coalitievorming, ook al heeft hij samenwerking met het CDA vóór de verkiezingen afgewezen. Marijnssen heeft dat donderdag gezegd voor aanvang van een bijeenkomst met zijn nieuwe fractie. ..Meer

-------------
Ze weten ook niet wat ze willen hè.. Zoals ik al eerder en vaker gezegd heb: Tijdens de verkiezingen doen ze alles om gekozen te worden, maar als het er eenmaal op aankomt doen ze alles om maar het meeste macht te krijgen.

23-11-06 15:07:37 - Quote! - @Twaggy
Twaggy
Oudgediende


WMRindex: 1.552
OTindex: 9.593
dit gaat maanden duren

23-11-06 15:08:00 - Quote! - @Mmore
Mmore
Administrator


WMRindex: 1.439
OTindex: 15.022
Jaren.... 4 jaar om precies te zijn :+

23-11-06 15:09:10 - Quote! - @Jivebunny
Jivebunny
oud moderator


WMRindex: 2.033
OTindex: 2.918
T
En dat geld voor iedereen daar in Den Haag...Toen met fortuyn, nu met Balkenende als je het mij vraagt, en waarschijnlijk nu ook weer met al die luitjes.

Natuurlijk is er een verschil van mate daarin, maar ze zijn er allemaal schuldig aan hoor.

Daar heb ik geloof ik ook al iets over gepost in het stmmen topic o.i.d.

Dat het vaak allemaal "loze" beloftes zijn, om verkozen te worden... Het probleem is dat je niet te loos kan beloven, dan prikt iedereen er doorheen.

23-11-06 17:32:00 - Quote! - @sjatter
sjatter
Oudgediende


WMRindex: 10.025
OTindex: 7.180
T S
Quote:
Ze weten ook niet wat ze willen hè.. Zoals ik al eerder en vaker gezegd heb: Tijdens de verkiezingen doen ze alles om gekozen te worden, maar als het er eenmaal op aankomt doen ze alles om maar het meeste macht te krijgen.


De sp heeft die macht gekregen van de kiezers.Het is heel logisch dat ze willen regeren,en dat is maar goed ook, als ze in de oppositie zouden gaan hebben ze nog niks te vertellen.
Met een goed akkoord komen ze veel verder en stellen ze de kiezers niet teleur.

23-11-06 20:25:48 - Quote! - @Mmore
Mmore
Administrator


WMRindex: 1.439
OTindex: 15.022
Dan moet je niet van te voren zeggen dat je een coalitie met het CDA uitsluit..

23-11-06 20:28:47 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Marijnissen is een draaikont pur sang. Zegt zus maar doet zo, ik hoop echt dat die kwal niet meedoet met echt regeren.

24-11-06 08:38:25 - Quote! - @lanira_mommy
lanira_mommy
Erelid

WMRindex: 833
OTindex: 743
S
helemaal mee eens sjatter!!!!!!

Als iemand altijd rechtoe rechtaan is is het Marijnissen wel!
Maar hij heeft nu idd een verantwoordelijk tegenover al die kiezers.
wat moet hij dan????
Zeggen sorry jongens ik stel mijn eigen ego (ik mag bak-ellende niet) boven jullie allemaal????


24-11-06 08:44:04 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
een vriend zei me dat de coalitie CDA VVD en PvdV zou worden.. ik heb hem nog nooit zo hard uitgelachen..

24-11-06 08:51:36 - Quote! - @Jboog
Jboog
Senior lid

WMRindex: 348
OTindex: 256
Wnplts: roosendaal
en onze vrind jan geeft weer toe en probeert zijn hachje te redden...

24-11-06 09:17:20 - Quote! - @lanira_mommy
lanira_mommy
Erelid

WMRindex: 833
OTindex: 743
S
Niet om het een of ander
maar als PVDA en SP samen komen met het CDA, is bak-ellende nergens en moet hij zich aanpassen, waardoor de SP toch veel dingen erdoor kan krijgen en zijn belofte aan de kiezers kan waar maken!
En dat lijkt me toch wel een heel stuk belangrijker dan het eigen ego.
Ikke vind Balkende niet lief en het cda , dus heb ik schijt aan al die duizzennnden kiezers!

Respect voor Jan dat hij niet meteen de handdoek in de ring gooit en toch gaat proberen of er wat van te maken is!!!!!!!!!

24-11-06 10:17:31 - Quote! - @Jboog
Jboog
Senior lid

WMRindex: 348
OTindex: 256
Wnplts: roosendaal
jah maar Bos heeft alweer gezegd dat hij het CDA en de SP eerst laat kijken over hoe en wat. en ook zei hij dat het CDA niet zo cocky moet doen door hun overwinning te danken aan het goede beleid dat ze hebben gevoerd:r

24-11-06 11:26:06 - Quote! - @Styvon
Styvon
Erelid


WMRindex: 764
OTindex: 2.444
Laten we hopen op een middenweg tussen links en rechts, want als het een links kabinet word, gaat dat ons over 4 of 8 jr weer heeel veel geld kosten.

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven