hr
jaargang -23 - laatste artikel 19-4 18:00 - 74423 artikelen - nu online 18 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek


[1]

loot

24-05-08 12:14:46 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
VVD'er vraagt verbod op loterijverlies.nl

Straatsburg, 22 mei. Europarlementslid Toine Manders (VVD) heeft de Europese Commissie gevraagd om een verbod op de actie loterijverlies.nl. De actie is een rechtszaak van inmiddels 15.000 mensen tegen de Staatsloterij wegens misleidende reclame.

,,De spelers worden dubbel gefopt'', vindt Manders, zelf ex-advocaat. Hij vindt dat het juridisch bureau de inschrijvers misleidt door te stellen dat de actie goedkoop is.

Het organiserend bureau Morand vraagt minstens 25 euro inschrijfgeld. Afhankelijk van het aantal gekochte staatsloten loopt dat op. ,,De totale opbrengst voor het adviesbureau, nog voordat het een tegenprestatie heeft geleverd, bedraagt vele honderdduizenden euro's, misschien wel meer dan een miljoen.''

lees meer

24-05-08 16:46:37 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
de site
Amerikaanse toestanden of gewoon je gelijk halen?

25-05-08 00:28:46 - Quote! - @Giovanni
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
Je wordt in feite opgelicht door de Staats Loterij. Ze vermelden namelijk niet dat ook níet verkochte loten meedoen tijdens de trekking.
Maar ik denk niet dat ze een kans maken. :|

25-05-08 07:07:00 - Quote! - @RonHee
RonHee
Oudgediende


WMRindex: 10.567
OTindex: 4.662
De ellende is begonnen bij de introductie van hun nieuwe motto: Meer kans in de staatsloterij.
Voorheen speelde ik redelijk quitte, na 1 jaar meegespeeld te hebben in het nieuwe systeem, was ik 70% inleg kwijt.
Dus het nieuwe motto moet dan ook zijn: Meer kans voor de schatkist, minder kans voor de burger.

25-05-08 07:37:27 - Quote! - @stormzoeker
stormzoeker
Erelid


WMRindex: 2.784
OTindex: 1.845
Quote Giovanni:
Je wordt in feite opgelicht door de Staats Loterij. Ze vermelden namelijk niet dat ook n�et verkochte loten meedoen tijdens de trekking. :|

Dat is al sinds januarie van dit jaar niet meer het geval ;) (Volgens de site van de Staatsloterij.
Overigens had iedereen met een beetje verstand in zijn hoofd in het verleden kunnen weten dat de prijzen getrokken werden uit de beschikbare (en niet alleen de verkochte) lotnummers. Destijds stond het in het deelnemersreglement. Heb het destijds opgezocht naar aanleiding van een uitzending van Kassa geloof ik. Helaas leest een overgroot deel van de mensen het reglement niet of niet goed ;)

25-05-08 16:00:01 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Maar is het dan alsnog niet verraad aan de waarheid.. inderdaad.. minder kans voor u.. maar wel voor de overheid.. ofzoiets?

op onverkochte loten wedden is.. basaal vreemd?

21-06-08 12:56:50 - Quote! - @de Mexicaan
de Mexicaan
Oudgediende


WMRindex: 3.266
OTindex: 3.691
Organisatiebureau Morand gaat er dus waarschijnlijk met het inschrijfgeld vandoor zonder dat er iets teruggegeven zal worden.
Misschien dat bureau ook maar vast voor het gerecht dagen dan?

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven