hr
jaargang -23 - laatste artikel 19-4 18:00 - 74423 artikelen - nu online 19 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek


[1]

post bode

25-04-08 17:08:49 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Is de baan als postbode belangrijk
Is accuratesse belangrijk - is een
herwaardering van zijn waarde
aanstaande..

T.N.T

De postbode - zo gek nog niet
verdient beter

25-04-08 17:44:56 - Quote! - @ledi
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
Deze man/vrouw gaat wel elke dag in weer en wind langs de deuren, in tegenstelling tot de bezorgers van Select Mail en dergelijke. Die laatsten mogen zelf binnen bepaalde grenzen bepalen wanneer ze post rondbrengen.
Dus van mij mogen ze meer verdienen, zelfs als dat een verhoging van de frankeringen tot gevolg zou hebben.

25-04-08 20:32:07 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Dat ligt er wel aan er staat een bepaalde tijd voor het lopen van je route's en sommige zijn zo snel met lopen van bepaalde route's dat ze drie uur eerder klaar zijn. Dus en dat zien ze bij T.N.T ook en dan krijg je wel dit soort dingen.Er moeten is zoveel mensen zijn die eerder klaar zijn met de route's gaat er heel wat geld verloren.En dan kan ik me wel indenken dat ze dat voor het eerst in gaan houden op die salarisen.

25-04-08 22:26:20 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Dat de routes kort zijn of lang zijn
wat heeft dat met inkomen te maken.
Je wilt de postbode op stukwerk zetten
moet ie dus dadelijk gaan concurreren met
vakantiewerkers en bijbaanbodes die reclame folders in de slede schuiven.

Wat een situatie is dat?

26-04-08 14:06:51 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Dat krijg je er toch van als er concurentie op de markt is.Kijk T.N.T staat nu op zijn eigen en is niet meer van de staat kan me wel iets bij indenken dat ze het hoofd boven water moeten houden vooral er nu veel concurentie is.Dan is het toch logiche dat ze wat gaan korten op hun lonen inplaats iedereen ontslag te geven.Want daar zijn ze het ook niet mee eens hoe moeten ze dat volgens jou oplossen dan.

26-04-08 18:02:45 - Quote! - @ledi
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
@Biekje: laat die concurrenten eerst maar eens even 6 dagen per week post moeten rondbrengen, dan is de concurrentie al een stuk minder groot.

28-04-08 20:26:08 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Postbodes zijn belangrijk ja. We moeten niet alles gedigitaliseerd krijgen. vind ik

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven