hr
jaargang -23 - laatste artikel 1-5 18:00 - 74475 artikelen - nu online 21 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek


1 2 3 4 .6 7 8 [9] 10 11 12 ... 152 153 154 155

Discussie over Geert

11-03-08 21:13:31
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Quote:

Doodsbedreigingen voor mensen met naam Wilders

Venlo, 11 maart. In Venlo worden mensen die de achternaam Wilders dragen, met de dood bedreigd. Tot nog toe hebben al drie mensen met deze naam aangifte gedaan bij de politie, maakt EénVandaag vanavond bekend.

De Roermondse persofficier van justitie Gerard Sta bevestigde vandaag de doodsbedreigingen.

Bron


Wie vind dit ook te ver gaan
mensen zwieren van de ene emotie
naar de andere..

11-03-08 21:14:00
Luna
Moderator


WMRindex: 23.879
OTindex: 45.412
S
Dit gaat ook te ver 8O

11-03-08 21:16:19
Liies
Erelid


WMRindex: 405
OTindex: 1.505
S
veel te ver. Leeghoofden zijn het die die doodbedreigingen hebben gestuurd. Wat kunnen die personen er nou aan doen dat ze 'Wilders' van de achternaam heten 8-)

11-03-08 22:00:39
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Zo zie je maar dat gratis schoolboeken een hele goed zaak blijkt.

11-03-08 22:21:38
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
Natuurlijk slaat het nergens op. Schandalig dat mensen elke keer weer redenen zien om hun agressiviteit te botvieren.

12-03-08 05:47:23
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Zo, onze wannabee leider ziet af van de presentatie in Nieuwspoort, het wordt hem te duur en hij wil niet bij de overheid aankloppen voor beveiliging. Gutte gut, als ie dan zo begaan is met het volk laat m dan gelijk de kosten van zijn reguliere beveiliging op zichzelf nemen, des te sneller zijn we van die vuilspuigbek verlost.

12-03-08 09:02:35
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Gatsiederrie wat een smerig manneke is het toch. Lees even dit stukje en zie hoe de rat probeert om weer aandacht te trekken en den Bak Ellende weer poogt zwart te maken. JPB had al zijn afkeer over de vlagverbrandingen en protesten geuit maar dat heeft die blonde pruik waarschijnlijk gemist in zijn kruistocht tegen de Islam :r Gatver wat kan ik kotsen van dat zelgenoegzaam pedant ettertje, wat mij betreft komt zijn filmpje nu heel snel uit en ik hoop dat het daarna snel is gedaan met zijn vuilbekkerij :r

12-03-08 09:07:08
stormzoeker
Erelid


WMRindex: 2.784
OTindex: 1.845
Kpuc
Heb je hem gesteren niet gehoord dan in 'Met het oog op morgen'? Humor die man als het niet zo triest is(6)

Maar ook de oppositie wenst een duit in het zakje te doen:
Quote:
Oppositiepartijen GroenLinks en D66 zijn van mening dat Wilders zijn film gewoon in Nieuwspoort moet kunnen uitzenden, ook al zijn de beveiligingskosten hoog. Ze zeggen dat desnoods de overheid moet opdraaien voor de kosten.

Ik geloof dat ik de afgelopen dagen iets gemist heb.....

12-03-08 09:09:05
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Storm, ik vrees dat Groenlicht en Dronken66 vrezen voor punten en op deze wijze een aantal van de twijfelende pvv-fans over willen halen om op hun gesjeeste partij te gaan stemmen 8-)

12-03-08 09:12:57
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
Zou het niet zo zijn dat Gr.L. en D66 hem nu onder druk willen zetten en alle excuses om die "film"(is er wel een film??) niet te tonen, willen ontzenuwen?
Ik betaal graag me om aan deze opgeblazen lucht een einde te maken. Laat GW maar eens met de billen bloot en dan kan iedereen weer over tot de orde van de dag.

12-03-08 17:10:11
Tokkelboer
Senior lid

WMRindex: 205
OTindex: 2
Wnplts: Vroomshoop
Hoe zat het ook alweer...
1-Mensen klagen over al die buitenlanders die hun hand maar ophouden en niks geen werk verrichten.
2-80% roept dat Nederland te vol raakt met asiel zoekers
3-Hoeveel klagen er wel niet over die mensen die jou aan kijken en in een andere taal wat tegen elkaar zeggen.

Maar niemand maar dan ook echt niemand neemt het hef in zijn hand om er wat tegen te doen.
Maar dan komt er een keer iemand die het waarschijnelijk wel op een iets te harde manier zegt. Loopt ook iedereen weer te zeiken dat het weer niet kan.

Ooit wel eens bij stil gestaan hoeveel er terecht komt van een standpunt van 1 partij. Hooguit 30%.
Nou geef wilders een paar zetels en dat hij 30% waar kan maken van wat hij wil en je hebt een veel beter asielzoekers beleid.

Maar nee ik zie het ook weer fout nou ik :r op iedereen die altijd zit te zeiken op die buitenlanders en anti wilders is..

1 ding is wel zekers ze moeten nu de kraan eens een keer dicht draaien. Of alles anders aan pakken eerst de mensen screenen en dan de echte vluchtelingen helpen de rest een trap onder hun hol geven.
Elke buitenlander weet dat het hier in NL op een mooie manier gaat.
Je krijgt eerst 5 jaar onderdak en geld tot je een BMW hebt en dan gaan ze kijken of je het wel terrecht verdient heb..:r

12-03-08 17:50:01
stormzoeker
Erelid


WMRindex: 2.784
OTindex: 1.845
@Tokkelboer
Wat jij buitenlanders noemt, zijn over het algemeen gewoon Nederlanders hoor ;) Wilders heeft ook al problemen om dat onderscheid te maken(A)

Enig idee wat een asielzoeker per maand krijgt en wat hij/zij wel of niet mag? Ik denk dat de gemiddelde tiener meer zakgeld krijgt en meer vrijheid heeft... Ow, en je loopt al een paar jaar achter: economische vluchtelingen komen al lang het land niet meer in. Die gaan retour afzender (A)

13-03-08 11:42:45
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Zo en nu lezen jullie eens je eigen plekwerk door en streep dat af dat je zelf niet op je bord zou willen hebben :D

13-03-08 14:34:10
Tokkelboer
Senior lid

WMRindex: 205
OTindex: 2
Wnplts: Vroomshoop
Quote stormzoeker:
@Tokkelboer
Wat jij buitenlanders noemt, zijn over het algemeen gewoon Nederlanders hoor ;) Wilders heeft ook al problemen om dat onderscheid te maken(A)

Omdat ze zekers eerst een NL paspoort kijgen. Daarom zijn het nog wel buitenlanders.

Over die economische vluchtelingen kan ik het kort houden. die van een paar jaar geleden zitten hier nog wel degelijk. Die moeten ze ook gewoon er uit gooien.

Ik zeg niet dat Wilders op elk gebied gelijk heeft zeker niet.
Maar ik vind wel dat er een keer iets gedaan moet worden aan al die profiteurs buitenlander of geen buitenlander. Met geen buitenlander doel ik dan op al die WW trekkers die of zwart bij verdienen of gewoon geen zin hebben in werken en zich zelf maar een zere rug aanpraten.

13-03-08 14:44:15
nietmeer
zeg, kunnen we dit niet samenvoegen met de discussie over martellen ? :D
dan komen we mischien nog tot een goede oplossing :ja

13-03-08 15:55:25
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Quote:

Omdat ze zekers eerst een NL paspoort kijgen. Daarom zijn het nog wel buitenlanders.

Over die economische vluchtelingen kan ik het kort houden. die van een paar jaar geleden zitten hier nog wel degelijk. Die moeten ze ook gewoon er uit gooien.

Nee - trut

Omdat ze in Nederland geboren zijn maar van Niet Nederlandse ouders zijn.

Jij bent toch ook een Economische vluchteling
als je uit Nederland weggaat omdat je geen droog-brood kunt verdienen met je werk - en het dus elders zoekt?

13-03-08 16:10:35
stormzoeker
Erelid


WMRindex: 2.784
OTindex: 1.845
@Tokkelboer
Iemand met een Nederlands paspoort is een Nederlander, valt weinig over te discusieren lijkt me. De discussie over Marokkaanse, Antilliaanse en weet ik veel wat voor een jongeren gaat over mensen met een NEDERLANDS paspoort en dus gewoon over NEDERLANDSE jongeren. Hoe hard mijnheer Wilders en anderen ook wensen dat dat niet zo is.... Overigens wordt ik er beetje ziek van. Is het een wat donker gekleurd figuur die een benzinestation overvalt, dan staat er bijvoorbeelde 'Marokkaanse jongere' te lezen in de krant. Is het een blanke, dan is op de eerste plaats het artikel al veel kleiner en op de tweede plaats lees ik dan nergens 'Nederlandse man/vrouw/jongere'. Een beetje stemmingmakerij, vind je ook niet?

Quote Tokkelboer:
Over die economische vluchtelingen kan ik het kort houden. die van een paar jaar geleden zitten hier nog wel degelijk. Die moeten ze ook gewoon er uit gooien.

Dat zullen er maar weinig zijn ;) Als ze hier nog op een tijdelijke verblijfsvergunning zitten, dan verdwijnen ze vanzelf (A) Persoonlijk ken ik er maar weinig. Zolang ze hier verblijven met de juiste papieren kun je ze niet het land uitgooien. Ik zal maar niet vragen wat je van de gastarbeiders uit bijvoorbeeld de jaren 60 vind?

Quote Tokkelboer:
Met geen buitenlander doel ik dan op al die WW trekkers die of zwart bij verdienen of gewoon geen zin hebben in werken en zich zelf maar een zere rug aanpraten.

Jij hebt er zeker geen idee van wat het is om niet aan het werk te zijn (om wat voor een reden dan ook?) Daar kan ik je uit eerste hand verhalen over vertellen. Als je niet weet waar je het over hebt, kun je dit soort uitspraken beter voor je houden.

13-03-08 16:12:04
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
Haha, dit is de eerste keer dat ik een man "trut"hoor noemen. :D
Geef TB maar van katoen, Heraux.

13-03-08 17:53:17
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Men wil patrouille boten inzetten voor de kusten waar migranten aan kunnen leggen..

De reis vanaf afrikaans vastland over zee is al hachelijk - als niet gewoon dodelijk - maar nu wil men ze uit eindelijk - als ze 50% overwonnen hebben onderscheppen.

de Eerste 50% mogen niet bewaakt worden - dat is tegen het vluchtelingenrecht. Hoe scheef klinkt dit?

13-03-08 18:06:12
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Zo krom als een tokkelende boer Heraux :S

13-03-08 18:20:29
nietmeer
kan die tokkel niet op de maan gaan zitten tokkelen

13-03-08 19:05:20
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Ik heb niets tegen tokkelaars..

en ik snap ook wel
de basale ongerafineerde
houding tenopzichte
van alles dat vreemd is

maar dat dit nu toevallig
XENOPHOBIE moet heten..

nou..

13-03-08 19:06:43
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Alles wat de boer niet kent vreet m niet Heraux ;)

14-03-08 00:47:51
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Mag Wilders de Film tonen?

14-03-08 06:20:29
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Tuurlijk, zolang hij maar zelf verantwoording neemt voor de eventuele gevolgen.

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .6 7 8 [9] 10 11 12 ... 152 153 154 155

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven