hr
jaargang -23 - laatste artikel 26-4 10:00 - 74452 artikelen - nu online 35 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek


[1] 2

Yvette Lont

07-11-07 11:55:17
nietmeer
Van prostituee naar politica. En dan nog wel in de Christen Unie. En dan heeft dat scharminkel nog eens haar veto over homo's in de partij. Laat ze eerst eens naar haar eigen verleden kijken voor ze zo achterlijk uit de hoek komt. Wat vroeger vuilig van onderen kwam komt nu dus vuilig van boven uit dat andere gat :r

07-11-07 12:26:07
Lemsios
Erelid

WMRindex: 235
OTindex: 3.925
Wnplts: Rotterdam
ik denk niet dat je iemand kan beoordelen op wat ze eerder hebben gedaan. Haar uitspraken over homo's zijn duidelijk ondoordacht (of juist wel goed over nagedacht, maar niet overeenkomend met de gedachten van de partij) maar dat zegt niets over haar verleden.
Iedereen zou zoiets hebben kunnen zeggen. bij wijze van spreken;) ik zou het zelf bijvoorbeeld niet doen:P

07-11-07 12:26:58
nietmeer
Ik bedoel meer van hoe durft ze met haar verleden zulke uitspraken te doen.

07-11-07 13:00:49
pietjevlip
Oudgediende


WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
Vrij logisch toch? Ze heeft geen enkel probleem met mensen die in het verleden homo waren...

07-11-07 13:03:31
nietmeer
Dus als je bent bekeerd naar de maatstaf van haar normen en waarden dan ben je een volwaardig mens? Ophangen dat mens (6)

07-11-07 13:13:56
pietjevlip
Oudgediende


WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
als je iedereen gaat ophangen die dingen zegt die een ander als kwetsend kan ervaren, is er maar één probleem minder op de wereld, en dat is overbevolking...

07-11-07 13:15:27
nietmeer
Hm, zou dat dan toch de ultieme oplossing zijn Piet?

07-11-07 13:29:56
pietjevlip
Oudgediende


WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
precies...

death solves all problems... no man, no problem - Iosif Vissarionovitsj Dzjoegasjvili

07-11-07 13:34:32
nietmeer
Mrtva usjta ne govore

07-11-07 13:36:07
pietjevlip
Oudgediende


WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
geen idee wat je nou weer zegt, maar het zal wel8)

07-11-07 13:36:36
nietmeer
Van de doden niets dan goeds, ze houden tenminste hun mond 8)

07-11-07 14:43:19
nietmeer
Ophokken dat mens In een gesloten kliniek eerst eens haar door drugs benevelde brein laten oplossen van al haar vooroordelen.

07-11-07 16:04:22
Lemsios
Erelid

WMRindex: 235
OTindex: 3.925
Wnplts: Rotterdam
Quote:
Zij zegt alleen 'op grond van de bijbel de standpunten van de achterban' te willen verwoorden

Ik weet niet welke bijbel zij heeft, maar degene die ik heb, daar staat niet in dat je praktiserende homo's mag discrimineren en mag weigeren

07-11-07 16:43:03
Lab Rat
Senior lid


WMRindex: 573
OTindex: 521
weer 1 met een grote bek en weinig hersencellen
Quote:
Ik kan nu heel bot en kort door de bocht doen.....
Zulke gasten met zulke extreme uitlatingen maken het er zelf naar, dus mogen ze ook voor hun eigen beveiliging opdraaien.
Hebben ze daar geen zin in, HOUD DAN JE B#K DICHT en denk na voordat je zulke extreme en kwetsende uitlatingen doet.

07-11-07 16:47:48
Sapper
Erelid

WMRindex: 1.012
OTindex: 98
Wnplts: Houten
Hoeren zijn wel nuttig.. (niet dat ik er heen zou gaan)

07-11-07 16:51:11
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Wie durft hier eerlijk te zeggen

ik ging gisteren naar een prostituee - en dat was een leuke ervaring - kan ik weer goed functioneren..

wie wie..
ik blijf eerlijk zeggen:

NOG NIET

maar het staat in de planning
want je moet er een keer naar toe
gaan om er over te kunnen praten

toch?

07-11-07 16:53:08
n4mb3r
Senior lid

WMRindex: 673
OTindex: 39
Wnplts: oirsbeek
:ja
Quote heraux:
Wie durft hier eerlijk te zeggen

ik ging gisteren naar een prostituee - en dat was een leuke ervaring - kan ik weer goed functioneren..

wie wie..
ik blijf eerlijk zeggen:

NOG NIET

maar het staat in de planning
want je moet er een keer naar toe
gaan om er over te kunnen praten

toch?


nou eerlijk gezegt, weet ik dat nog iet, met al die ziektes en ik vind het niet egt een prettig idee dat er een uur geleden een andere man hover heen is gegaan snapje

07-11-07 17:09:57
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
@n4mb3r

Klopt - maar het is een MEGAmarkt
en de vraag is.. waar komt de vraag
vandaan - waar ligt het tekort..
zijn het honderd-duizende mannen en vrouwen die een tekort hebben - en..

Gaat het alleen om de lichamelijke 'genoegens' - ik zou zeggen.. ga eens kijken.. praat eens met een vrouw.. of met een man.. lucht je 'normale' beelden - en vergelijk - met de werkelijkheid..

of is dat geen werkelijkheid?

07-11-07 17:13:36
n4mb3r
Senior lid

WMRindex: 673
OTindex: 39
Wnplts: oirsbeek
Quote heraux:
@n4mb3r

Klopt - maar het is een MEGAmarkt
en de vraag is.. waar komt de vraag
vandaan - waar ligt het tekort..
zijn het honderd-duizende mannen en vrouwen die een tekort hebben - en..

Gaat het alleen om de lichamelijke 'genoegens' - ik zou zeggen.. ga eens kijken.. praat eens met een vrouw.. of met een man.. lucht je 'normale' beelden - en vergelijk - met de werkelijkheid..

of is dat geen werkelijkheid
ja je hebt gelijkt, maar wegen jou lichamelijke behoeften af, tegen je eigen normen en waarden, en lijkt jou het een prettig idee om de daad te verrichten met iemand waar van je niet weet of ze soa/hiv vrij is en waar verscheidende mannen het me gedaan hebben]

12-11-07 22:45:41
stormzoeker
Erelid


WMRindex: 2.784
OTindex: 1.845
Zou mevrouw Lont ook met de volgende vragen zitten?
Link

14-11-07 19:57:24
stora
Oudgediende


WMRindex: 18.714
OTindex: 2.861
Quote Seagon:
ik denk niet dat je iemand kan beoordelen op wat ze eerder hebben gedaan. Haar uitspraken over homo's zijn duidelijk ondoordacht (of juist wel goed over nagedacht, maar niet overeenkomend met de gedachten van de partij) maar dat zegt niets over haar verleden.
Iedereen zou zoiets hebben kunnen zeggen. bij wijze van spreken;) ik zou het zelf bijvoorbeeld niet doen:P
Dat ben ik niet met je eens, bv jij bent nu en je doet wat je doet door wat je allemaal in het verleden hebt meegemaakt en hebt meegekregen.


15-11-07 01:02:07
stormzoeker
Erelid


WMRindex: 2.784
OTindex: 1.845
Quote stora:
Dat ben ik niet met je eens, bv jij bent nu en je doet wat je doet door wat je allemaal in het verleden hebt meegemaakt en hebt meegekregen.

Dan nog mag je gezond verstand verwachten van mensen of in ieder geval dat iemand nadenkt voordat ie wat zegt.... Ik ga toch ook niet roepen dat Christenen uit de politiek geweerd moeten worden vanwege hun bekrompen opvattingen? Ow wacht, dit ging over een politicus (6) Die raaskallen het merendeel van de tijd :P

15-11-07 03:30:23
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
@n4mb3r
_____________________
ja je hebt gelijkt, maar wegen jou lichamelijke behoeften af, tegen je eigen normen en waarden, en lijkt jou het een prettig idee om de daad te verrichten met iemand waar van je niet weet of ze soa/hiv vrij is en waar verscheidende mannen het me gedaan hebben

Correct- maar de man-vrouw situatie - de conventionele gedachten van trouw en zuiverheid is op de schop - SOA's kun je tegenwoordig ook van haarbandjes krijgen - dus die zekerheid is vergane glorie..

04-12-07 00:19:16
botte bijl
Oudgediende


WMRindex: 90.799
OTindex: 39.076
wie zonder zonden is werpe de eerste steen. Yvette Lont is niet zonder zonden

04-12-07 00:25:44
Redduggy
Erelid


WMRindex: 1.810
OTindex: 2.818
Iedereen kan vergeven worden voor zijn of haar zonden. Wat Yvette Lont ook gedaan heeft in haar verleden doet er niet toe. Ze heeft een mening en die mag ze verkondigen. Net zoals Geert Wilders dat ook mag. Ik ben het totaal niet met de heer Wilders eens, maar we hebben hier in Nederland een vrijheid van meningsuiting, ongeacht beroep, verleden, religie of wat dan ook.

@ nietmeer
Waarom niet in discussie gaan, maar gelijk ophangen en afmaken? Ook deze mensen hebben recht op hun mening en al is die anders en ook naar mijn mening bekrompen toch berijk je met een gesprek veel meer dan gelijk roepen om de dood voor mensen. Als je zoiets wilt dan moet je een landje oprichten waar je de dictator bent, dan mag je alle regels zelfmaken.

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1] 2

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven