hr
jaargang -23 - laatste artikel 28-3 18:00 - 74300 artikelen - nu online 70 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek


1 [2]

Europese vlag in vlaginstructie

24-10-07 02:46:13 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Eigen Erwten eerst..

dan een nieuwe pot aanbreken..

ritsrats

24-10-07 11:58:12 - Quote! - @CordialDuckie
CordialDuckie
Senior lid

WMRindex: 142
OTindex: 41
Wnplts: Den Haag
Ik ben nederlander omdat:

Ik een kaaskop ben, ik met Koninginnedag helemaal uit mijn plaat ga. Het fijn vindt dat er coffeeshops zijn. Ik graag Oranje uitgedost naar een wedstrijd ga. Ik het graag beter weet dan de rest van de wereld. Ik een erg goede ondernemingsgeest heb. Ik graag met mijn vingertje in de hogte loop. Ik zo laf ben dat ik mijn buurman wel wil verlinken. Ik echt van boerenkool houdt. Ik graag de rekening deel met de rest van het gezelschap. Ik val op blonde meisjes met een rode blos. De tulp mijn favoriete bloem is. Ik de rood-wit-blauwe vlag met oranje wimpel echt de mooiste vind. Ik bij een overwinning van het Nederlands elftal graag een woonboot laat zinken. Ik het toch wel spannend vind of die elfstedentoch weer komt. Ik de wandelvierdaagse ook wel grappig vindt. Ik er fier en trots op ben dat ik een Amsterdammer ben. We als Nederland een prachtige historie hebben met Michiel de Ruyter, en Willem van Oranje (VOC).

M.a.w. we hebben wel degelijk een identiteit (Maxima) en die moeten we niet verkwanselen. Vooruitgang is prima, en globalisering houdt je sowieso niet tegen. Maar in 1 Europa verzuipen we in de rest van de massa, en gaat dat kleine beetje Nederlandse gedachtengoed ook echt het raam uit!

Ik zeg: De fik in de EU vlag.

24-10-07 13:39:41 - Quote! - @.:T!M:.
.:T!M:.
Senior lid

WMRindex: 66
OTindex: 414
Wnplts: Amersfoort
Ik graag Oranje uitgedost naar een wedstrijd ga...
Ik de rood-wit-blauwe vlag met oranje wimpel echt de mooiste vind...
We als Nederland een prachtige historie hebben met Michiel de Ruyter, en Willem van Oranje (VOC)...
dat vind ik ook:P alleen de rest... dat vind ik dan weer niet echt fantastisch ofzo

dat wel maar de historie van bijv. Spanje, Italië is (vind ik) boeiender
engelse vlag is ook rood met wit en blauw maar oranje is toch wel een mooie kleur.

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 [2]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven