hr
jaargang -23 - laatste artikel 18-3 18:00 - 74240 artikelen - nu online 23 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek


[1] 2

Nee is toch ja?

25-09-07 16:59:47
stormzoeker
Erelid


WMRindex: 2.784
OTindex: 1.845
Lang leve de politiek! Het Nederlandse volk had gesproken.... een duidelijk NEE tegen de zogenaamde 'europese grondwet'... En je houdt het niet voor mogelijk, hij komt er toch. Hier en daar een beetje aangepast, en het wordt in de wandelgangen geen europese grondwet meer genoemd (wat het ook nooit geweest is ;)), maar een verdrag.... :[ We mogen nu onze stem niet meer laten horen, ook de PvdA is tegen een referendum. Wat begrijpen ze in Den Haag niet aan het woordje 'NEE'? Of zijn ze zo bang dat ze wéér op hun gezicht gaan? Ik voel me genomen en wat mij betreft laten ze een bom ontploffen in de kamer (Wilders met een bomgordel of zo :P?)

25-09-07 17:02:54
nietmeer
8O Die laatste zin ook, Storm, nazdrave!

25-09-07 17:31:32
ToMxlr
Erelid


WMRindex: 296
OTindex: 7.186
ach ja
de rden dat veel mensen nee zieden destijds was omdat balkenede destijds zei: "als jullie tegen stemmen, sta ik voor aap"
(a)

25-09-07 17:35:53
WMR-kok
Oudgediende


WMRindex: 5.850
OTindex: 106.950
S
Bak Ellende zei toch een tijdje terug: Na het zuur komt het zoet.
:@ mee zakte ik weer 2% in koopkracht. Volgend jaar ga ik er nog meer erop achteruit. :@

25-09-07 21:07:42
evertwinter
Senior lid

WMRindex: 318
OTindex: 555
Wnplts: Hasselt
S
Ja alleen dat de koopkracht zakt hebben we te danken aan ons "sociale" kabinet. Zo sociaal is dat niet want de PvdA wil ons verbieden "nee" te zeggen, lichten ons niet goed voor over de zgn grondwet en geven meer uit en waar halen ze het geld vandaan? Uit de aanstaande brandstofverhogingen. Lang leve links! Doe me dan maar rechts! Dat was transparanter en eerlijker naar mijn idee! En bezuiningingen zijn al jaren nodig en nu nog steeds. Alleen al die schuld die we hebben moet afgelost worden! Laten we daar eens mee beginnen. Ja, meot wel opnieuw de broekriem aan, maar die schuld hebben we ook samen gemaakt toch??

25-09-07 21:12:57
nietmeer
Samen uit, samen thuis, maar dan wel met een gezamenlijk besef, en uitvoering van een gezamenlijk leven.

25-09-07 23:12:26
pietjevlip
Oudgediende


WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
Als links asociaal gaat doen, voorspel ik bij de volgende verkiezingen een run op rechts... vind ik niet zo erg, zolang het maar geen run op GW en kornuiten wordt...

26-09-07 00:16:19
stormzoeker
Erelid


WMRindex: 2.784
OTindex: 1.845
Politiek is per definitie asociaal ;) Maakt niet uit of het uit de linker- of rechterhoek komt. Zodra de dames en heren eenmaal zitten, worden de beloftes aan de kant geschoven. Het klootjesvolk wordt bedankt voor de moeite van het stemmen en mag de komende vier jaar weer terug in de kast waar ze vandaan kwamen. Het volk moet vooral niet denken dat ze iets te zeggen hebben, de hoge dames en heren bepalen zélf wel wat het beste is voor hun geldbuidel. :P

26-09-07 00:43:41
pietjevlip
Oudgediende


WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
Offtopic:
@Storm: ik weet niet wat je met die laatste post uitgespookt hebt, maar als ik hem probeer te quoten krijg ik een enórme lap gegevens te zien, en vervolgens kapt mn browser ermee... ik doe het wel even handmatig...
Quote stormzoeker:
Politiek is per definitie asociaal ;)
Pas op, je hebt het hier tegen een full-time politicus die tot nu toe al zijn beloftes is nagekomen, en ik beloof je dat ik dat in de rest van mijn ambtstermijn zal proberen vol te houden:ja

26-09-07 08:59:44
CordialDuckie
Senior lid

WMRindex: 142
OTindex: 41
Wnplts: Den Haag
Eigenlijk zouden ze de hele laatste verkiezingen ongedaan moeten laten maken wegens kiesbedrog.
Het stond toch in PVDA's verkiezingsprogramma "er moet een tweede referendum komen.
Maar dat stond er natuurlijk weer op zo een manier dat ze er evengoed onderuit kunnen komen.
Het is schandalig.
Daar hebben ze toch kiezers mee gewonnen? En die schofferen ze nu allemaal.
Kansloos kabinet vindt ik het!

26-09-07 09:06:40
pietjevlip
Oudgediende


WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
CD: Ik vond de PVDA voor de verkiezingen ook nogal stom... en tijdens de verkiezingen ook... dus zoveel bedrog was er niet... je wist toch waar je aan toe was, of niet soms...

26-09-07 10:25:30
stormzoeker
Erelid


WMRindex: 2.784
OTindex: 1.845
Quote pietjevlip:
Offtopic:
@Storm: ik weet niet wat je met die laatste post uitgespookt hebt, maar als ik hem probeer te quoten krijg ik een en�rme lap gegevens te zien, en vervolgens kapt mn browser ermee... ik doe het wel even handmatig...

Ik heb geen flauw idee 80

Quote pietjevlip:
Pas op, je hebt het hier tegen een full-time politicus die tot nu toe al zijn beloftes is nagekomen, en ik beloof je dat ik dat in de rest van mijn ambtstermijn zal proberen vol te houden:ja

Dat woordje proberen doet het hem :P Je bent echt een politicus (6)

26-09-07 11:08:06
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
Balkenende is hypocriete zakkenvuller. Wij moeten inleveren, omdat het economisch goed gaat 8O, maar hij zelf niet, want hij en zijn mede zakkenvullers krijgen 10% loonsverhoging. :S

26-09-07 11:18:23
de Mexicaan
Oudgediende


WMRindex: 3.266
OTindex: 3.691
@CordialDuckie en anderen,
Sorry hoor, maar als je Woutertje Bos voor de verkiezingen nog vertrouwde mankeert er echt wat aan je inzicht. Niet dat alle andere politici nou zo goed zijn, maar WB is wel héél erg.

26-09-07 11:20:28
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
de Mexicaan-Ik vind ze allemaal even erg.
Het zijn net verzekeraars, allemaal oplichters.

26-09-07 11:21:41
nietmeer
Wouter den Draaikabouter (A)

26-09-07 11:44:38
pietjevlip
Oudgediende


WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
Quote stormzoeker:
Quote pietjevlip:

...ik beloof je dat ik dat in de rest van mijn ambtstermijn zal proberen vol te houden:ja

Dat woordje proberen doet het hem :P Je bent echt een politicus (6)


De beste, lokaal gezien... Ik ben dan ook de eerste burgemeestert die door de bewoners unaniem gekozen is... en dat woordje was gepland...

Quote Kpuc:
den DraaikabWouter (A)

26-09-07 11:47:23
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
Volgens mij maakt het niet zoveel uit op wie je stemt, als je maar stemt. Mijn vader was ook altijd kwaad op die politici, altijd maar klagen, maar ging nooit stemmen. Ik zei dan altijd, dan heb je ook niks te klagen, want je hebt niet gestemd.
Aan de andere kant ik denk dat wij precies hetzelfde zouden doen, als we eenmaal op het pluche zaten.

26-09-07 11:58:55
pietjevlip
Oudgediende


WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
Quote Giovanni:
Volgens mij maakt het niet zoveel uit op wie je stemt


Wel iets... alleen niet zoveel als het lijkt...

26-09-07 13:29:45
CordialDuckie
Senior lid

WMRindex: 142
OTindex: 41
Wnplts: Den Haag
Quote pietjevlip:
CD: Ik vond de PVDA voor de verkiezingen ook nogal stom... en tijdens de verkiezingen ook... dus zoveel bedrog was er niet... je wist toch waar je aan toe was, of niet soms...


Ik heb geen PVDA gestemd! Helemaal niet gestemd, zat in het buitenland helaas. Maar Voor diegene die heilig geloven in wat de PVDA doet (al stom opzich) is het toch een klap in het gezicht.
Maar goed wat je hierboven al zei.
Het maakt niet zoveel uit op wie je stemt. Het is 1 pot nat!

26-09-07 13:32:54
Mmore
Administrator


WMRindex: 1.439
OTindex: 15.022
Ach.. voor de verkiezingen hebben alle partijen eigenlijk wel redelijke punten en na de verkiezingen zijn ze die plotseling weer vergeten.

Soms vraag je je af of een dictator niet beter zou zijn.. Ik ben in elk geval beschikbaar :)

26-09-07 13:38:32
sjatter
Oudgediende


WMRindex: 10.025
OTindex: 7.180
T S
Die dictator hebben we al.;)

26-09-07 13:40:55
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Quote Giovanni:
Volgens mij maakt het niet zoveel uit op wie je stemt, als je maar stemt. Mijn vader was ook altijd kwaad op die politici, altijd maar klagen, maar ging nooit stemmen. Ik zei dan altijd, dan heb je ook niks te klagen, want je hebt niet gestemd.
Aan de andere kant ik denk dat wij precies hetzelfde zouden doen, als we eenmaal op het pluche zaten.


Ontstemmen.. dat moesten ze introduceren.. zeg maar..
de tegenstem..

zovan - ik vind die partij NOT

26-09-07 13:43:46
ToMxlr
Erelid


WMRindex: 296
OTindex: 7.186
Quote sjatter:
Die dictator hebben we al.;)
Bak ellende?
die nspat denk ik niet hoe een dictatuur werkt.:+en hoezo werkt een dictatuur beter Mmore? dan hoeven ze uberhaupt geen beloftes te doen?

26-09-07 13:44:01
pietjevlip
Oudgediende


WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
@heraux:

die tegenstem
die was er
vond de SP
ik vond van niet
ik kreeg gelijk

@tom: niet JP, maar Mmore...

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1] 2

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven