hr
jaargang -23 - laatste artikel 25-4 18:00 - 74450 artikelen - nu online 21 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek


1 2 3 [4]

IJzeren Rita

12-06-08 00:03:43 - Quote! - @stormzoeker
stormzoeker
Erelid


WMRindex: 2.784
OTindex: 1.845
Quote Madarian:
Dus moeten ze zorgen voor goedkopere en betere openbaar vervoer, en daarnaast de wegen verbreden. En eventueel een dubbeldeks wegennet bouwen.

Helemaal mee eens.... er is echter een probleempje (A) Het geld dat daarvoor nodig is zal toch ergens vandaan moeten komen. Mag jij raden waar vandaan (6)

12-06-08 10:36:42 - Quote! - @Madarian
Madarian
Oudgediende


WMRindex: 2.597
OTindex: 5.605
@stormzoeker
Als ze een aantal regels versoepelen en/of afschaffen, dan heb je dat geld zo verdient. En door het niet staan in de file verdien je de kosten indirect weer terug.

En dan saneren ze de schulden van de Antillen voorlopig toch nog niet... 8)

23-06-08 05:46:42 - Quote! - @Kpuc
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
De leugen regeert?

Nou, die kant gaat het misschien wel op als Rita met haar ijzeren leugen gaat regeren. Als ze nu al over iets futiels als de kwestie Sinke gaat liegen, waarover meer zal ze in de toekomst de waarheid onder tafel gaan houden?

Of is het werkelijk waar dat ze uit belang van haar "medianotering" even de vuile was binnen heeft laten hangen?

Dan nog, iemand die niet eens haar huishoudboekje niet op orde kan houden krijgt van mij geen stem voor een plaats in het kabinet, nu niet, toen niet en Ton niet.

21-07-08 13:58:55 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
over na te denken

Zullen we een WMR-Wiki opzetten?

ik host wel een MediaWIKI - ik heb een nieuwe oude P-III met voldoende graan en haver om de kar te trekken :D

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 [4]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven