hr
jaargang -23 - laatste artikel 20-4 14:00 - 74427 artikelen - nu online 34 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek


[1]

Verkniezingen

28-09-06 08:53:10 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Harde confrontaties tijdens Algemene Beschouwingen

Uitgegeven: 27 september 2006 10:54
Laatst gewijzigd: 27 september 2006 20:57

DEN HAAG - Onzin. U kletst. Hou toch op. Totale flauwekul. U strooit fabeltjes rond. De stevige kwalificaties werden woensdag niet geschuwd bij het begin van de Algemene Beschouwingen in de Tweede Kamer. PvdA-leider Wouter Bos botste hard met Maxime Verhagen (CDA) en Mark Rutte (VVD).

Verhagen en Rutte verweten de PvdA'er dat hij in zijn verkiezingsprogramma de middeninkomens wil pakken door een "Bos-belasting" in te voeren voor AOW'ers met een aanvullend pensioen en door de hypotheekrenteaftrek te beperken. Volgens Rutte zijn "de docent in het basisonderwijs en de verpleegkundige" de dupe van deze plannen van Bos. AOW

Bos hield de regeringspartijen op zijn beurt voor dat ze de ouderen met alleen AOW de afgelopen jaren in de kou hebben laten staan door de oudedagsvoorziening niet te koppelen aan de loonstijging en door te bezuinigingen op de huursubsidie en de verpleeghuiszorg.

lees verder..


28-09-06 08:54:45 - Quote! - @Morpheus30
Morpheus30
Erelid

WMRindex: 389
OTindex: 1.549
Wnplts: Dordrecht
Ze moeten Bos echt opknopen aan het hoogste boom die ze kunnen vinden. Hij is nog irritanter dan Geert Wilders.

28-09-06 13:27:57 - Quote! - @Stryfe
Stryfe
Senior lid

WMRindex: 525
OTindex: 572
Wnplts: Den Bosch
S
Quote Morpheus30:
Ze moeten Bos echt opknopen aan het hoogste boom die ze kunnen vinden. Hij is nog irritanter dan Geert Wilders.

Snap ik niet, hij is gewoon een kopman van een opositiepartij. Voor de info: die hóren kritiek te leveren op de regering, daar betalen we ze voor.
Er kunnen namelijk alleen goede besluiten genomen worden als over een onderwerp goed wordt nagedacht en goed nadenken werkt het beste als je standpunt aangevallen wordt, dan moet je het namelijk verdedigen en dat kan weer niet als je er niet goed over nagedacht hebt.

Als je het hier niet mee eens bent dan wil ik het standpunt wel verdedigen... ik heb er namelijk goed over nagedacht.
In principe lijk je trouwens meer op Bosch als je denkt als je wilt dat hij opstapt :P

28-09-06 16:36:20 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Tja de kadootjes tijd is aangebroken - goed kijken welke vorm het heeft, goed rammelen.. niet te hard.. tis nog allemaal fragiel en breekbaar.

Politiek is een ISO laag tussen de Hardwerkende en de Besturende klasse
Zeg maar een stuk software dat regelmatig crashed en even een reset of reboot nodig heeft.
Upgrades komen met regelmaat maar er veranderd weinig, het lijkt daarom ook het meest op Microsoft..

04-10-06 22:20:25 - Quote! - @007 RoadRunner
007 RoadRunner
Senior lid

WMRindex: 77
OTindex: 143
Wnplts: Los Feliz
S
@Stryfe:
Het enigste wat ik aan Wouter Bos wil betalen is een stuk lood maargoed :P
Ik wil niet betalen om hem kritiek te laten voeren:(

17-10-06 01:42:35 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Nog meer leuke verhalen.. alleen voor die genieën onder ons.. hihi..


Pas op! Dit is een extreem kinderachtige column.
Willem Middelkoop 20-09-2006

Macro economie, Politiek
“Kinderachtig” is namelijk de omschrijving die onze minister van economische zaken Joop Wijn geeft aan een licht kritisch commentaar in de Volkskrant op de goed-nieuws-show van Prinsjesdag. Hij leest liever De Telegraaf. Daar doen ze inderdaad niet kinderachtig.


Meer..

17-10-06 08:42:51 - Quote! - @Everzwijn
Everzwijn
Erelid

WMRindex: 750
OTindex: 616
Wnplts: Apeldoorn
voor degenen die het interesseert, de stemwijzer staat vanmiddag om 15.45 online. www.stemwijzer.nl

voor mezelf is het meer ondersteuning dan leidraad, ik beantwoord vragen met mijn hoofd, maar stemmen doe je met je gevoel. Als ik het voor mijn gevoel niet eens ben met een partij maar volgens de stemwijzer wel, zou ik toch niet op die partij stemmen.

ALs ik dat zou doen had ik bij de vorige verkiezingen LPF moeten stemmen, echt dus niet!

17-10-06 10:08:59 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Stemmen - ik denk dat ik aandelen koop en blijf kopen van een van de grootste beïnvloeders van de Nederlandse Economie - grootgenoeg om te kunnen zeggen..

STAY.. (met sash)

17-10-06 21:00:04 - Quote! - @Tukka
Tukka
finalist MPPV 06

WMRindex: 292
OTindex: 954
Quote:
Onzin. U kletst. Hou toch op. Totale flauwekul. U strooit fabeltjes rond.

8-)

Hoe dom je zijn

18-10-06 17:13:04 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Balkenende teleurgesteld in intellectuelen

Uitgegeven: 18 oktober 2006 15:07
Laatst gewijzigd: 18 oktober 2006 16:39

DEN HAAG - Premier en CDA-lijsttrekker Jan Peter Balkenende is teleurgesteld in intellectuelen, kunstenaars en schrijvers omdat ze zich niet laten horen in het publieke debat over de problemen in de Nederlandse samenleving.

Meer...

04-05-07 14:10:02 - Quote! - @Fio! ,;
Fio! ,;
Senior lid

WMRindex: 204
OTindex: 67
Wnplts: Gent
S
BOS8)

01-06-07 19:14:46 - Quote! - @chica
chica
Senior lid

WMRindex: 409
OTindex: 559
Wnplts: amsterdam
S
Nou meneer Bakellende, wij zijn ook heel teleurgesteld hoor, in onze Statenleden deze keer! :ja
Een groen Links statenlid heeft op haar stembiljet voor de 2e kamer alle vakjes rood gekleurd. Ze was een beetje gestresst, en ze wist het niet meer, was haar excuus.
Heeft iemand nog een ceintuurtje voor me, want me broek zakt af.

01-06-07 22:36:31 - Quote! - @stormzoeker
stormzoeker
Erelid


WMRindex: 2.784
OTindex: 1.845
Quote chica:
Een groen Links statenlid heeft op haar stembiljet voor de 2e kamer alle vakjes rood gekleurd. Ze was een beetje gestresst, en ze wist het niet meer, was haar excuus.

Terug naar de kleuterschool, maar wel binnen de lijntjes kleuren hoor :D

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven