hr
jaargang -23 - laatste artikel 19-4 18:00 - 74423 artikelen - nu online 14 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek


[1]

Clinton Strikes Back

26-09-06 12:20:53 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Clinton schiet uit zijn slof

Uitgegeven: 25 september 2006 06:10
Laatst gewijzigd: 25 september 2006 11:57

NEW YORK - De vroegere president Bill Clinton is verbaal flink tekeer gegaan tijdens een vraaggesprek zondag op de Amerikaanse conservatieve televisiezender Fox News. Hij verdedigde zich tegen de aantijging dat hij te weinig zou hebben gedaan om terroristenleider Osama Bin Laden te doden tijdens zijn ambtsperiode.

"Ik was er dichter bij om hem (Bin Laden) te doden dan iemand sindsdien", sneerde Clinton indirect naar zijn opvolger George Bush. "Als ik nog steeds president was, dan zouden we nu meer dan 20.000 troepen hebben (in Afghanistan) om hem te doden. We hebben een regering die denkt dat Afghanistan ongeveer eenzevende zo belangrijk is als Irak", verwees Clinton naar de 140.000 militairen die momenteel in Irak zijn gestationeerd. Bush

De Democraat Clinton sprak van een lastercampagne van de rechtervleugel van Republikeinse partij van Bush. "Ik heb meer geprobeerd om Bin Laden uit de weg te ruimen dan al de conservatieven die mij nu aanvallen. Zij dreven destijds de spot met mij omdat ik het probeerde. Zij hadden acht maanden om het te proberen. Zij probeerden niets. Ik heb het geprobeerd. Dus heb ik het geprobeerd en heb ik gefaald", aldus Clinton.

Ook presentator Chris Wallace van Fox News Sunday kreeg een veeg uit de pan toen die Clinton de 'publieksvraag' over Bin Laden stelde. "Je hebt je fijne kleine conservatieve aanval op mij uitgevoerd. Ik wil wel eens weten aan hoeveel leden van de regering-Bush jij deze vragen hebt voorgelegd", zei een zeer geïrriteerde Clinton tegen de presentator."

"En je zit daar met die kleine grijns op je gezicht en je denkt dat je zo intelligent bent. Maar ik had een verantwoordelijkheid om dit land te beschermen." Clinton zou eigenlijk ondervraagd worden over klimaatverandering.


26-09-06 13:02:13 - Quote! - @Mmore
Mmore
Administrator


WMRindex: 1.439
OTindex: 15.022
En terecht, Go Clinton!

26-09-06 13:03:55 - Quote! - @Morpheus30
Morpheus30
Erelid

WMRindex: 389
OTindex: 1.549
Wnplts: Dordrecht
Zo eindelijk iemand die (nog steeds) wat te zeggen heeft in de US die commentaar op Bush durft te geven.

26-09-06 15:26:24 - Quote! - @Tovenaar
Tovenaar
Erelid

WMRindex: 370
OTindex: 3.459
Tss.. Ik vind het commentaar dat die zelf geeft niet terrecht hoor. Dat is alleen maar beter voor zijn eigendunk etc. Met hem zou de wereld wel beter af zijn. No doubt.

26-09-06 15:50:11 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Wat is er mis met Clinton
in vergelijking met zijn
voorgängsters ?

26-09-06 18:46:42 - Quote! - @Mmore
Mmore
Administrator


WMRindex: 1.439
OTindex: 15.022
Tenminste iemand die zegt wat hij wilt zeggen..

16-04-07 13:32:24 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Oudgediende

WMRindex: 1.656
OTindex: 9.237
Ze zijn allemaal een pot nat...

16-04-07 17:49:38 - Quote! - @Giovanni
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
Clinton had charisma, maar bleek uiteindelijk een leugenaar. Maar ja, alle politici zijn leugenaars.:P

16-04-07 19:59:55 - Quote! - @lucb1e
lucb1e
Erelid


WMRindex: 381
OTindex: 2.139
T S
bush is alleenmaar een oorlogsmaker. Overal uit de wereld roept iedereen weg met de troepen uit iraq, stuurt die gek en nog 20.000 naartoe! 8O En bin laden is inderdaad nog steeds niet opgepakt :nee
Clniton had al lang president moeten zijn.

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven