hr
jaargang -23 - laatste artikel 18-3 18:00 - 74240 artikelen - nu online 31 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek


[1]

Raketschild

05-06-07 18:30:12 - Quote! - @stryper
stryper
Senior lid

WMRindex: 197
OTindex: 578
S
Bush bezoekt Tsjechie om te praten over een raketschild. Oftewel luchtafweer voor raketten als ik heb goed heb. Mijn vraag is wat moeten ze er in vredesnaam mee? Ik bedoel is Bush bang dat Amerika getroffen wordt door een raket uit Rusland of Iran. Volgens mij wel, en Tsjegie wordt met een schild opgezadelt zodat Amerika niet de dupe wordt van een missle. of niet?

05-06-07 18:36:46 - Quote! - @Mmore
Mmore
Administrator


WMRindex: 1.439
OTindex: 15.022
Als Amerika ooit om wat voor reden dan ook in oorlog komt met een europees land of rusland hebben zij zeer veel baat aan een land dat met de Amerikanen wilt samenwerken en dat een modern leger heeft.. Hoe kan je beter vrienden maken dan gratis spulletjes weg te geven? ;)

05-06-07 18:38:13 - Quote! - @Mmore
Mmore
Administrator


WMRindex: 1.439
OTindex: 15.022
Op 13 december 2001 kondigde de Amerikaanse president Bush aan dat de VS zich binnen zes maanden zouden terugtrekken uit het ABM verdrag. Dit ABM verdrag, het Anti Ballistic Missile treaty, is een verdrag dat de verdediging tegen intercontinentale raketten verbiedt. Amerika voelt zich de laatste tijd, vooral na 11 september, meer en meer bedreigd door de zogenaamde schurkenstaten en terroristen. Wat extra defensie is welkom. De opzegging van het verdrag zal wellicht ergens halfweg juni gebeuren, zes maanden na die verwittiging, volgens de regels van het verdrag. Bij de meer nieuwsgierige burger doet dit alles natuurlijk enkele vragen opwerpen zoals: werkt het systeem en is het haalbaar?

Meer leesstof

05-06-07 18:42:04 - Quote! - @Cee-N-Cee
Cee-N-Cee
Oudgediende


WMRindex: 1.300
OTindex: 15.343
S
Een raketschild.

Ooit geprobeerd om met een proppenschieter een tandenstoker in de roos van een dartboard te schieten op 10 meter afstand.

Dat is ongeveer net zo lastig als het uit de lucht knallen van een raket voordat deze buiten bereik is met een andere raket.

De Patriot raketsystemen van de VS zijn ook Anti raket, maar falen nog te vaak, en dat zijn geen eens anti ICBM raketsystemen :|

05-06-07 18:58:47 - Quote! - @.:T!M:.
.:T!M:.
Senior lid

WMRindex: 66
OTindex: 414
Wnplts: Amersfoort
Quote Cee-N-Cee:
Een raketschild.

Ooit geprobeerd om met een proppenschieter een tandenstoker in de roos van een dartboard te schieten op 10 meter afstand.

Dat is ongeveer net zo lastig als het uit de lucht knallen van een raket voordat deze buiten bereik is met een andere raket.

De Patriot raketsystemen van de VS zijn ook Anti raket, maar falen nog te vaak, en dat zijn geen eens anti ICBM raketsystemen :|


maar bij mij zijn proppenschieters niet lasergestuurd en heb ik ook niet alles eerst berekend met mijn supercomputer van 200 miljoen dollar:P
maar ik snap het idee van je

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven