hr
jaargang -23 - laatste artikel 18-3 18:00 - 74240 artikelen - nu online 19 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek


[1] 2 3 4

Osama Bin Laden

05-06-07 08:57:15
Wilco
Oudgediende


WMRindex: 5.099
OTindex: 7.913
S
Bestaat ie?

Is alles een complot van de VS?

ik geloof wel dat ie bestaat, maar dat hij alleen op video's ff moest inspreken voor de VS

en ja, ik geloof in de complotstheorie...

05-06-07 09:02:40
Jivebunny
oud moderator


WMRindex: 2.033
OTindex: 2.918
T
Eens,

Loose Change en andere documentaires vind ik dan ook echt interessant.

05-06-07 09:04:21
Wilco
Oudgediende


WMRindex: 5.099
OTindex: 7.913
S
ik kijk bijna altijd (als ik hjet zie dan) die soort documantaires...

05-06-07 09:05:06
Jivebunny
oud moderator


WMRindex: 2.033
OTindex: 2.918
T
Als Osama dan echt bestaat is het ook niet meer dan een marionet van... (als je het mij vraagt)

05-06-07 09:10:12
Wilco
Oudgediende


WMRindex: 5.099
OTindex: 7.913
S
want ze beweren ook dat hij een of andere ziekte heeft waarbij hij grote machines mee moet slepen om te overleven, maar tog vinden ze hem niet 8O

05-06-07 09:12:02
nietmeer
Oudgediende

WMRindex: 1.656
OTindex: 9.237
Ik denk dat hij bestaat. Maar bedenk eens dit: Amerika is de oorlog tegen terrorisme :S begonnen. Dat is een oorlog beginnen zonder een vijand te benoemen. :S
Wie kunnen ze beter simboliseren met de onbenoemde vijand dan Osama Bin Laden??

Als Osama gedood zou worden dan zou Amerika de oorlog moeten stoppen. Dat zou betekenen dat Amerika zich moet terugtrekken uit diverse landen waar ze nu onder het mom van oorlog tegen terrorisme zitten voor hun oliebelangen.

05-06-07 09:15:15
Wilco
Oudgediende


WMRindex: 5.099
OTindex: 7.913
S
Quote LuckyMe:
Ik denk dat hij bestaat.

hij bestaat ook, maar ik geloof dat hij alleen wordt gefilmd door de VS om een schuldige aan te schuiven zodat ze hun "terroristenoorlog" konden beginnen.

DE GROOTSTE TERRORIST IS AMERIKA!!!

05-06-07 09:39:15
nietmeer
Bush is de beste terreurzaaier, maar die complottheorie, nee, dat zie ik net als de Da Vinci Code, puur onzin.

05-06-07 09:44:52
nietmeer
Quote Williebillie:
Quote LuckyMe:
Ik denk dat hij bestaat.

hij bestaat ook, maar ik geloof dat hij alleen wordt gefilmd door de VS om een schuldige aan te schuiven zodat ze hun "terroristenoorlog" konden beginnen.

DE GROOTSTE TERRORIST IS AMERIKA!!!
De VS is heeft een enorm complot opgezet om een oorlog te voeren die jaren duurt, honderden miljarden dollars heeft gekost een een paar tienduizend mensenlevens? Voor olie?

05-06-07 09:47:27
Itchy
Senior lid


WMRindex: 487
OTindex: 878
S
WANTED: BUSH
RATHER DEAD THEN ALIVE

05-06-07 09:48:25
loesie
Senior lid

WMRindex: 349
OTindex: 5
Quote Itchy:
WANTED: BUSH
RATHER DEAD THEN ALIVE
Ik sluit me hier bij aan

05-06-07 09:49:15
nietmeer
Mijn mening, Bush is die oorlog gestart om Pappies werk af te maken, en passant nog even wat olie mee te graaien en verder met z'n kruistocht tegen de islamitische gemeenschap. Osama lijkt me geen fantoom, de man bestaat of bestond, het is vrij bekend wat ie op z'n geweten heeft. Ik denk echt niet dat de VS willens en wetens twee markante punten in NY heeft laten aanvallen met zoveel dood en verderf.

05-06-07 09:51:14
Itchy
Senior lid


WMRindex: 487
OTindex: 878
S
Quote markusw:
Quote Williebillie:
Quote LuckyMe:
Ik denk dat hij bestaat.

hij bestaat ook, maar ik geloof dat hij alleen wordt gefilmd door de VS om een schuldige aan te schuiven zodat ze hun "terroristenoorlog" konden beginnen.

DE GROOTSTE TERRORIST IS AMERIKA!!!
De VS is heeft een enorm complot opgezet om een oorlog te voeren die jaren duurt, honderden miljarden dollars heeft gekost een een paar tienduizend mensenlevens? Voor olie?

De oorlog tegen terrorisme is eigenlijk de oorlog tegen angstzaaing, maar volgens mij is de beste manier om angt te bestrijden het gewoon te negeren.:)

05-06-07 11:14:30
nietmeer
Oudgediende

WMRindex: 1.656
OTindex: 9.237
Quote Kpuc:
Mijn mening, Bush is die oorlog gestart om Pappies werk af te maken, en passant nog even wat olie mee te graaien en verder met z'n kruistocht tegen de islamitische gemeenschap. Osama lijkt me geen fantoom, de man bestaat of bestond, het is vrij bekend wat ie op z'n geweten heeft. Ik denk echt niet dat de VS willens en wetens twee markante punten in NY heeft laten aanvallen met zoveel dood en verderf.

Er zijn meer redenen aan te voeren waarom ze het wel gedaan hebben dan redenen waarom ze het niet zouden doen. Met die aanslagen kon de Regering Bush het volk achter zich krijgen. Net als bij de aanval op Pearl Harbor....
Amerika had het "recht" om terug te slaan....
Waarom zijn er maar 3000 doden gevallen? Op een normale werkdag zijn er circa 50.000 mensen in die gebouwen. Er is gewoon teveel toeval....

05-06-07 11:17:55
nietmeer
Toeval LM, ik kan echt niet geloven dat een land zijn eigen burgers laat omkomen op zo een gruwelijke wijze, echt niet, kan er bij mij niet in, hoe gek Bush en consorten ook zijn.

05-06-07 11:20:43
nietmeer
Oudgediende

WMRindex: 1.656
OTindex: 9.237
Quote Kpuc:
Toeval LM, ik kan echt niet geloven dat een land zijn eigen burgers laat omkomen op zo een gruwelijke wijze, echt niet, kan er bij mij niet in, hoe gek Bush en consorten ook zijn.

Hoe verklaar je anders de publieke opinie? 70% was tegen een oorlog in Irak. Na de twee torens was opeens 70% voor...
Ze hadden alleen niet gedacht dat er nog een oorlog gestart zou worden. De oorlog zonder vijand...:nee

05-06-07 11:23:09
nietmeer
Publieke opinie zegt me niets, gezond verstand wel LM, wat voor voordeel heeft de vs met die oorlog bereikt? Een gat in de begroting van hier tot het Midden Oosten, vele mensen dood, verminkt, gezinnen uiteengereten, nee, kan t me echt niet voorstellen, hoe groot mijn hekel aan Amerika ook is, dit kan er bij mij niet in.

05-06-07 11:28:25
Mmore
Administrator


WMRindex: 1.439
OTindex: 15.022
Quote LuckyMe:
Quote Kpuc:
Toeval LM, ik kan echt niet geloven dat een land zijn eigen burgers laat omkomen op zo een gruwelijke wijze, echt niet, kan er bij mij niet in, hoe gek Bush en consorten ook zijn.

Hoe verklaar je anders de publieke opinie? 70% was tegen een oorlog in Irak. Na de twee torens was opeens 70% voor...
Ze hadden alleen niet gedacht dat er nog een oorlog gestart zou worden. De oorlog zonder vijand...:nee
Je zou toch wel kunnen zeggen dat 9/11 daar misschien aan mee heeft geholpen maar dat de overheid zoiets uitvoerde? Die weten vast wel wat mindergruwelijke manieren te bekenken.

05-06-07 11:30:45
nietmeer
Een aanslag op de 2T, het pentagon, uitgedacht door de VS zelf? 8-)

05-06-07 11:32:41
Mmore
Administrator


WMRindex: 1.439
OTindex: 15.022
Schiet dan het vrijheidsbeeld naar de **** :P

05-06-07 11:33:56
nietmeer
Dat is ook zo'n voorbeeld van de American Dream :P

05-06-07 11:37:41
Cee-N-Cee
Oudgediende


WMRindex: 1.300
OTindex: 15.343
S
En hoe wil je zoiets in de doofpot stoppen, bij het organiseren van zo'n actie moeten vele tientallen, misschien honderden mensen worden betrokken. Een enkele complottheorie spreekt van het feit dat de Twin Towers zijn opgeblazen met explosieven. Die moeten dus ook aangebracht worden.
Vervolgens wordt gezegd dat in het pentagon helemaal geen vliegtuig is geklapt maar gewoon een kruisraket, ja daaag.

Nee, ik geloof er niet echt in. Ook al is de realiteit absurd en vreemd, en de acties ondernomen door de VS als reactie op de aanval is ook merkwaardig als je bedenkt dat het gewoon onder het mom van terrorisme bestrijding was. Ja daaag.

Evenzogoed denk ik net als Kpuc dat de VS lang niet gek genoeg zijn om het eigen volk te vermoorden. Als dat complot uit zou komen dan zou dat schande zijn voor de VS, en hun plek in de wereld verder destabiliseren.

Het is gewoon te risicovol

05-06-07 11:38:08
nietmeer
Oudgediende

WMRindex: 1.656
OTindex: 9.237
Quote Kpuc:
Een aanslag op de 2T, het pentagon, uitgedacht door de VS zelf? 8-)

Het lijkt dom, maar is zo ontzettend slim. Ze hebben een reden om waar dan ook oorlog te beginnen. Zodra er voordeel te behalen valt kunnen ze het betreffende land binnenvallen onder het mom van "Oorlog tegen terrorisme". Zie Nigeria, Irak, Iran, Afghanistan...
Natuurlijke rijkdommen worden ingenomen. Uiteengereten gezinnen doet de regering echt helemaal niets. Hoeveel doden zijn er gevallen? Nog niet eens 100.000. Dat is verwaarloosbaar. en dan nog zijn de doden gevallen onder het klootjesvolk. De arme gezinnen.
Quote Mmore:
Schiet dan het vrijheidsbeeld naar de **** :P

Nee, dat zie je verkeerd. Als er alleen maar materiele schade zou zijn en die ene verdwaalde toerist had de publieke opinie in Amerika (evenals de senaat etc) nooit die oorlogen goedgekeurd....
@CNC: Je mist hier een punt. Het best bewaakte gebouw in de VS is het Pentagon. Eigen luchtafweer enzo. Als er door de lucht iets nadert dan wordt dat uit de lucht geschoten. Waarom is er niet geschoten? Waarom zijn er geen onderdelen van het vliegtuig gevonden? Waarom was het gat in de muur zo klein als het zo'n groot vliegtuig was geweest? Waarom was het grasveld niet beschadigd door het vliegtuig? Allemaal vragen die niet beantwoord kunnen worden met wat er is gebeurt.
Het zou trouwens niet de eerste keer zijn dat de Amerikaanse regering een aanslag op zichzelf pleegt. Ik noem maar 1 naam: Kennedy....

05-06-07 11:39:25
Jivebunny
oud moderator


WMRindex: 2.033
OTindex: 2.918
T
Quote LuckyMe:
Ik denk dat hij bestaat. Maar bedenk eens dit: Amerika is de oorlog tegen terrorisme :S begonnen. Dat is een oorlog beginnen zonder een vijand te benoemen. :S
Wie kunnen ze beter simboliseren met de onbenoemde vijand dan Osama Bin Laden??


Los van het feit dat hij inderdaad een idool is om de voorzetting te rechtvaardigen voor Amerika, is het op zich ook leuk om te weten waar Osama vandaan komt en hoe het zover is gekomen met hem.

Osama en de Al-Qaida zijn destijds via monetaire hulp aan de Pakistaanse veiligheidsdiensten door Amerika, opgericht om de Russen in Afghanistan te dwarsbomen.

Leuk dat een opzet/idee van de Amerikanen om de Russen te dwarsbomen hen nu in hun eigen reet bijt :P

05-06-07 11:39:47
nietmeer
Zo is Vietnam ook begonnen dan? Kom op zeg, echt, een gezonde dosis wantrouwen jegens de VS is prima maar dit is echt een hersenspinsel.

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1] 2 3 4

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven