hr
jaargang -23 - laatste artikel 26-4 14:00 - 74454 artikelen - nu online 21 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek


[1]

Rechts of Links

07-09-12 01:54:35 - Quote! - @Gekko
Gekko
Senior lid

WMRindex: 450
OTindex: 35
Als zwevende kiezer zie ik mij genoodzaakt deze keer op 12 september gelet op mijn eigen kasboek na lange tijd weer eens voor volledig links te gaan.
Nee GL gaat me iets te ver, ik zou het Roemer van SP gunnen maar die gaat gelet op de laatste peilingen het niet redden en wordt een goede derde. Toch sta ik ook niet meer ondanks van huis uit meegekregen achter de PvdA, hoewel naar mijn eigen inkomen kijkend is dit een redelijk alternatief.
Helaas ik zie op dit moment liever de SP als zij durven te regeren dan de PvdA. Maar goed nu alles beter voor mij dan de VVD.

07-09-12 16:11:23 - Quote! - @Madarian
Madarian
Oudgediende


WMRindex: 2.597
OTindex: 5.605
@Gekko: Iedereen moet voor zichzelf beslissen welke partij het beste voor hem/haar is. Als je wel serieus wil stemmen en je weet niet waarop, dan raad ik je aan een lijst te maken met voors en tegens voor elke partij. Als je niet meteen weet op welke partij wel, probeer dan de partijen weg te strepen waarop je juist niet wil stemmen. Op een gegeven moment blijft er dan toch één partij over die het meest bij je past op dat moment.

Over 4 jaar kun je dat opnieuw doen als we dan nog een eigen regering hebben en we niet volledig door Brussel worden aangestuurd.:P

07-09-12 16:12:22 - Quote! - @Kameleon
Kameleon
Oudgediende


WMRindex: 452
OTindex: 48.504
T S
Hoezo gaat GL te ver en SP niet? Dat is dus onlogisch, gezien het politieke landschap.

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven