hr
jaargang -23 - laatste artikel 18-4 08:00 - 74412 artikelen - nu online 31 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek


[1]

Rechtszaken en de media

17-03-11 14:47:54 - Quote! - @Kpuc
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Het mag nooit zo zijn dat een verdachte door de rechtbank een lagere straf krijgt omdat de advocaat slim denkt te zijn!

Quote:
De advocaat van M., Wim Anker, stelt in het AD dat voor het proces te veel informatie over zijn cliënt zou zijn vrijgegeven.

Op het opsporingsbelang valt volgens hem het nodige af te dingen. Hierdoor zou heel Nederland M. al hebben veroordeeld en hem aan de hoogste boom willen zien. "Dat is verontrustend."
Belachelijk gewoon, als die vuillakken hun gore strontpoten thuis hadden gehouden hadden ze niets te vrezen gehad. Wat mij betreft, ophangen zulke lui, en die advocaat erbij :r

En dan dit8O Ach gossie, hij is alles kwijt, nou, hang jezelf dan ook maar op goorling. Is de wereld jou ook kwijt, vuil stuk vreten :-:

17-03-11 15:32:06 - Quote! - @Giovanni
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
Tegen de muur met die klootzakken en ratatatatatat, gat in de grond, zand erover, klaar.

17-03-11 16:29:42 - Quote! - @Giovanni
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766

17-03-11 18:29:28 - Quote! - @ledi
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
Ik heb langzamerhand neiging om die gore kop van Robert M. uit te knippen en op een plankje te plakken.
Kan ik tenminste met dartpijltjes gaan gooien, want je wordt doodziek ervan om elke keer dat vuile snoet tegen te komen. :r

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven