hr
jaargang -23 - laatste artikel 24-4 12:00 - 74446 artikelen - nu online 31 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek


[1]

Beleid

29-03-07 16:36:56 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Quote Maastricht treedt op tegen wietboot:


Door een onzer redacteuren

Maastricht, 29 maart. Wietboot Mississippi in Maastricht gaat ten minste drie maanden dicht. Dat heeft burgemeester Gerd Leers (CDA) gisteren besloten, omdat de coffeeshop in februari softdrugs heeft verkocht aan een minderjarige.

In december 2006 betrapte de politie Mississippi op eenzelfde overtreding. Leers sloot de wietboot toen, maar de rechter schorste de sluiting. Als de rechter alsnog concludeert dat die sluiting terecht was, dan is Mississippi voor de tweede keer binnen drie jaar in overtreding en mag de wietboot negen maanden lang geen softdrugs verkopen.

meer


29-03-07 19:26:23 - Quote! - @Giovanni
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
Als wiet verkocht word aan volwassenen heb ik er geen problemen mee, maar aan minderjarigen, nee dat kan dus echt niet, vind ik. Terecht dus dat ze geen softdrugs meer mogen verkopen. Als dit de 3e keer weer gebeurt, dat moeten ze die boot dus laten "zinken".

29-03-07 21:34:45 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Ik kom er regelmatig langs gereden.. je zou echt niet zeggen dat daar drugs verkocht wordt buiten de andere namen van de boten zoals Smokey.
De kade is een beetje vervuild met bouwmaterialen - maar vlak voor de boten is het redelijk schoon.

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven