hr
jaargang -23 - laatste artikel 19-4 14:00 - 74421 artikelen - nu online 44 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek


[1]

Moszkowicz

30-11-10 11:26:03 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Na het verdedigen van menig schurk en na poging elk groot mediagerecht mee te doen. (Dus ook het media-hype-rechtzaak van Geert) Is onze grote vriend Bram nu ingehuurd om Sander V. (de moordenaar van Millie B. die politieagent die z'n buurmeisje uit d'r huis meenam en in z'n tuin begroef enzo) te verdedigen.

Zijn eerste uitspraak: Ik ga proberen de TBS eraf te krijgen.
Hoe kan die man 's avonds thuis komen en zichzelf redelijk in de spiegel kijken?
En was die Sander V. niet enorm schuldbewust? Verdient hij dan niet gewoon die TBS?

30-11-10 12:27:53 - Quote! - @neeliAnemaD
neeliAnemaD
Senior lid

WMRindex: 281
OTindex: 35
S
ik speel even advocaat van de (6) en wijs je erop dat iedereen een advocaat verdiend.
Ik ben het met je eens dat die tbs er nooit af zou mogen. Maar als meneer Moszkowicz zijn werk naar zijn beste kunnen doet probeert hij het er wel af te krijgen. ongeacht of wij t ermee eens zijn of niet (helaas)

30-11-10 19:29:59 - Quote! - @stormzoeker
stormzoeker
Erelid


WMRindex: 2.784
OTindex: 1.845
Heb er geen problemen als de TBS er af gaat en de straf dan levenslang wordt. Ik zou zeggen: Moszkowicz regel het maar (al zal dat dan niet de bedoeling zijn):P

30-11-10 22:26:20 - Quote! - @Sto
Sto
Oudgediende


WMRindex: 6.021
OTindex: 14.071
Wat ik dus niet snap is als hij zo schuldbewust is waarom hij dan zon goede dure advocaat in de arm neemt

30-11-10 22:41:47 - Quote! - @Kpuc
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
*mompelt iets van duivels en eierdrank* :r

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven