hr
jaargang -23 - laatste artikel 26-4 12:00 - 74453 artikelen - nu online 20 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek


1 2 [3]

Halsema stapt op

26-11-10 19:09:24 - Quote! - @Relpa
Relpa
Oudgediende


WMRindex: 3.482
OTindex: 10.385
S
@Kaam, ze praat niet :nee ze 'articuleert' duidelijk 8)

26-11-10 19:12:08 - Quote! - @Kameleon
Kameleon
Oudgediende


WMRindex: 452
OTindex: 48.504
T S
Relpa, dat is wel zo, je verstaat haar altijd goed :ja

26-11-10 19:23:57 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Je kunt niet te veel uitzonderingen maken - in sommige landen is dat weer de uitzondering - dat ze geen uitzonderingen meer maken - daar blijven sommige politici wel 25 jaar of langer zitten.. en sedimenteren het leer in..
die krijgen ze er niet meer zonder chirurg uit de stoel..

In Nederland mag best een politica gewaardeerd worden - ze kan altijd nog adviserend werken en dat hoeft niet in de kamer.. dat is toch eigenlijk een publieke functie met veel lens en licht.

Wat maakt een goede politicus..

Minimaal Latijn en grieks in het pakket.. zodat je de fouten van gisteren nog kunt lezen..


27-11-10 08:28:38 - Quote! - @Invisible
Invisible
Oudgediende


WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
Intussen heeft Halsema haar kinderen van de zwarte school waar ze op zaten afgehaald en elders ondergebracht. Uiteraard omkleed met mooie argumenten en vooral er niet verder op in willen gaan, dat spreekt.

Principes zijn leuk, maar alleen voor anderen hier ook de leus? 8O

Kinderen zijn geen sociaal experiment, zo wilde Halsema nog wel kwijt. Ja ja, haar kinderen niet. Die van anderen uiteraard wel, die moeten vooral op zwarte scholen blijven vanwege de politieke idealen....en ouders die hun kinderen daar niet op willen hebben worden verketterd en als het even kan tegengewerkt.

Toch jammer dat ook hier de idealen rekkelijk blijken als het om het eigen hemd gaat ipv andermans rok.

Het enige dat dan nog ontbreekt is een paar leuke commisariaatjes na de volgende verkiezingen. We zullen zien, ik hoop van niet, maar zal niet meer verbaasd zijn als ze de (linkse) voorbeelden die na de politiek zakken gingen vullen gaat volgen. Wim Kok als idool.

Pluspunt is wel dat GL minimaal de rest van deze kabinetsperiode de mond moet houden over kinderen die van zwarte scholen gehaald worden, over ouders die ... etc.

Let wel: ik kan de stap best begrijpen, ook ik zou die doen met mijn kinderen. Maar als politica die andere idealen beleid en voor anderen normen wil stellen is dit niet sterk. En rijp voor kamervragen of een rel in de pers 8O

27-11-10 13:16:53 - Quote! - @Invisible
Invisible
Oudgediende


WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
Kwam nog een aardig iets tegen. n.a.v. het feit dat Wouter Bos zijn kinderen ook niet op een zwarte school wilde, maar ze maar op een christelijke deed, vroeg in 2005 op een forum iemand zich af wat Halsema zou gaan doen. De reactie was: Montesori of iets "wits" .... Vooruitziende blik....

Ik ben het best met Halsema eens dat kinderen geen sociaal experiment moeten zijn. Alleen zou het goed zijn als de politici van de partijen aan wie we al die experimenten te danken hebben, dit ook eens geldig zouden verklaren voor andere dan hun eigen kinderen....

27-11-10 16:46:57 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Wat is een zwarte school - alleen die sticker zegt toch alles over de waardering.. zwart alles wat niet wit is..

wat is wit.. alles dat niet bruin, licht bruin, lichter bruin.. donkerder bruin.. erg bruin.. bruiner.. iets getint bruin.. gebakken gebraden gefrituurd.. als het niet Nederlands van origine is.. belgie is ook bruin.. Frankrijk.. Zweden.. heeel erg bruin.. Japan.. ook bruin.. ja.. en Rusland.. zwart..

Rasisme is toch een ideaal..

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 [3]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven