hr
jaargang -23 - laatste artikel 20-4 12:00 - 74426 artikelen - nu online 45 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek


[1]

Pakistan

17-08-10 15:59:00 - Quote! - @SillieWillie
SillieWillie
Erelid


WMRindex: 3.875
OTindex: 1.416
S
Zoals jullie wel weten, is Pakistan momenteel getroffen door een kanjer van een overstroming. Zijn jullie van plan om te doneren aan internationale hulporganisaties zoals UNICEF, het Rode Kruis, Artsen Zonder Grenzen e.d. of niet? En waarom wel/niet?

17-08-10 16:05:39 - Quote! - @SillieWillie
SillieWillie
Erelid


WMRindex: 3.875
OTindex: 1.416
S
Zelf heb ik alvast gedoneerd aan het Rode Kruis. Ik vind het vreselijk dat deze mensen, die sowieso al amper bezittingen hadden, hun hebben en houden kwijt zijn - en dat in een land zonder verzekeringen, zonder efficiënte gezondheidszorg enzovoort. Plus een ook wat minder altruïstische reden: als wij hen niet helpen, doet de Taliban het wel.

17-08-10 18:54:10 - Quote! - @ledi
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
Ik doneer 1x per jaar een (royaal) bedrag aan diverse goede doelen en ga er van uit dat daarmee ook voor rampen gereserveerd wordt.

26-08-10 10:56:30 - Quote! - @Kpuc
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Tok, en gedoneerd, zolang we het hier in dit landje nog zo goed hebben zeg ik doen, het gaat om mensen in nood, en wie komt van ja maar ze juichten met de aanslag op de Tweelingtorens, goh, en, heb je ze allemaal herkend dan? Nee toch? Zeker als je weet dat Nederland hulp van Pakistan kreeg in 1953, al ging t maar om 2000 kilo thee :D

26-08-10 14:34:20 - Quote! - @Dionos
Dionos
Oudgediende

WMRindex: 156
OTindex: 23.842
Quote Kpuc:
al ging t maar om 2000 kilo thee :D


Oftewel: laat iedere Nederlander een pakje thee doneren??

Ik heb hier nog wel wat pakjes thee liggen.
En dan weet je in ieder geval wel zeker dat het niet in de zakken van een corrupte ambtenaar met droge voeten verdwijnt ;)

26-08-10 16:05:33 - Quote! - @Hisoka
Hisoka
Erelid


WMRindex: 1.102
OTindex: 976
nope. ik hoef niet te doneren om mezelf goed te voelen. en ben er compleet op tegen dat we aan alles en iedereen doneren van onze belasting centen die ze dan inplaats van eerst onze staatschuld en armoede intern te bestreiden weer uitgeven aan oorlogen , rampen en andere ontwikelings zooi.

26-08-10 21:35:01 - Quote! - @Giovanni
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
2 voedselpakketten gedoneerd via het Rode Kruis:)

26-08-10 21:41:33 - Quote! - @Kpuc
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Dionos, neujje, dat komt vanuit India en China, Japan ook nog wel ;) Gewoon een joet of twee of wat je meer kunt missen, dan maar een lap bief voor de kat minder en voor jezelf net zo ;)

Jups Hisoka, er gaat zat aan de strijkstok, jammer genoeg, veel te veel, dus laten we niks geven zodat er ook niks binnenkomt. In plaats van het binnenvallen van grondstofrijke landen zou Uncle Sam zich eens kunnen afvragen of het ook niet handig is om een stel echte ijzervreters op hulpmissies mee te sturen om zodoende het geheel te coördineren en ondersteuning bieden tegen idiote extremisten zoals in Pakistan.

Gio, tok top *)

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven