hr
jaargang -23 - laatste artikel 24-4 12:00 - 74446 artikelen - nu online 26 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek


1 2 3 [4]

CDA PVV

05-09-10 17:27:24 - Quote! - @Styvon
Styvon
Erelid


WMRindex: 764
OTindex: 2.444
Kpuc: Soms heb je weinig keus Kpuc,om een huis te kopen. In de stad(dorp) waar ik woon. Is de sociale woning markt bijna nul en sta je 5 jaar op een wachtlijst om een huis te huren.

Wij wilden hier blijven wonen omdat we dan alles dicht bij hadden, waaronder oppas voor de kinderen, vlakbij het werk etc.

Ik heb ook een huis gekocht om in te wonen en niet om met winst te verkopen. Maar het is wel een feit dat als je een ouder huis koopt, omdat een nieuwbouw niet te betalen is. Je daar ook onderhoud aan moet plegen, en dat kost ook centjes. Dit is op te vangen, door overwaarde, maar als die er niet is omdat de woningmarkt daalt heb je wel degelijk een probleem.

En als onze lieve regering zo graag de woningmarkt stuk willen maken, moeten ze ook niet gaan zeuren dat er straks heel veel mensen het schip ingaan en dan bij hun aankloppen.


Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 [4]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven