hr
jaargang -23 - laatste artikel 18-4 18:00 - 74417 artikelen - nu online 30 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek


[1]

Tja

26-06-10 07:32:21 - Quote! - @Invisible
Invisible
Oudgediende


WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
Wilders wordt vaak gezien aals oorzaak van het probleem en vandaar dat PvdA etc hem uitsluiten etc.

Er zijn er ook velen die stellen dat Wilders een gevolg is van bestaande problemen. En wel het helderste gevolg omdat hij inderdaad gewoon zegt wat het is.

In het kader van wie heeft gelijk is dit onderzoek boekdelen sprekend. Het bevestigd eens temeer wat iedereen al lang weet maar wat correct Nederland maar niet wil zien en te vuur en te zwaard ontkent en vergoeilijkt. Met inderdaad extra succes voor Wilders als gevolg. Het wordt de man wat dat betreft ook wel erg makkelijk gemaakt.

Een tweede zaak, Jood zijn in Amsterdam. De RTL TV reportage en de Telegraaf liegen er niet om, maar ook andere kranten krijgen het eindelijk door: Joden zijn hun veiligheid in Amsterdam niet meer zeker en dit wordt nagenoeg voor 100% gepleegd door Marokanen. Die ook wel een broodje homo lusten. Heeft Cohen ooit slachtoffers daarvan bezocht of de koningin aan laten rukken zoals hij bij het sporadische geweld tegen moslims meteen wel doet?

Nee, want dat is politiek niet correct.

En maar vitten op Wilders. En de man maar groter maken omdat je het verd**** om je eigen bevolking eens te gaan beschermen ipv de criminelen.

Ik snap niet waarom men in de correcte hoek zo angstvallig blijft vasthouden aan het beeld, tegen alle bewijzen in. Dat is a-sociaal naar je eigen bevolking/kiezers toe. Hoewel... vermoedelijk toch niet helemaal, want al die criminelen stemmen natuurlijk links en krijgen daarmee als enige groep wel waar voor hun stem.,.....

26-06-10 07:49:46 - Quote! - @Kpuc
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Weet je wat het is met vrind Wilders, hij ziet wat er mis is maar heeft geen normale oplossingen. Stadscommando's, dubbel paspoort en gauwdief spelen, het land uit. Leuk bedacht maar in de praktijk niet haalbaar, je kunt een Nederlander niet het land uitzetten. En als dat wel mogelijk is, dan zou dat de ultieme strafmaat voor iedereen moeten zijn als je een misdrijf pleegt.

26-06-10 08:18:00 - Quote! - @Invisible
Invisible
Oudgediende


WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
Je hebt deels best gelijk. Sterker: doordat Wilders zo extreem wordt (gemaakt) komt hij met steeds meer dingen die niet uitvoerbaar zijn en dus het samenwerken onmogelijk maken. Dat ligt aan beide kanten die zich ingraven.

Alleen hoe is dat zo gekomen: precies: door de uitsluiting, weerzin etc bij de correcte kant. Die liever blind is voor de problemen dan ooit iets te doen wat incorrect is bij correcte vriendjes.

Het blijft echter dom. Allereerst doordat je de problemen verder laat sudderen en dus de man steeds populairder maakt bij ook je eigen kiezers, ten tweede omdat wel samenwerken of de problemen aanzienlijk minder maakt, of de man door de mand laat vallen en je hem kwijt bent.....


26-06-10 08:35:58 - Quote! - @Kpuc
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Ik denk dat je het correct zijn of niet hier niet eens op moet toepassen. Er zijn namelijk ook bij de correcte linksen ook al een flinke tijd wrevels en onrust over de aanpak van crimineel gedrag. En ook links wil dit aangepakt zien. Maar dan niet op manieren wie Wilders voor ogen had/heeft. Tot en met de ouders het land uitzetten, werd al gauw verzwakt naar de crimineel zelf. Ik blijf dat een krom plan vinden, wie hier is geboren en een NL-paspoort heeft is gewoon Nederlander. Wil je die dan uitzetten omdat ie ook een Marokkaans pas heeft, dan ben je met deportatie bezig. Voor mij is zoiets geen probleem, maar doe dat dan wel op de juiste wijze en stel dan in het algemeen dat wie een bepaalde grens heeft overschreden een aantal jaren Siberië mag verwachten.

26-06-10 16:59:56 - Quote! - @Invisible
Invisible
Oudgediende


WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
Het lijkt me een puik plan om met de Russen af te spreken dat ze een kolonie in Sibberie ter beschikking stellen. Is vast goedkoper dan gevangenis hier en geheid veel effectiever....

Wat betreft de hier geborenen met dubbelel nationaliteit: laten kiezen: afzweren tweede nationaliteit of de nederlandse, maar geen dubbele. Kiest men voor de andere, dan is uitzetting bij wangedrag meteen een feit en acceptabel.


26-06-10 17:02:15 - Quote! - @de Mexicaan
de Mexicaan
Oudgediende


WMRindex: 3.266
OTindex: 3.691
@Invisible: je hebt geen idee waar je het over hebt. Wat een domme praat :nee

26-06-10 17:12:51 - Quote! - @Kpuc
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
@Invisible: Zolang de heer Wilders zelf geen uitsluitsel wil geven over de status van zijn vrouwe zie ik dit soort dingen niet gebeuren. Dat was overigens zijn eerste kapitale blunder, welke werd afgezwakt door het passenballetje alleen naar de Moslims te werpen. Fijn ventje hoor, met gespleten tong spreekt ie..

26-06-10 17:52:41 - Quote! - @Invisible
Invisible
Oudgediende


WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
Quote de Mexicaan:
@Invisible: je hebt geen idee waar je het over hebt. Wat een domme praat :nee


Hoezo? Weet jij wel waar je het over hebt? Duitlsand heeft een tijd terug een dergelijk contract met de russen gehad en diverse jeugddelinquenten een tijd die kant op gestuurd. Moesten daar zelf in hun levensonderhoud voorzien en dat werkte zeer lauterend. Dus nogmaals: Hoezo? Hoezo is dat domme praat?

En wat de 2 nationaliteiten betreft: Als iemand uitdrukkelijk NIET kiest voor de Nederlandse, maar voor die van het andere land, dan is behandeling als vreemdeling uit dat land volkomen normaal lijkt me. Daar kiezen ze dan toch zelf voor...

Dit afdoen als domme praat is politiek zeer correct, maar ook de reden waarom Wilders zo populair is. Het gros van de mensen vind dit namelijk helemaal geen domme praat en zou het liefst vandaag nog al die marokaanse buurtterroisten op het vliegtuig zetten.

En dat niet willen zien of afdoen als onderbuik is de hoofreden van 's mans succes.

26-06-10 17:59:10 - Quote! - @de Mexicaan
de Mexicaan
Oudgediende


WMRindex: 3.266
OTindex: 3.691
@Invisible: Ik ben zeker niet politiek correct, maar het ging me ook meer om het afzweren van de tweede nationaliteit.
Toevallig weet ik er wel wat van want mijn dochter is zowel Nederlands als Mexicaans. Bovendien is mijn vrouw haar inburgering aan het doen, en met veel plezier trouwens. Ik zou het echt zeer raar vinden als mijn dochter haar Mexicaanse nationaliteit maar moet afzweren omdat een aantal leeghoofden daar zo bekrompen over doet. Sinds eeuwen is Nederland een open economie en daar hoort ook immigratie bij. Daar is Nederland zelfs groot door geworden.

Begrijp me niet verkeerd: ook ik vind dat criminelen hard moeten worden aangepakt. Maar met dit soort regels schiet je je doel volledig voorbij. Je moet gewoon die criminelen aanpakken, en niet allerlei domme regels bedenken die ook de normale en goed bedoelende burger raken.

Ik hoop dat je het hierin met me eens kan zijn.

26-06-10 18:16:38 - Quote! - @Kpuc
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Ik word een beetje suf van dat gezaag over politiek correct zijn, en geen zin om continu met politiek incorrect te pareren, onzinnige uitdrukking is het ook nog eens, pfff 8-)

26-06-10 20:45:07 - Quote! - @Invisible
Invisible
Oudgediende


WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
@Mexicaan: ik heb hier geen concreet antwoord op, hink wat op 2 gedachten. Want inderdaad gaan de goeden lijden onder de kwaden.

26-06-10 21:53:47 - Quote! - @Jovi-Mama
Jovi-Mama
Oudgediende


WMRindex: 224
OTindex: 10.276
S
Ik ben het helemaal met de Mexicaan eens! Heb vele vrienden en vriendinnen in een gemengde relatie, met kinderen, die allemaal hard hun best doen, om te werken, de taal en de cultuur te leren en meer!

Ik begrijp de WilderKlan ook wel hoor, maar die zijn te eng....in het zicht eng bedoel ik dan, niet eng van naar of zo....


Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven