hr
jaargang -23 - laatste artikel 18-4 18:00 - 74417 artikelen - nu online 11 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek


1 [2]

Paars plus R I P

20-07-10 21:33:50 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
SGP, prima partij 8O :r.
Bah :r. Dat mogen ze wel afschaffen, net als de CU :P.
"Scheiding van Kerk en Staat". Jaja :P.

---

Paars, blauw, zwart, wit, we hebben een kabinet nodig :P.

Rechts, PVV-CDA-VDD, dat mag van mij :ja.

De toekomst zal het moeten uitwijzen 8O.

-----
benne weer weg :w

20-07-10 21:35:24 - Quote! - @Kameleon
Kameleon
Oudgediende


WMRindex: 452
OTindex: 48.504
T S
Kun je een zwart kabinet?! 8O :P

However, ik weet wel dat de VVD het behoorlijk loopt te verzieken :-: Ik zit eigenlijk te denken, als je nou een keer overnieuw laat stemmen, dan is het misschien wel een idee om PvdA + D66 + GL te doen, dat is denk ik wel hoopgevend en uitkomstbiedend :O

20-07-10 22:06:14 - Quote! - @chevalier688
chevalier688
Senior lid


WMRindex: 169
OTindex: 1.224
S
@Kameleon

Groenlinks in een kabinet werkt niet alleen al vanwege het standpunt betreffende de AOW. Het standpunt van GL is dat iedereen 45 jaar moet werken voordat hij/zij AOW krijgt. Dus als je op je 18e als bouwvakker gaat werken kun je op je 63e in de AOW kunt, terwijl je als je bv. eerst een doktersopleiding gaat volgen je pas in de AOW kunt als je 70+ bent. Dus de hoogopgeleiden worden in feite 'gestraft' en daardoor zou er een tekort aan hoogopgeleiden komen.

20-07-10 22:06:57 - Quote! - @Kameleon
Kameleon
Oudgediende


WMRindex: 452
OTindex: 48.504
T S
Chevalier, en hoogopgeleide mensen zijn harder en langer nodig :D

20-07-10 22:08:52 - Quote! - @Giovanni
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
Ik denk dat we nieuwe verkiezingen krijgen, want Cohen wil dat middenkabinet niet:) En veel andere opties zijn er volgens mij niet:nee

20-07-10 22:11:28 - Quote! - @chevalier688
chevalier688
Senior lid


WMRindex: 169
OTindex: 1.224
S
@Kameleon

De hoogopgeleide mensen zijn niet langer werkzaam in de maatschappij, zij werken net als
lager opgeleiden ook 45 jaar. Bovendien denk ik
niet dat er nog veel mensen een studie zullen volgen als bekend word dat je dan tot je 70e door moet werken.

21-07-10 20:26:29 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
SGP kan ik me minder in vinden vanwege een paar onverzettelijke ideeën. CU probeert al te minderen en wat moderner te worden. Niets mis mee als je moraal uit je Religie haalt op zich.

Maar het ergste van de partijen vind ik dat er nauwelijks ruimte voor onderhandelen is. De halsstarrigheid.
He, wacht eens even...?

Dat is praktisch elke politieke partij momenteel! VVD weigert te onderhandelen over hun belachelijke hypotheekrente-aftrek, Wilders heeft geen zin zich als een normaal mens te gedragen, Verhagen heeft geen zin in regeren, Cohen is bang om als underdog de regering in te gaan...

Deze complete lichting politici zijn incapabel om het land te besturen. Ik denk dat het wachten is tot de PVV-hype afsterft zodat we wel de volle 150 zetels kunnen benutten.

29-09-10 14:36:47 - Quote! - @Blackbird
Blackbird
Senior lid

WMRindex: 186
OTindex: 242
Wnplts: Hengelo
Geef mij maar een paars kabinet, veel beter... laat de compromis maar weer regeren :/.

29-09-10 14:40:53 - Quote! - @Delenn
Delenn
Oudgediende


WMRindex: 3.059
OTindex: 36.772
S
NordicGuardian_O_ wat een prachtig monoloog in je laatste post. Helemaal mee eens:ja

29-09-10 14:59:29 - Quote! - @Blackbird
Blackbird
Senior lid

WMRindex: 186
OTindex: 242
Wnplts: Hengelo
Dat zeker weten... ik hoop eigenlijk dat de PVV een keer mee kan regeren, ik ben er zeker van dat ze het verprutsen, en dan gaan mensen eindelijk stemmen op partijen die iets betere ideëen voor Nederland hebben.

Ik zou de politiek willen aanraden: kijk naar wat Nederland nu nodig heeft, schuif de idealen tijdelijk op een zijspoor.

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 [2]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven