hr
jaargang -23 - laatste artikel 19-4 10:00 - 74419 artikelen - nu online 45 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek


1 [2]

Eerlijk of politiek proces

07-02-10 16:43:07 - Quote! - @Mr-Gambit
Mr-Gambit
Junior lid

WMRindex: 1
OTindex: 1
Waarom wordt Wilders wel vervolgd en Jan Peter Balkenende niet wegens oorlogs misdaden?

07-02-10 16:51:02 - Quote! - @Kpuc
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Touche _O_ Wie weet, ooit, hij zit iig dan al vlakbij het Tribunaal ;)

07-02-10 18:16:43 - Quote! - @Invisible
Invisible
Oudgediende


WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
KPUC: het OM had besloten Widlers niet te vervolgen. Spong en een aantal hebben toen bij de rechtbank een bezwaar tegen dat niet vervolgen ingediend en de rechtbank heeft toen vervolging verordeneerd met een taalgebruik die feitelijk al een vonnis was. Die daarmee feitelijk al liet zien niet geinteresseerd te zijn in waarheid, maar puur in een politieke veroordeling.

Los daarvan is het dus wel degleijk Spong en diens achterban die het proces hebben veroorzaakt. En alweer: omdat zij wel alles mogen zeggen, maar iemand die een ander mening heeft niet. Wat de rechtbank dus ook vind.

08-02-10 06:36:48 - Quote! - @Kpuc
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Volgens mij mag iedereen dat bezwaar maken en ligt het niet alleen aan het bezwaar maar aan de denkwijze der rechtbank. Let wel, ik verdedig dit hele proces niet, ik zie t als een flauwekul-actie.

08-02-10 11:16:49 - Quote! - @Invisible
Invisible
Oudgediende


WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
Voorlopig is het ook niet meer dan een showproces. Er volgt namelijk geheid hoger beroep van of Wilders of OM en dan komt het bij die rechtbank die juist tot vervolging had verordeneerd op een wijze die feitelijk een vonnis was. Maar die stap mag niet overgeslagen worden en dan in de cassatie kan men eindelijk eens seriues worden.

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 [2]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven