hr
jaargang -23 - laatste artikel 24-4 12:00 - 74446 artikelen - nu online 22 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek


1 [2]

Een paar rotte euros per jaar

30-07-09 00:05:22 - Quote! - @Cee-N-Cee
Cee-N-Cee
Oudgediende


WMRindex: 1.300
OTindex: 15.343
S
Roy6, ik betaal voor beide, maar ondertussen zitten de kranten in een spagaat: Wel of geen internetcontent aanbieden.

Doen ze dit niet, dan missen ze misschien de boot. Doen ze dit wel dan lopen ze inkomsten mis doordat de mensen de krant niet meer kopen maar deze online lezen.

En dat jij niet meer krijgt voor je krant vind ik niet erg. Waarom zou je?

30-07-09 00:13:43 - Quote! - @ladekast
ladekast
Oudgediende


WMRindex: 1.797
OTindex: 75.671
@Cee-N-Cee: als ondernemer wordt je gewoon gestraft in dit land, daarom ? alle lasten gaan omhoog en de marges blijven gelijk. Toch vervelend als er veel van die kleine ondernemers en personeel op straat komen te staan en de burgers daar weer voor moeten betalen.

PCM is net overgenomen door ik dacht een Noors bedrijf, verbeteringen ? nee totaal niet. Ze weten het gewoon niet.

Maar goed, mijn geld zullen ze niet krijgen, laat ze maar via bv ideal de mensen die online willen lezen betalen. Dat boeidt mij weer niks. Dan kun je zelf de keuze maken.

30-07-09 00:17:56 - Quote! - @Cee-N-Cee
Cee-N-Cee
Oudgediende


WMRindex: 1.300
OTindex: 15.343
S
Roy6, denk je dat die kranten zich meer gaan bekommeren over hun winkeliers die die troep verkoopt als zij verlies draaien? Sorry hoor, maar winkeliers zijn dan de laatste doelgroep waar zij naar kijken.

30-07-09 00:19:18 - Quote! - @ladekast
ladekast
Oudgediende


WMRindex: 1.797
OTindex: 75.671
nou dat zie je toch verkeerd, als er geen verkooppnten van kranten meer zijn hebben ze niks meer 8O

30-07-09 00:20:41 - Quote! - @Mmore
Mmore
Administrator


WMRindex: 1.439
OTindex: 15.022
Genoeg mensen die de krant in de bus krijgen, hoor.

30-07-09 00:21:03 - Quote! - @Cee-N-Cee
Cee-N-Cee
Oudgediende


WMRindex: 1.300
OTindex: 15.343
S
@Roy, abonnees?

En bovendien, jij wilt hen niet steunen, dus waarom andersom wel?

30-07-09 00:21:21 - Quote! - @ladekast
ladekast
Oudgediende


WMRindex: 1.797
OTindex: 75.671
Quote Mmore:
Genoeg mensen die de krant in de bus krijgen, hoor.


pesies, en die zijn toch gewoon gratis ?

met abonnes alleen redden ze het echt niet hoor. onze organisatie heeft 160 winkels en verkopen toch vrij veel krantjes. zonder die verkooppunten kunnen ze echt niet leven hoor hehe

30-07-09 20:09:53 - Quote! - @Mmore
Mmore
Administrator


WMRindex: 1.439
OTindex: 15.022
Zonder die verkooppunten zal het aantal abbonees toenemen, zullen een aantal niet nodig geachte kranten wegvallen en blijft er over waar er vraag naar is. Lang leven marktwerking.

30-07-09 20:13:21 - Quote! - @Pablo
Pablo
Oudgediende


WMRindex: 1.461
OTindex: 22.116
roy: nee, die zijn niet gratis. de gratis krantjes staat lokale prut in van je eigen dorp waar je niks aan hebt. ik lees nu elke dag het eindhovens dagblad op het werk en dat is kwaliteit met belangrijk nieuws, ik zou er bijna voor gaan betalen

30-07-09 21:11:11 - Quote! - @de Mexicaan
de Mexicaan
Oudgediende


WMRindex: 3.266
OTindex: 3.691
@Pablo: Niks geen prut. Er staat bijvoorbeeld in of je buur een boom wil gaan kappen of dat soort belangrijk nieuws :P

30-07-09 21:34:53 - Quote! - @lentebriesje
lentebriesje
Erelid


WMRindex: 930
OTindex: 3.308
S
Quote Mmore:
Zonder die verkooppunten zal het aantal abbonees toenemen, zullen een aantal niet nodig geachte kranten wegvallen en blijft er over waar er vraag naar is. Lang leven marktwerking.


maar het is een aanslag op de pluriformiteit, en de overheid houd van pluriformiteit :P

en ik betwijfel of mensen een krant abbonement zullen nemen dan, teveel moeite? drempel te hoog? wie leest een krant uit een shop? ik denk de reiziger die of te vroeg thuis weg moest of iemand die afleiding zoekt,

mensen die het voor het gemak kopen, omdat het er toch ligt, niet teveel knaken kost en je hebt in ieder geval een sudoku (a)

die mensen kopen echt geen abbonement :)

maar kan ernaast zitten, abbonement is goedkoper als iedere keer de marge van shop erbij moeten dokken, dus regelmatige lezers hebben een abbo, onregelmatige lezers zal het geen fluit sieren of krantje niet meer te krijgen is en nemen geen abbo...

ik zou zeggen dat winkels wel belangrijk zijn :)

zag laatst een goeie reclame van krantje: ilta-sanomat

en je kan er mee vliegen meppen :P rofl :P

komen 4 (of 5 :P) puntjes in naar voren waarom krant nog niet afgeschreven moet worden :)

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 [2]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven