hr
jaargang -23 - laatste artikel 28-3 18:00 - 74300 artikelen - nu online 11 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek


1 2 3 [4] 5

Geert wordt vervolgd

04-03-09 18:42:45
deeese
Erelid


WMRindex: 2.776
OTindex: 1.242
invisble dat zeg je nu wel maar er zijn in Nederland 7.132.000 christenen als daarvan 1 op de 10 duizend oftewel 713 mensen zo gek zijn dat ze mij willen omleggen om mijn uitspraken en die zijn er.

ik kan wel wat leuks verzinnen of het christendom waar een kern van waarheid in zit (een licht voorbeeld christenen zijn pedofielen. verklaring in de bijbel gordel is misbruiken de vaders hun kinderen meer dan waar dan ook)wat erger is dan geertje zegt over moslims. en dus echt wel 1 op de 10duizend christenen aan zoon degelijke aanstoot aan kan geven. het is een hele kleine groep maar dat is bij de islam ook

pietjevlip er zijn de afgelopen eeuwen ook heel veel ongelovigen door christenen uitgemoord pas van af 1815 ben ik veilig als ongelovige om niet te geloven dat is nog geen 2 eeuw

daarvoor was je nu niet echt bepaald veilig maar goed

invisble weer even

jij zegt het is geschiedenis van de radicale christenen ooit gehoord van de bijbelgordel daar leven behoorlijk radicale christenen

nu zal ik nooit ontkennen dat er radicale moslims zijn

maar je hebt ook radicale milieu fannaten (die nertsen fokkers slopen bedrijven die dierproeven uit voeren vernielen en het personeel met de dood bedreigen tot geweld aan toe )

bij elk idee dat mensen aan hangen heb je radicalen

zo groeien in Nederland de radicalen moslims net zo hard als de christelijke radicalen. enkel in het journaal hoor je niks over christelijke radicalen en daarom zijn ze er ook niet


04-03-09 19:11:18
stormzoeker
Erelid


WMRindex: 2.784
OTindex: 1.845
Ik geloof dat ik een vrije radicaal word (A)

04-03-09 20:35:50
pietjevlip
Oudgediende


WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
Quote:
er zijn de afgelopen eeuwen ook heel veel ongelovigen door christenen uitgemoord pas van af 1815 ben ik veilig als ongelovige om niet te geloven dat is nog geen 2 eeuw
dát is geschiedenis. bij politiek schiet je niets op met gelul over 200 jaar geleden, het gaat om de situatie 'nu'. Het 'volk' dat in deze particratie het idee heeft te regeren ziet een probleem dat er 'nu' is, dan helpt het niets om te zeggen "200 jaar geleden deden 'wij' dat ook hoor, dus laat maar gaanO+"

Er is een verschil tussen 'radicaal', 'fundamentalistisch' en 'terrorisme'.

Wat relevant zou zijn voor dit onderwerp is het noemen van een grote groepering mensen die levensgevaarlijk zijn voor anderen en daar het label 'christen' op plakken.

Niemand zegt dat christenen een 'clear sheet' hebben. Echter, fouten uit het verleden geven niemand het recht ze te herhalen ;)

Ik heb nog weinig christenen gezien die dreigen ambassades in brand te steken, politieke tegenstanders uit te moorden of maar even een vliegtuig te kapen en patsboem een toren vol burgers binnen te vliegen, laat staan het ook nog uit te voeren.

En dat zéker niet in de Nederlandse bijbelgordel. Als mensen er andere levensgewoonten op nahouden ivm een geloofsovertuiging worden ze in veel gevallen als radicaal en fundamentalistisch bestempeld. Het niet in huis hebben van een tv-toestel wordt meteen 'extremisme' genoemd. Die mensen nemen een beslissing die misschien wat ver gaat, maar voorlopig alleen invloed heeft op hun eigen (manier van) leven. Ze slaan niemand dood vanwege andersdenkendheid. "jamaarvroegerblablabla" dat is geen actueel probleem, en het door W. benoemde probleem wel. Dát levert stemmen op in Nederland.

Quote stormzoeker:
Ik geloof dat ik een vrije radicaal word (A)
Daar ben je radicaal vrij in (A)

05-03-09 18:20:38
deeese
Erelid


WMRindex: 2.776
OTindex: 1.242
je hat het zelf over de laatste eeuwen dan moet je er niet raar van op kijken als ik daar ook mee van kom

vandaag de zag zijn er nog steeds veel radicale cristennen maar ja onse betutlde media en politiek houden hun uit de kranten

in elke leefovertuiging heb je extremisten en radicalen waarom dat komt dat moge hun god weten en dan heb ik het niet over het ontbreken van een tv maar de voetbal wel in de kroeg krijgen

07-03-09 08:38:14
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S

07-03-09 08:52:17
Andreesie
Oudgediende


WMRindex: 1.051
OTindex: 44.629
gelukkig maar 8O

07-03-09 11:06:46
stormzoeker
Erelid


WMRindex: 2.784
OTindex: 1.845
Tsja, die conclusies waren niet zo moeilijk te trekken (behalve voor de Wilders aanhang dus (6))

Overigens snap ik iets niet..... De hele Islam is gek (dankzij een paar idioten), maar als er een paar losgeslagen Christenen rondhuppelen dan is het plotseling een sekte?

08-03-09 11:04:42
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Quote stormzoeker:
Ik geloof dat ik een vrije radicaal word (A)

Dan heb je altijd aanhang.. :P

08-03-09 12:34:11
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Storm, ook in de Islam zijn het excessen wie t verwippen voor de normale gelovige ;) Maar wat je zegt, een vrije radicaal, klinkt goed :P

08-03-09 18:16:28
stormzoeker
Erelid


WMRindex: 2.784
OTindex: 1.845
Quote Kpuc:
Storm, ook in de Islam zijn het excessen wie t verwippen voor de normale gelovige ;)

Ik heb ook nooit anders beweert ;) Nu nog de PPVR oprichten: Politieke Partij Vrije Radicalen :P

09-03-09 01:54:05
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Vrije Radicalen - Een aanwinst voor de Vrije Anti-Oxidanten..

11-03-09 17:31:05
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766

11-03-09 17:37:34
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Aha, dus "Stop het gezwel wat PVV heet" mag dan ook. Ik ga me er eens op bezinnen 8)

11-03-09 17:39:21
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
Ton Kuijper op woensdag 11 maart 2009 17:17

We kunnen ons gelukkig prijzen dat er ondanks de linkse infiltratie in de rechtsstaat nog steeds rechters zijn die hun gezond verstand nog niet hebben verloren.

Wij buigen niet voor Allah! Waarom zouden we ook, je staat voor aap als je dat doet.
Want Allah bestaat helemaal niet, hij is verzonnen door ene Mohammed, uit eigenbelang. Zo kon Mohammed een moordende dictator zijn en zeggen dat ze hem er niet op moesten aankijken, (de door hem verzonnen) god wilde het zo.

Het OM kan alleen maar vrijspraak eisen voor Wilders. Daarmee staat het Amsterdamse Hof voor gek en kan het OM haar gezicht redden.
Interessante ontwikkelingen.

11-03-09 17:42:17
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
De linkse infiltratie 8-) Volgens mij zijn t CDA en de CU vrij rechts. En de PVDA is allang niet meer die partij met een rode bloem 8)

11-03-09 17:56:35
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
Gaat mij meer om we buigen niet voor Allah. Niet dat ik het eens ben met Wilders:)

11-03-09 21:08:42
deeese
Erelid


WMRindex: 2.776
OTindex: 1.242
gio bedoel je nu niet het vaticaan? is niet elk geloof

zelf beschouw ik het cristendom als het grootste leugen van de geschiednis
maar heb laats nog wel een aardige theorie gelezen

de mensheid wordt bestuurd door een paar grote leiders, waarvan er een paar waarschijnlijk zijn (oftewel aanmelijk onder anderen het engelse koningshuis en het vaticaa) deze houden de mensheid bewust dom om de macht in handen te houden. als je een schaal van 1 tot 10 hebt met mogelijk heden tot comunicatie zitten de meeste op 4 sommige op 5. de andere schalen worden afgedekt. hierdoor kunnen we geen buitenaards leven zien. maar de reden van het geloof is volgens die theorie dan ook de mensen dom houden en de comunicatie schalen zwak te houden.

maar goed ik dwaal af. waar gaat het met de nederlandse rechtstaat heen als je iedereen over 1 kam mag scheren. traks worden alle moslims afgeschoten omdat 1 moslim een moord pleegt onder het mom alle moslims zijn levensgevaarlijk

11-03-09 21:13:50
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Geert is gewoon totaal ergens de weg kwijt geraakt, of dat in een recent of ver verleden is geweest, de goden zullen het weten, of ook niet, wie weet 8) Maar dat Wilde Greetje gek is geworden, dat is een zekerheid die klinkklaar staat 8)

11-03-09 21:48:45
deeese
Erelid


WMRindex: 2.776
OTindex: 1.242
Quote Kpuc:
Geert is gewoon totaal ergens de weg kwijt geraakt, of dat in een recent of ver verleden is geweest, de goden zullen het weten, of ook niet, wie weet 8) Maar dat Wilde Greetje gek is geworden, dat is een zekerheid die klinkklaar staat 8)


zullen we hem een tom tom geven mischien dat hij dan het zinnetje links afslaan voor gezond verstand tegen komt

11-03-09 22:10:03
enclave
Senior lid


WMRindex: 705
OTindex: 36
Geert durft zn bek open te trekken, kenk van de meeste niet zeggen. Hij heeft gelijk, iedereen is alleen bang dat er iets gebeurt. Mijn stem heeft ie.

14-03-09 13:45:48
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Quote enclave:
Geert durft zn bek open te trekken, kenk van de meeste niet zeggen. Hij heeft gelijk, iedereen is alleen bang dat er iets gebeurt. Mijn stem heeft ie.


Iets kwaken - das niet moeilijk
dat gebeurt om elke hoek
in een café

Wie durft het te zeggen als zijn baan
op het spel is.. of..of..

Wilders, tja.. de meeste vinden 'm wel kikken omdat ze het niet begrijpen..
En hard schreeuwen werd vroeger al gewaardeerd.

14-03-09 13:46:52
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Quote Giovanni:
Ton Kuijper op woensdag 11 maart 2009 17:17

We kunnen ons gelukkig prijzen dat er ondanks de linkse infiltratie in de rechtsstaat nog steeds rechters zijn die hun gezond verstand nog niet hebben verloren.

Wij buigen niet voor Allah! Waarom zouden we ook, je staat voor aap als je dat doet.
Want Allah bestaat helemaal niet, hij is verzonnen door ene Mohammed, uit eigenbelang. Zo kon Mohammed een moordende dictator zijn en zeggen dat ze hem er niet op moesten aankijken, (de door hem verzonnen) god wilde het zo.

Het OM kan alleen maar vrijspraak eisen voor Wilders. Daarmee staat het Amsterdamse Hof voor gek en kan het OM haar gezicht redden.
Interessante ontwikkelingen.


We buigen wel voor Pluto

14-03-09 16:00:37
lentebriesje
Erelid


WMRindex: 930
OTindex: 3.308
S
@deeese

je gaat er van uit dat mensen zon groot geheim kunnen geheim houden?

de meeste geheimen komen altijd uit, mensen lopen er mee te pronken, willen bewondering etc. en dan wordt het bekend :)

ik denk niet dat als je een geheim van die omvang zou hebben dat het lang geheim zou blijven :)

conspiracy theories zijn altijd populair geweest :)

15-03-09 14:16:49
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
De grootste oorlog breekt pas uit..
als de mens geheel op zich zelf kan
gaan leven.. los van alle noodzakelijk
gemaakte bindingen -

het verlies aan macht door een selecte
groep zal het voorkomen.

15-03-09 21:21:55
deeese
Erelid


WMRindex: 2.776
OTindex: 1.242
lentebriesje dat zeg je nu wel maar volgens de theorie is het slechts een handjevol. heb hem proberen op te zoeken maar weet niet meer waar ik hem gezien heb. (baal der nog al van)

maar het gaf ook een verklaring waarom j.f kennedy vermoord is. en het gaat echt om een handjevol mensen die de macht hebben maar voornamelijk zelf op de achtergrond treden.

ik vond hem persoonlijk zeer geloofwaardig (rond 2050 zouden wij verlost zijn dus als we dan nog leven weten we of het waar is )het verklaard een hoop. (direkt waarom er uberhaupt geloof is hoe de pyramidichs gemaakt zijn waarom wij geen buitenaards leven vinden)

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 [4] 5

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven