hr
jaargang -23 - laatste artikel 23-4 18:00 - 74444 artikelen - nu online 15 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek


[1]

En daar gaan we weer

15-01-09 19:32:05 - Quote! - @Kpuc
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Domweg geld verspillen omdat een ander land dit al heeft beproefd en ongeschikt bevonden heeft. Thies ies Holland, echt waar hoor 8-)

15-01-09 23:56:58 - Quote! - @ledi
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
Hollanders zijn inderdaad eigenwijs, maar bereiken daarmee soms ook goede dingen :P
Ideaal zou zijn als je rubber en asfalt kon mengen, zodat de wegen wat meer rek hadden bij grote temperatuursverschillen.

01-03-09 00:48:23 - Quote! - @vladivosko
vladivosko
Senior lid

WMRindex: 219
OTindex: 81
Wnplts: charleroi
de wegen zijn bij julie in elk geval veel beter als bij ons in belgië.

om tot de point te komen: waarom niet proberen? als je niets doet zal er zeker geen betering komen (en trouwens, heb je dat verkeer en de rijstijl in japan al gezien? die mannen krijgen alles kapot:))

ik zie daar al ene staan uit de mazda reclame...OK...OK...OK...OLA:)

01-03-09 00:53:24 - Quote! - @deeese
deeese
Erelid


WMRindex: 2.776
OTindex: 1.242
waarom niet alleen lijkt het mij niet verstandig om in economish zwaar weer zulke uitgaven tedoen maar daar van afgezien

je hebt veel verschullende soorten rubber zo is het rubber van een gum en een fietsband heel anders

het 1ne rubber is het andere niet als je een paartiende van % ander goetje er bij indoet heb je geheel andere eigenschappen ikzeg dus het proberen waard

01-03-09 22:29:19 - Quote! - @pietjevlip
pietjevlip
Oudgediende


WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
Nothing ventured, nothing gained... maar soms is er mij iets teveel 'venture' voor de 'gain'.

Volwaardig alternatief voor asfalt zou een mooie 'gain' zijn, en zeker als wij daar een mooi patentje op regelen kan onze economie dat best gebruiken. Er is wel een risico van weggegooid geld, en dat kan de economie niet zo goed gebruiken...

hmm... interessant, dat zeker :ja

02-03-09 19:49:49 - Quote! - @deeese
deeese
Erelid


WMRindex: 2.776
OTindex: 1.242
pietevlip geld overdebalk smijten kan onse wouter wel daar heeft hij geen project met rubberen asfalt voor nodig

zo las ik vandeweek. dat toen wouterbos de slechte hypotheken van ing overkocht voor 24milard. was de beurs waarde een kleine 10miljard

als wouterbos toen ing had overgenomen was hij 14miljard goedkoper uitgeweest had hij en de gezonde delen en de flut hypotheken en was ing ook veilig geweest voor de afgrond

en haast was er ook niet bij gezien het al maanden liep

03-03-09 11:54:15 - Quote! - @pietjevlip
pietjevlip
Oudgediende


WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
automatische en voorbarige conclusie. Het kán weggegooid geld zijn, maar het kán ook miljardenwinst zijn. Deltaplan kostte ook een flinke zak florijnen... zo'n project... stom Nederland 50 jaar terug... Kap eens met geld over de balk smijten...

03-03-09 17:30:46 - Quote! - @deeese
deeese
Erelid


WMRindex: 2.776
OTindex: 1.242
als je mijn 1e bericht had gelezen wist je dat ik het proberen waard vind

maar van de deltplan vind ik het nog steeds zonde geld.

ik had namelijk graag deventer aan zee gezien scheeld een flink eind rijen :P

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven