hr
jaargang -23 - laatste artikel 28-3 16:00 - 74299 artikelen - nu online 51 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Mededelingen - Mededelingen - Mededelingen - Mededelingen - Mededelingen


1 [2] 3 4

Kpuc stopt als moderator

15-08-07 09:52:18
nietmeer
Het was een leuke tijd, ik zal de rechterkant missen maar het is beter zo, ik merkte dat ik een zenuwenpees aan t worden was, gewoon van alles net even een tik te veel.

15-08-07 09:53:04
nietmeer
Kpuc: groen is ook een mooie kleur, nu kun je wat meer aandacht aan ons geven :P

15-08-07 09:54:03
Theetje
Oudgediende


WMRindex: 460
OTindex: 24.162
T
@jive; de sterkste wint? Pas dan maar op, ik heb vorige week erg veel spieren gekweekt.. Den haag, here i come.. (A) :P

15-08-07 09:54:07
RonHunter
Oud Moderator


WMRindex: 6.448
OTindex: 7.547
S
Donker blauw past ook bij jouw.
*BOINK*

15-08-07 10:02:12
RonHee
Oudgediende


WMRindex: 10.567
OTindex: 4.662
Kpuc, ik hoop dat je een goede invulling van je tijd gaat maken en hoop je nog regelmatig op wmr te zien.
Kan mij echter indenken dat e.e.a. behoorlijk storend heeft gewerkt,
SUCCES!!!!!

15-08-07 10:53:54
Boannan
Senior lid

WMRindex: 200
OTindex: 20
Wnplts: Arnhem
S
Succes Kpuc... Hopelijk tot wmr's...

15-08-07 11:09:56
nietmeer
kpuc bedankt voor je inzet en je hulp naar mij toe wat mij betreft blijft dat zo

15-08-07 11:47:16
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Kpuc wordt Flyswatter en gaat elke verkeerde post platslaan met een door WMR ontwikkelde post-nuker..

Je ziet dan een enorm gat met veel rook..
(img)

15-08-07 11:54:57
Olivetti
Senior lid

WMRindex: 63
OTindex: 150
Wnplts: Sorry
"Oud moderator" als dat onder je naam staat is het ook wel vet :P

Kom je echt niet meer op wmr of stop je gewoon als moderator? (je hoeft niet te andwoorden)

15-08-07 12:07:26
nietmeer
Ojee, ik ben hier toch niet weg te branden, maar alleen nog in het groen groen knollenland :P

15-08-07 12:07:36
ToMxlr
Erelid


WMRindex: 296
OTindex: 7.186
Quote Olivetti:
"Oud moderator" als dat onder je naam staat is het ook wel vet :P

Kom je echt niet meer op wmr of stop je gewoon als moderator? (je hoeft niet te andwoorden)

hij stopt met modereten, staat in de reactie's

kpuc
jammer, ik denk dat jij hier een van de meest gerespecteerde mensen was op WMR. dus ik hoop nog vaak een leuk postje van je te lezen.
veel succes

15-08-07 12:27:40
roelo
Erelid


WMRindex: 1.062
OTindex: 546
Jammer, Oud-moderator staat inderdaad ook wel goed. ;)
Komt er nu een vervangende moderator? 8O

15-08-07 12:53:34
pietjevlip
Oudgediende


WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
als ze nog zoeken...

15-08-07 13:03:07
de Mexicaan
Oudgediende


WMRindex: 3.266
OTindex: 3.691
Jammer Kpuc, we zullen je missen in ons mod-team. Maar gelukkig ben je als lid nog aanwezig.

15-08-07 13:04:10
Ikke
Oudgediende


WMRindex: 888
OTindex: 29.466
S
Quote roelo:
Jammer, Oud-moderator staat inderdaad ook wel goed. ;)
Komt er nu een vervangende moderator? 8O
Quote pietjevlip:
als ze nog zoeken...


Ik neem aan dat Sjatter vanwege Kpuc's beslissing tot mod is gepromoveerd?

15-08-07 13:09:27
nietmeer
Ik stuur wel wat primeurtjes in Mexicaan ;) Nee ikke, Sjatter werd mod omdat ik eigenlijk vorige week al aan de slag zou gaan bij een bedrijf, maar dat is afgeketst, ik heb nu iets in de run voor logistiek planner maar we wachten eerst even dat Wilde Geert gedoe af.

15-08-07 13:14:04
sjatter
Oudgediende


WMRindex: 10.025
OTindex: 7.180
T S
@ Kpuc over Geert, kijk op mijn blog.

15-08-07 14:17:52
MichelZ
Erelid


WMRindex: 742
OTindex: 2.791
S
Kpuc, ik loop nog niet zo lang mee, maar heb je weten te waarderen als modder eter (heb je wel je tandjes goed gepoetst elke dag???), ik kan me daarnaast erg voorstellen dat het modden aan je vreet. Ik heb zelf ook meerdere malen op internet gemod en geloof me... zo snel doe ik dat ook niet meer! Nu heb je gelijk wat meer tijd voor jezelf, als mens zijnde! Suk6 met alles, en ik ben ervan overtuigd dat we elkaar nog wel eens "digispreken".

15-08-07 14:23:59
nietmeer
He Kpuc, ik ben er nog niet zo lang maar wat ik van jou heb gezien was een aardig iemand. Maar het is jouw keuze... succes in je groene status.

15-08-07 14:29:20
Naaoomii
Oudgediende


WMRindex: 1.876
OTindex: 26.721
S
Ik heb echt een hoop gemist :O
Hmm jammer, maar Kpuc, ik vond je een goed modje :)

15-08-07 17:28:24
Mmore
Administrator


WMRindex: 1.439
OTindex: 15.022
Hey Chris,

Al anderhalf jaar ben in hier lid, en in die tijd is deze website erg veranderd. Van iets kleins dat door een paar vrijwilligers onderhouden werd naar iets groots dat een heel team van geweldige vrijwilligers heeft.

Al sinds het begin was jij erbij, en in die tijd heb je ongelovelijk veel voor deze website gedaan. Duizenden artikelen ingeplant, honderden artikelen zelf geschreven en nog belangrijker: enorm actief binnen het Moderator team als vriend en iemand waarbij je altijd terecht kan voor zijn mening wat betreft problemen.

Dat je ging vertrekken zat er al een beetje aan te komen. WaarMaarRaar is de laatste tijd erg veel aan het veranderen, en alhoewel de website alleen maar groter wordt kan ik sommige veranderingen, zoals de manier waarop leden met elkaar en met ons omgaan, absoluut niet op de prijs stellen. Wat dat betreft ga ik liever een jaar een terug.

De laatste tijd ben ik, mede om die reden, maar ook omdat ik vakantie heb, niet zo actief hier. Ik las natuurlijk nog wel trouw het Moderator forum en zag de irritaties alleen maar groeien. In die tijd is ons werk als Moderator er niet makkelijker op geworden. Het selecteren van een nieuwe Moderator leid vaak toch veel frustraties en discussie's, door sommige leden worden we behandeld alsof we een slaaf zijn en God wat gaan die mensen op het forum die constant de regels moeten overtreden irriteren.

Ik wens je veel success als lid, een stap die ik ook overweeg met als oogpunt het feit dat ik er gewoon niet of nauwelijks meer ben. Ik wil dit gaan af wachten tot de tijd dat ik weer naar school moet, misschien dat ik dan de charme van WaarMaarRaar weer terug kan vinden.

15-08-07 17:35:38
nietmeer
Het is me gewoon te gek geworden Mmore, te vaak gedoe, geen tijd voor iets anders, dat is wel m'n eigen schuld ook, wat je zegt, door sommigen als stront behandeld worden, nee, ik ben achteraf blij met de knoop die ik gister en vannacht heb doorgehakt. Het was ook erg leuk altijd, veel gelachen, maar de laatste tijd lijkt het wel of sommigen denken van wij bepalen wel wat er hier wel of niet gebeurt, en dat is te gek gewoon. De tijd zal het leren, ik hoop dat degenen die hier met lol zijn dat ook blijven doen, wie het niet bevalt, en dat is iets wat ik altijd al heb gezegd, die kijkt een deurtje verder. En degenen die t een beetje verzieken, leer eens dat iets niet alleen voor jou is! Ik ga ook verder geen namen noemen, glazen muiltjes zijn er nu eenmaal om een keer gebroken te worden.

15-08-07 17:44:30
Reimer
Erelid


WMRindex: 33
OTindex: 2.118
S
Jammer..:(

15-08-07 19:23:06
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Reimertje !!!!

Long No C
(eet meer sinasappel)

15-08-07 19:24:14
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Quote Kpuc:
Het is me gewoon te gek geworden Mmore, te vaak gedoe, geen tijd voor iets anders, dat is wel m'n eigen schuld ook, wat je zegt, door sommigen als stront behandeld worden, nee, ik ben achteraf blij met de knoop die ik gister en vannacht heb doorgehakt. Het was ook erg leuk altijd, veel gelachen, maar de laatste tijd lijkt het wel of sommigen denken van wij bepalen wel wat er hier wel of niet gebeurt, en dat is te gek gewoon. De tijd zal het leren, ik hoop dat degenen die hier met lol zijn dat ook blijven doen, wie het niet bevalt, en dat is iets wat ik altijd al heb gezegd, die kijkt een deurtje verder. En degenen die t een beetje verzieken, leer eens dat iets niet alleen voor jou is! Ik ga ook verder geen namen noemen, glazen muiltjes zijn er nu eenmaal om een keer gebroken te worden.


Stront? Je bent toch ons keuteltje..
En je weet.. Alles van Ons gaat de wereld rond..

Hak Hak - ut wor teit voor een Voting op Posts..

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 [2] 3 4

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven