hr
jaargang -23 - laatste artikel 28-3 12:00 - 74297 artikelen - nu online 25 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Mededelingen - Mededelingen - Mededelingen - Mededelingen - Mededelingen


1 [2] 3 4

3FM serious request

20-12-10 13:07:26
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
@yes_my_dear: juist! Er zijn veel goede doelen waar wel het meeste geld naar het eigenlijke project gaat.
Kammie en soortgenoten: kom uit je luie nest en ga zoeken waar je iets vindt waar je achter kunt staan.

@Haveabreak: en dat geldt ook voor jou. Geef vanuit je hart, dan doet het bedrag er niet toe.
Wil je wel een maat weten, bepaal dan voor je zelf of je 5, 10 of 20% van je inkomen gaat weggeven.

20-12-10 13:08:21
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Haveabreak, dit is wel de meest kromme vergelijking ooit. Die mensen daar hebben geen tijd om zich bezig te houden met Westerse zieligheid, die willen overleven en niets meer.

Hopsa, mijn waardecheque van het werk is in cash omgezet en net overgemaakt :D

20-12-10 13:11:03
yes_my_dear
Oudgediende


WMRindex: 1.205
OTindex: 17.061
S
Edit:
Ledi: inderdaad, ook al wil je geen geld geven, doe dan zelf wat of zo, maar daar denken ze niet eens over na!

Kpuc: Tres Bien ok

20-12-10 13:25:29
Haveabreak
Erelid


WMRindex: 326
OTindex: 1.448
Kpuc: Ik heb het niet over waar zij zich bezig mee houden, maar waar wij ons mee bezig houden, misschien moet je m'n stukje nog eens lezen.

@ledi: denk dat jij me ook niet helemaal goed begrijpt. Ik zit namelijk niet met het probleem dat ik geen maat kan vinden.

En Ledi, je slaat de spijker op de kop met "geef vanuit je hard, dan doet het bedrag er niet toe".
Waar ben je dan in godsnaam mee bezig? Dat is in mijn ogen zelfs egoïstisch. Waarom? Omdat je niets anders doet dan jezelf een goed gevoel bezorgen door iets te doneren.

20-12-10 13:27:04
Sjaak
Moderator


WMRindex: 21.226
OTindex: 53.094
Ook als je weinig hebt kun je wat geven. Er verandert immers niks: daarna heb je nog steeds weinig. ;)

20-12-10 13:34:28
ladekast
Oudgediende


WMRindex: 1.797
OTindex: 75.671
Het begint allemaal wel erg OFFTOPIC te worden hier :ja

Voogel vroeg alleen maar of jullie al gedoneerd hadden of nog gaan doen ;)

20-12-10 13:35:12
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
@Haveabreak: Ik heb je stukje goed gelezen en ik blijf bij wat ik zei. Ik geef liever vijftig euro aan deze actie dan aan een mooie lap ossehaas wie na consumptie weer wordt uitgekakt. Een karbonaad is net zo goed en kost een stuk minder, hou je ook weer wat over en kun je ermee doen wat je wilt.

20-12-10 13:47:20
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
Haveabreak schreef: En Ledi, je slaat de spijker op de kop met "geef vanuit je hard, dan doet het bedrag er niet toe".
Waar ben je dan in godsnaam mee bezig? Dat is in mijn ogen zelfs egoïstisch. Waarom? Omdat je niets anders doet dan jezelf een goed gevoel bezorgen door iets te doneren.
-----------------------

Hoeveel (alcoholische) dranken heb jij op??? Dit begint echt op dronkemanspraat te lijken. :r
Ik zal dan ook maar niet meer reageren, want je wilt toch niet luisteren - laat staan begrijpen.

20-12-10 13:51:57
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
ledi, dat is een befaamde smoes om zelf er niet aan mee te hoeven doen ;) En wat je zegt, negeren is het beste.

20-12-10 13:55:11
Hisoka
Erelid


WMRindex: 1.102
OTindex: 976
luidruchtige 19.4 procent zeg 8O

ik zat er over na te denken om wat te geven maar Haveabreak je hebt me helemaal overgehaald er zijn betere manieren om mijn geld uit te geven :)

Thanks!

@ledi.
omdat iemand het niet met je eens is dat soort praat te gaan uitkramen is wel een beetje jammer vind je zelf ook niet?


20-12-10 13:58:38
Kameleon
Oudgediende


WMRindex: 452
OTindex: 48.504
T S
Ook ik ben het niet eens met Ledi, maar ook niet met Haveabreak, ik wil zeker weten dat mijn geld ook precies op die juiste plekken terecht komt, en niet in de grote zakken van de grote directeur. :ja

20-12-10 14:02:15
ladekast
Oudgediende


WMRindex: 1.797
OTindex: 75.671
@Kameleon: mijn rekeningnummer is 3******** 8)

20-12-10 14:09:43
Blackbird
Senior lid

WMRindex: 186
OTindex: 242
Wnplts: Hengelo
Ik heb nee ingevuld in de poll, maar ik heb net alsnog wat gegeven... 5 euro, en nu ben ik uhm... blut >.<...

20-12-10 14:18:41
Haveabreak
Erelid


WMRindex: 326
OTindex: 1.448
Quote ledi:
Hoeveel (alcoholische) dranken heb jij op??? Dit begint echt op dronkemanspraat te lijken. :r
Ik zal dan ook maar niet meer reageren, want je wilt toch niet luisteren - laat staan begrijpen.


Quote Kpuc:
ledi, dat is een befaamde smoes om zelf er niet aan mee te hoeven doen ;) En wat je zegt, negeren is het beste.


Beetje jammer dat jullie zo reageren. Maar dat is jullie keuze. Ik sta in ieder geval (nuchter Ledi) 100% achter wat ik net zei, en meen dat dus ook. Nergens een zogenaamde smoes

@Hisoka: :) thnx

20-12-10 14:31:06
yes_my_dear
Oudgediende


WMRindex: 1.205
OTindex: 17.061
S
Quote MrSteak:
Ik heb nee ingevuld in de poll, maar ik heb net alsnog wat gegeven... 5 euro, en nu ben ik uhm... blut >.<...


Daar heb ik dus respect voor! Jezelf echt wat ontzien om toch iets te kunnen geven! Applaus voor Mr.Steak :jeej

En Haveabreak: ik geef niet om mezelf een goed gevoel te geven maar ik geef om die kinderen te kunnen laten leven. En dan maakt het bedrag niet uit! Jij wilt alleen maar iets doen als je er zelf beter van wordt :r

20-12-10 14:41:36
Kameleon
Oudgediende


WMRindex: 452
OTindex: 48.504
T S
1 ding wat ik erover kwijt wil: Ik wil bést geld geven, maar dan wil ik dat het ook bij de mensen zelf terecht komt, niet bij de directeur of bij de leiders van het land. :r

Het maakt niet zo enorm veel verschil, want ze zullen toch nooit krijgen wat ze nodig hebben, dat is de hele druk hier van het kapitalisme. :r

20-12-10 14:44:33
yes_my_dear
Oudgediende


WMRindex: 1.205
OTindex: 17.061
S
Kammie: dan moet je het zelf gaan brengen :) Ik moet eerlijk zeggen Kammie, dat ik dit van jou niet verwacht had! :(

20-12-10 14:48:00
Haveabreak
Erelid


WMRindex: 326
OTindex: 1.448
Quote yes_my_dear:

En Haveabreak: ik geef niet om mezelf een goed gevoel te geven maar ik geef om die kinderen te kunnen laten leven. En dan maakt het bedrag niet uit! Jij wilt alleen maar iets doen als je er zelf beter van wordt :r
`

Beetje kortzichtig om te stellen dat ik alleen maar iets wil doen als ik er zelf beter van wordt, omdat ik niet doneer :P
Ik doe heel veel voor mijn naasten ;)

20-12-10 14:48:23
Kameleon
Oudgediende


WMRindex: 452
OTindex: 48.504
T S
YMD: Dat verwachten veel mensen ook niet van mij, maar zo denk ik wel. Ik vind het schandalig dat mensen maar worden ingeperkt door onze leiders hier, en de leiders van een land, ik ga die 2 groepen dus écht niet alleen maar voeden :r

20-12-10 14:51:42
yes_my_dear
Oudgediende


WMRindex: 1.205
OTindex: 17.061
S
Dan zoek je toch zelf manieren om iets voor een goed doel te doen? Wees creatief, het is te makkelijk om op je luie gat te blijven zitten en oordelen dat er niet meer gegeven mag worden.

En ik bedoel echt niet dat je geld moet gaan inzamelen en zo, maar begin eens met vrijwilligerswerk in Nederland. Er zijn zoveel manieren om iets voor een ander te kunnen betekenen! En aangezien jij zo überlinks bent... :)

20-12-10 14:54:50
ladekast
Oudgediende


WMRindex: 1.797
OTindex: 75.671
Mensen, dit was het idee van dit topic, weten jullie het nog ?

20-12-10 09:35:59 - Quote! - @Voogeltje
Quote:
Voogeltje
Administrator
WMRindex: 1678
OTindex: 2748
B T S
Gister heb ik namens WMR 100 euro gedoneerd bij 3FM serious request.

Hebben jullie al gedoneerd?


Gewoon een simpele vraag, dat is alles, geen hele verhalen waarom wel of niet ;)

20-12-10 14:55:25
Haveabreak
Erelid


WMRindex: 326
OTindex: 1.448
Quote yes_my_dear:
Dan zoek je toch zelf manieren om iets voor een goed doel te doen? Wees creatief, het is te makkelijk om op je luie gat te blijven zitten en oordelen dat er niet meer gegeven mag worden.

En ik bedoel echt niet dat je geld moet gaan inzamelen en zo, maar begin eens met vrijwilligerswerk in Nederland. Er zijn zoveel manieren om iets voor een ander te kunnen betekenen! En aangezien jij zo überlinks bent... :)


Lol, YMD. Hoe kom je er nu bij dat ik op mijn luie gat zit? Ik doe toevallig erg veel voor onze maatschappij. En ik zeg ook niet dat je niet mag geven 8-).

Je zit wel goed met mijn politieke voorkeur ja :P _O-
Maar ik beteken meer voor mensen dan jij denkt ;)

Roy6: En als we dat nou gewoon leuk vinden, mag het dan wel? :P

20-12-10 14:58:15
ladekast
Oudgediende


WMRindex: 1.797
OTindex: 75.671
@Haveabreak: het zou fijn zijn als een topic gebruikt wordt op de manier deze bedoelt is ;)

20-12-10 14:59:31
Mmore
Administrator


WMRindex: 1.439
OTindex: 15.022
Quote Roy6:
@Haveabreak: het zou fijn zijn als een topic gebruikt wordt op de manier deze bedoelt is ;)
^

20-12-10 15:00:25
yes_my_dear
Oudgediende


WMRindex: 1.205
OTindex: 17.061
S
Mijn reactie was eigenlijk voor Kammie bedoeld 8-) Had jouw stukje per ongeluk overgeslagen en Kammie weet wel dat ik dat luie gat anders bedoel :P

Bij jou valt het me gewoon zwaar tegen dat je gewoon simpelweg zegt dat het je niet boeit dat die kinderen daar doodgaan en zo, vond ik echt afschuwelijk.
Ik weet niet wat je verder doet, maar dan moet je het schrijven, ik ken alleen dat wat je hier schrijft en dan denk ik dat je egoistisch doet (mijn mening). Kijk maar op mijn blog, genoeg mensen die niet geven, moeten ze zelf weten, maar zeggen dat het niet boeit dat die kinderen doodgaan :r :r :r

En nu ga ik het voorbeeld van Ledi volgen en kappen met deze discussie!

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 [2] 3 4

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven