WMR bowling 13 - 23 oktober |
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Ik houdt't maar op de Limo vanaf Fort Zuylen *Nooit een rijbewijs gehaald voor vier wielen dus... * |
|
Zuwe Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 22.378
|
Ik geloof dat Kpuc met de bus naar de stad wil maar ik durf het niet aan om die enden te lopen , dus ik blijf bij Chris of ik rij buitenom Utrecht heen ms lukt me dat om de bowling te vinden, te bereiken dit ivm de parkeerkosten! Maar, ik spaar al euro's op dus we kunnen wel de stad in met de auto |
|
dj13 Erelid
WMRindex: 239 OTindex: 1.881 S |
met wie kan ikm miss meerijden -> auto vanaf den haag/naaldwijk????? |
|
nietmeer
|
Hoe zat 't ook alweer met het verzamelen in Utrecht? . Ik neem aan dat de groep op een bepaald tijdstip met de bus gaat, om op tijd in het bowlingcentrum te zijn . Wanneer vertrekt die groep doorgaans? Da's voor mij wel handig om te weten, omdat ik namelijk samen met een paar anderen (LuckyLuke en Jeppie-Tuut) naar Utrecht ga. En we willen natuurlijk wel op tijd in Utrecht zijn . |
|
Relpa Oudgediende
Meestal is't verzamelen rond half één onder't grote blauwe bord in de stationshal op UCS en dan wijst't zich verder vanszelf |
|
nietmeer
|
Okee *noteert* |
|
Relpa Oudgediende
|
|
nietmeer
|
@Relpa: Klopt . Met bowling #10 ging ik met de trein naar Utrecht , maar dat is al weer zo lang geleden . Toen met bowlings 11 en 12 ben ik samen met m'n vader direct naar het bowlingcentrum gegaan . En nu met bowling 13 ga ik weer met de trein, dus vandaar dat ik weer even moet weten hoe het ook al weer zat met dat verzamelen . |
|
Relpa Oudgediende
Grinzz, de keren dat ik't meegemaakt heb was't écht lachen iedereen daar elkaar schielijk aankijken en denken: 'is dát er één' ? Tot de chemie z'n gang gaat en't 'clustertje' in no-time een échte groep geworden is |
|
nietmeer
|
Ik zal er maar voor zorgen dat iedereen mij wel herkent : bowlingshirt aan en button opgespeld, kan het nog duidelijker? |
|
Relpa Oudgediende
Ik heb nog geen flauw idee wat de route gaat worden dit keer is nog zó ver weg |
|
nietmeer
|
Als we er maar op tijd zijn . |
|
ladekast Oudgediende
WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Quote Vailan: Als we er maar op tijd zijn . doe maar |
|
Naaoomii Oudgediende
WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Vandaag nog niet gezegd, wel beloofd: Ik heb er zin in En voor morgen en overmorgen ook alvast want dan ben ik niet thuis: Ik heb er zin in Ik heb er zin in! |
|
Little Queen Oudgediende
WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Over 3 weken is het zo ver |
|
Naaoomii Oudgediende
WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
@ LQ, nog veel te lang |
|
Jasjee Oudgediende
WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
Haha, dit klinkt zo wel heel erg gezellig allemaal |
|
Relpa Oudgediende
In't écht is't driehonderd keer leuker Jasjee |
|
Jasjee Oudgediende
WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
|
|
Relpa Oudgediende
Kom vooral kijken Jasjee dan zie je't zelf Ook altijd erg gezellig is't 'drankje na afloop' |
|
nietmeer
|
Gelukkig heb ik wat tijd kennen vrijmaken voor de bowling Nu maar hopen dat ik niet net op die dag moet werken |
|
Zuwe Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 22.378
|
Ik heb er ook zin in |
|
Relpa Oudgediende
Goeie zaak Taz *boink* |
|
nietmeer
|
@Rel ik ben tenslotte tot nu toe op iedere bowling geweest sinds ik lid ben dus ja dan moet je niet ineens van het ritueel afraken he |
|
Relpa Oudgediende
Vanaf # 6 dus ? *Zijn er ook bést een boel makker* |
|