Storingsmeldingen |
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Je bericht moet een bepaalde lengte hebben minimaal daarom krijg je die foutmelding. |
|
nietmeer
|
oke, bedankt zo te zien minimaal 5 tekens... |
|
Wilco Oudgediende
WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
ach, die fout maakt iedereen wel een keer |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Spaties erachter, dan doet ie het wel. |
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
jup, maar de ( = : - : ) doe het niet in je blog lastig dus.... en ik zat er ook aan te denken dat je die in | : | (zonder spatie dus) verandert, daar lijkt ie namelijk meer op en dan kan je de hele tijd shi(f)t in drukken ipv te moeten wisselen |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Ff een vraagje: Ben ik op O.T. ge-banned of zo...? Ik krijg m'n eigen posts niet meer op beeld, ze stan wel op de last-entry lijst. Artikel-reacties werkt wel normaal !! Als ik gebanned ben, stuur dan svp een mailtje of zo |
|
Andreesie Oudgediende
|
en ik kan niet heraux's blog posten van die video |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
I give up... Kan dan niemand een mailtje sturen ? |
|
jacodenni Erelid
WMRindex: 535 OTindex: 1.868
|
ik zie mijzelf niet online en kan geen berichjes posten op blogs en pp's |
|
jacodenni Erelid
WMRindex: 535 OTindex: 1.868
|
ik kan geen berichten posten |
|
Andreesie Oudgediende
|
Quote jacodenni: ik zie mijzelf niet online en kan geen berichjes posten op blogs en pp's ik ook maar het forum doet wel normaal! en de artikelen ook |
|
nietmeer
|
Hmm, ik denk dat de servers ergens een tik hebben gehad |
|
Voogeltje Administrator
Beide servers lopen nu weer volledig gelijk. Door een volle schijf was het niet meer mogelijk data van server 1 naar server 2 te sturen |
|
Wilco Oudgediende
ach, maakt niet uit. maar missischien (door de grote toegenomen drukte) is het misschien tijd om na te denken over een server3? (het is maar een voorstel) |
|
Voogeltje Administrator
We zijn aan het kijken naar een nieuwe oplossing waarbij we server01,server03 en server04 gaan krijgen. Server02 gaat weer terug naar vdx... |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Geeft 02 zoveel problemen dat je tot dat besluit bent gekomen? |
|
Voogeltje Administrator
Nee dat niet, maar server02 is op de moment de minst sterke van de twee... Dus is het logisch om die in te ruilen. |
|
Wilco Oudgediende
|
|
Hoskeu Erelid
WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Zo zo... Het is nogal booming business dan... hd's vol voor je het door hebt... in no time van twee naar 3 servers moeten... Goed bezig... |
|
tasar Senior lid WMRindex: 141 OTindex: 811 Wnplts: Den Haag S |
af en toen wil ik een berichtje posten en dan zegt ie "u moet eerst een bericht invoeren" terwijl ik dat gedaan heb... |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote tasar: af en toen wil ik een berichtje posten en dan zegt ie "u moet eerst een bericht invoeren" terwijl ik dat gedaan heb... je bericht moet meer dan 5 tekens bevatten... |
|
Giovanni Oudgediende
|
tasar spaties erachter, dan doet ie het wel. |
|
Andreesie Oudgediende
|
je kan niet opblogs reageren hij lijkkt in de blogs niet te zijn ingelogd maar je bent dat wel |
|
Giovanni Oudgediende
|
Als ik wil reageren op een berichtje in mijn e-mail en klik op onderwerp dan is de hele layout verpest. |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Dat komt omdat er dan ergens in het mailtje een ' zit, en daarbij komen dan allemaal //// dus die moet je dan even verwijderen in het voorgaande bericht.. |
|