hr
jaargang -23 - laatste artikel 28-3 18:00 - 74300 artikelen - nu online 79 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


vragen des levens - vragen des levens - vragen des levens - vragen des levens


1 2 [3] 4

Timeslot

22-04-08 09:51:00
Madarian
Oudgediende


WMRindex: 2.597
OTindex: 5.605
@ledi
Er is een reden waarom iemand er voor kiest verslaafd te raken. Er wordt vooral aan symptoombestrijding gedaan, maar er wordt weinig gekeken naar wat de werkelijke oorzaak is...

22-04-08 11:36:49
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
O maar daar ben ik het mee eens.
Overigens zou iemand kunnen beginnen met zelfonderzoek. Er wordt te gauw aangeleund tegen "deskundigen"; die zullen het wel weten.
Nee, als je eerlijk bent, weet je zelf de oorzaak van iets. Moeilijk maar waar.

22-04-08 12:19:19
Madarian
Oudgediende


WMRindex: 2.597
OTindex: 5.605
Klopt, maar het is ERG lastig om uit een vicieuze (of hoe je dat ook typt) cirkel te breken. Soms lukt dat alleen door hulp van derden.

22-04-08 12:22:17
Arya
Oudgediende


WMRindex: 746
OTindex: 40.038
het makkelijkste van tijdslot is dat het sommige programma's blokkeerd, maar als je eenmaal een programma hebt gevonden dar er tussendoorgaat.. (6)

22-04-08 17:32:18
Shadowstep
Junior lid

WMRindex: 0
OTindex: 23
Om timeslot niet te laten opstarten als je de computer opstart moet je het volgende doen:

ga naar star > ga naar uitvoeren > typ in "msconfig" > ga naar het tabblad "opstarten" > haal de vinkjes weg waar "timeslot" in staat (waarschijnlijk zijn dat er 2) > druk op ok, en start je pc opnieuw op.

Als je hem weer wil laten opstarten doe je hetzelfde maar dan vink je ze gwn weer aan.

Om meer minuten te krijgen moet je hem weer op de bovenstaande manier uitzetten en doe je het volgende:

je gaat naar deze computer > je gaat naar lokaal station (C:) > klik op program files > zoek de map "timeslot" > klik nou op het kladblok document met jouw usernaam erop > dan zie je waarschijnlijk ergens een regel staat met dit:

minuten=*60*60*60*60*60*60*60*

(60 is het aantal minuten dat je hebt, dat kan ook anders zijn)

dan verander je de getallen in het aantal minuten dat je wilt hebben. Sla het op en de volgende dag heb je zoveel minuten, en merken je ouders er niks van (waarschijnlijk wel als je er lang achter zit:P)

13-05-08 17:26:46
kevinski
Egt een kut progamma.
Maar je moet gwon aan je moeder vragen of die het wachtwoord kan onthouden. En dan zeg je gwon of die dan het wachtwoord wil doen op timeslot en dan probeer je dat wachtwoord na te gaan. Of cntrl+alt+delete en dan die shit uitzetten. Of je neemt uninstaller.... genoeg shit om dat ****** proggammetje te kille

13-05-08 17:28:56
kevinski
shadowstep--> slim maatje het werkt egt!!!8)

13-05-08 17:37:38
Andreesie
Oudgediende


WMRindex: 1.051
OTindex: 44.629
timeslot is ongeveer het simpelste te omzeilen programma dat er bestaat. het is een .exe bestand, bedoelt voor windows dus. installeer linux-distro op een usb-stick en start van usb en hoppa je hebt alle vrijheid van de wereld op de pc.

en zo gaat dat met heel veel programma's

08-12-08 20:13:52
Ruben9595
Senior lid

WMRindex: 291
OTindex: 177
... Ik probeer dat van Shadowstep maar ik moet beheerder zijn... Mijn vader heeft ook gezorgd dat ik bij bepaalde dingen niet bij kan. Heeft iemand nog iets anders? Bij mij logt timelslot me af als het na 10en is... OK dan ga ik wel TV kijken dan maar ik was net een spel bezig en had bijna en dan ook bijna gewonnen... Nog 10 seconden. En toen was het 10 uur.... Alles weg... Daarom hoop ik dat er iets anders is om timeslot weg te halen...
En trouwens... Het is aangepast, bij mij word taakbeheer automatisch afgesloten als ik hem erbij haal...

08-12-08 21:49:02
stormzoeker
Erelid


WMRindex: 2.784
OTindex: 1.845
Checklist na constateren omzeiling Timeslot:

Windows opnieuw installeren: check (niet vergeten om een administrator wachtwoord op te geven)
Accounts aanmaken met beperkte rechten voor de kleine etters: check
Timeslot installeren voor bovengenoemde etters: check
Timeslot configureren om de ettertjes het leven zuur te maken: check (maximaal 10 minuten per dag)
Hoofdgebruiker (ik dus) voorzien van een wachtwoord: check (en nu eens niet mijn geboortedatum)
Opstartvolgorde in BIOS instellen: Alleen HD.... check
Password in BIOS instellen: done
Systeemkast voorzien van een slot: done

Oh, en niet vergeten een rekening te sturen voor de uren die je hiermee bezig bent geweest! Korten op het zakgeld toegestaan (6)

22-01-09 10:29:06
shaaalini
huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh weetje hoe raar
ask doe wat die mensen zegge om timeslot te verwyderen zeg die timeslot ja hier mag je niet in ofzo8O damnnnnnnnnnn ik moet van dat kut ding af:nee

22-01-09 14:14:53
Theetje
Oudgediende


WMRindex: 460
OTindex: 24.162
T
Sorry hoor.. Maar wat is er nou erg aan het feit dat je niet op internet kan? In geval in nood? Dan pak je een telefoon..

Ik mocht bij mijn ouders ook niet onbeperkt achter mijn laptop.. Daar ga je heus niet dood aan hoor..

22-01-09 17:37:21
Shinki
Erelid


WMRindex: 684
OTindex: 4.227
Er bestaat nog iets dat een leven buiten het internet om heet, nou is het best wel ironisch dat ik dit op internet post :P

22-01-09 22:06:26
Andreesie
Oudgediende


WMRindex: 1.051
OTindex: 44.629
@Storm: je bent 1 ding vergeten: via internet een rom flashen 8)
ofzoiets, kon ook nog:ja
en dan heb je geen password meer
overigens kan je vaak ook nog via esc direct naar het bootmenu gaan

24-01-09 16:12:22
lucb1e
Erelid


WMRindex: 381
OTindex: 2.139
T S
En als je dan nou geen leven hebt? :P
Maar serieus, er bestaan zat kinderen zonder vrienden, en/of die een halfuur moeten fietsen om in een plaats te komen met bioscoop of andere uitgaansgelegenheid.
Als je dan ooknog computeren leuker vind dan andere dingen (komt vaak voor bij autisme, maar natuurlijk ook bij gewone mensen), is de drempel heel hoog om ergens heen te gaan.
Dan een timeslot erop zetten is eigenlijk gemeen.

Als mijn ouders het zouden doen zou ik echt boos worden, en alles doen om het eraf te krijgen..
Voor degene die het nog hebben:
Misschien werkt unlocker (download) als je de map van timeslot niet gewoon kan verwijderen ;)
Doorzoek alle schijven op resten ervan, en verwijder het. :ja

19-02-09 19:44:20
stormzoeker
Erelid


WMRindex: 2.784
OTindex: 1.845
Quote lucb1e:
Als mijn ouders het zouden doen zou ik echt boos worden, en alles doen om het eraf te krijgen..

Hehehehe, dan had je van mij een definitief timeslot gekregen ;) Je zou zonder pardon helemaal zonder computer zitten. Achter slot en grendel met dat ding :P

19-02-09 19:49:59
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Storm, zoiets bedoel je? *boink*

19-02-09 20:04:13
stormzoeker
Erelid


WMRindex: 2.784
OTindex: 1.845
Kpuc
Hmmmmmm, de jeugd van tegenwoordig kan prima overweg met een betonschaar.... Ben bang dat dat niet echt helpt :P Ik geloof dat ik dan hier een bod op zou doen :P

19-02-09 20:22:54
Ikke
Oudgediende


WMRindex: 888
OTindex: 29.466
S
Windows Millennium erop zetten _O_

19-02-09 20:23:56
stormzoeker
Erelid


WMRindex: 2.784
OTindex: 1.845
Quote Ikke:
Windows Millennium erop zetten _O_

Te modern :P Gebruik windows 3.11.... dan raken ze zo gefrustreerd dat ze de computer wel laten staan :P

19-02-09 20:25:08
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Geef ze dan een lei en griffel 8O

19-02-09 21:54:02
pietjevlip
Oudgediende


WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
Quote stormzoeker:
Ik geloof dat ik dan hier een bod op zou doen :P

Laat het nou net de computer zijn die mij leerde hoe zo'n ding te openen is 8O oke, het zal me iets meer tijd kosten dan als alles mooi op je schermpje staat in een software-situatie, maar moet binnen een kwartiertje toch te doen zijn 8)

13-04-09 10:18:35
Ricow
Timeslot is dus een kut programma, ikke heb hem ook en je kunt amper je achtergrond van je pc veranderen;|

Je kunt niet:nee :
- Software verwijderen
- Hardware toevoegen
- Je klok instellen (logisch-.-)
- Taakbeheer starten
- Systeem openen
- Gebruikers toevoegen en of verwijderen;O
- Draadloos internet instellen
- Wizard Netwerk instellen
- Beveiligings centrum openen:O:O:O
- Energie Beheer openen
- Internet opties (via confuguratie scherm)
- Muis opties:o
- Spraak instellingen

Wat ik er van vind: Een kut programma verziek heel je computer! Wat me nu al opvalt en heb hem pas een dag, dat je geen zin meer hebt om te computeren;|

.....
Greetz my

P.S. En als je tijd voor bij is... dan zie je wit scherm met een knopje PC uitschakelen-.-, en ik zet hem altijd op slaapstand:O... dus wat heeft zo'n programma nou nut-.- :@

13-04-09 10:23:04
Andreesie
Oudgediende


WMRindex: 1.051
OTindex: 44.629
ik ga timeslot op de pc installeren, gelukkig ben ik degene met aalle rechten, en ga ik de timeslot natuurlijk ook goed instellen :P

edit: oke, dit is omg.
taskmanager werd weer uitgeschakeld net als veracht met timeslot.. de alternatieve taskm niet, maar als ik dan timeslot killde starte hij zich zelf weer op :ja
dus dan maar msconfig, gebeurt niks. ik schakel timeslot uit om op te starten, pc opnieuw opstarten en geen timeslot 8O hoe simplistisch..

dus voor ouders die het willen installeren en niet zoals storm zijn: laat maar, het heeft geen enkele nut

13-04-09 17:54:08
Ricow
Zow dies egt goed!:O!
:-)!

Thanks! maarja als ik doe is me pc weg:J

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 [3] 4

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven