hr
jaargang -23 - laatste artikel 20-5 17:00 - 74558 artikelen - nu online 29 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


vragen des levens - vragen des levens - vragen des levens - vragen des levens


1 2 3 4 .... 13 14 15 [16] 17 18 19 37 38 39 40

Waar heb jij nou een hekel aan

24-08-08 09:59:05
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
Die reclame van KPN over Fons, die zanger met die poliep op zijn stem. #no

24-08-08 21:33:10
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
opkomend N.S in de EU

29-08-08 15:54:41
TaanGoesLALA
Actief lid

WMRindex: 77
OTindex: 6
Wnplts: Den haag
S
Aan Kerstmis & Nieuwjaar.
Dat iedereen je dan Een gelukkig nieuwjaar wenst.
HET HELPT TOCH NIET >.<

29-08-08 17:02:04
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
@TaanGoes: wat had je anders verwacht van dat - aan de lopende band uitgesproken - zinnetje?
Maar weinigen kijken je dan ook echt aan en voegen er nog wat persoonlijks aan toe.

04-09-08 20:59:47
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
aan die rotduiven met hun stomme gekoer de hele tijd. :@

*zich een vlammenwerper aanschaft* (A)

04-09-08 21:35:21
Blend
Oud Moderator


WMRindex: 3.111
OTindex: 13.725
S
File op de A10 als ik naar huis ga...

04-09-08 22:29:37
skunkburner
Actief lid

WMRindex: 108
OTindex: 3
je kent het wel. saai
dus ben ik van plan om snel weer te gaan voetballen al heb ik een hekel aan spelers die niet de teamspirit hebben en dat gezeik om roken echt aso
wat ik trouwens zondagmorgen meemaakte het was de dag van de red bull air race o nee ik vergis me het was met die formule 1 wagens toen ik naar de club reed om 9-30 niet normaal ik reed door een groen stoplicht met de fiets kwam er een politiebusje als een bezetene achter me aan die dacht dat ie verstappen was
ze stappen dus uit vragen mijn ID Kaart.
tja die had ik niet
weet U waarom we U aanhouden vroeg ze op kalme toon maar toch enig wat adrenaline spoot door haar kop door de achtervolging van 50 meter
nee maar heeft het met de handhaving van de wet te maken vroeg ik
ja inderdaad en niet zo bijdehand want daar zijn we niet van gediend u was namelijk zwaar in overtreding want u reed door het rode stoplicht en u heeft ook nog eens geen ID kaart bij.
stelt u zich eens voor als u verongelukt dan weten we niet wie u bent

alsof ik daarop zit te wachten als ik verongeluk dacht ik nog en zei dat het stoplicht groen stond en dat er geen hond op straat is behalve jullie twee
schijnt nogal een hot issue te zijn om mensen erop te wijzen waarom ze het bij zich moeten dragen maar ik vind het bullshit
dus ik vertelde de des beter ffende agente mijn motivatie om hem niet te dragen en dat ik het allemaal bullshit vond en zeker
op de vroege zondagmorgen
daar had ze dus geen begrip voor want ik was strafbaar en bla bla bla regelgeving iedereen houd zich er aan weet ik veel wat voor een onzin ze uitkraamde
maargoed, ik had iets waar mijn naam op stond zodoende kreeg ik nog net geen bekeuring voor het niet bij je hebben van een geldig ID bewijs
wel een prent voor negeren stoplicht
, maar is niet strafbaar in mijn ogen tenzij het stoplicht rood van kleur was geweest op het moment dat ik passeerde stond dit stoplicht echter zo groen als gras

beter gaan ze boeven vangen zei ik als afsluiter
zullen we doen meneer winkler als U zich voortaan aan de regels houd kunnen we daar wat tijd aan besteden

hahaha wat een mensen zeg fietsers aanhouden ga je daar nu voor bij de politie?wat een helden

:cheer:
he doei hoor je nog wel
anders moet je zoveel lezen

04-09-08 22:42:11
skunkburner
Actief lid

WMRindex: 108
OTindex: 3
je kan beter op het verkeer letten dan op een groen licht en nooit glimlachen naar een busje als je s`morgens alleen op straat fietst
wat ik deed was simpel ik zag het busje ik dacht goh het is doodstil op straat ze hebben niks te doen ik kijk ik lach ik rijd door rood 1 x ik kijk weer ik zie hun kijken ik rem af ik stop bijna ik zie er komt niks aan en rijd door groen licht maar omdat ik zo langzaam reed viel ik meer op maar ze gaven me echt het gevoel dat ze me bekeken dus daarom misschien wilde ik provoceren maar het was duidelijk dat ze zelf nooit fietsen want ik zie als ik fiets meer dan hun in hun busje en waarom ik keek en lachte naar het busje was omdat het busje door rood reed dus het ik hier een geval van de pot die de ketel verwijt of een stoplicht wat niet goed functioneerd ik betaal de boete maar ik ga wel in beroep

04-09-08 23:06:33
skunkburner
Actief lid

WMRindex: 108
OTindex: 3
ik heb een hekel aan regels die nergens op slaan
ik had een hekel aan tories
religies die drammen waar ik een hekel heb is als mensen vragen waar ik een hekel aan heb, ik heb een hekel aan jan smit en z`n mosselsound een hekel aan gordon met flauwe grappen een hekel aan verdriet bij mensen die niet weten wat ze missen waar ik echt een hekel aan heb is macht dus heb ik een hekel aan mensen want de mensen zijn de macht ik heb niks met media ik gebruik hun kracht
ik heb een hekel aan duitsers die kuilen graven op het strand en ik hou niet van een groep schreeuwende pubers in de tram
ik heb een hekel aan een hekel aan dingen hebben en ik haat back-stabbers dat is als ze praten achter je rug dat doen ze zo makkelijk en het gaat zo vlug ik weet niet mensen maar ik kan uren door blijven gaan uiteindelijk zal iewdereen die ergens een hekel aan heefdt uitkomen op zijn eigen gedachten en dan bvlijkt dat je jezelf haat sorrie ik ken me niet zo goed verwoorden maar wat je haat moet je koesteren anders weet je niet wat liefhebben is du haat is een vorm van liefde ik kap effe want wor te wazig ik haat het dat we niet ons instinct gebruiken en dat we zoveel denken

14-09-08 00:55:20
Blend
Oud Moderator


WMRindex: 3.111
OTindex: 13.725
S
Ik heb een hekel aan mensen die eerst heel aardig tegen je zijn en dan een 'mes' in je rug steken...

14-09-08 08:28:39
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Het is de ozo ontzettend perfect gedefinieerde keurig gestoorde burgelijkheid - in het bezit van lange messen (en vorken - we blijven tenslotte beschaaft)


14-09-08 08:33:50
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
de hele tijd dat niezen. *censuur* :@

15-09-08 12:48:57
Xan
Senior lid


WMRindex: 532
OTindex: 249
1. Mensen die roken, (vooral leraren)
2. Geklooi, en geweld
3. Liegen
4. ....
5. ...
etc.

04-11-08 11:05:42
alnoniem
Junior lid

WMRindex: 3
OTindex: 17
ik heb een hekel aan:

-de mentaliteit in de provincie utrecht
(grote vriendjespolitiek, liegen, ontkennen, dingen verzwijgen, hun wel alles van jou willen weten maar jij mag niks van hun weten, humorloos zijn, alleen maar denken aan seks, niet kunnen lachen, altijd sagerijnig kijken, altijd zeggen: ''dat weet ik niet'' als je ergens om vraagt je niet echt helpen als je echt om hulp vraagt enz enz enz)

-drugs
-liegen
-alcohol
-dominantheid
-mensen in een volwassen lichaam die zich gedragen als een kleuter van 5
-vreemdgaan
-sexistische lui
-mensen die je profiel niet goed lezen en dan BIJV alsnog vragen hoe oud je bent terwijl dit dan duidelijk staat aangegeven
-domme mensen
-na-apers
-na-praters
-de maandelijkse kutzooi weer eens hebben
-muggen
-naalden
-tandardsen
-mensen die geen goed nederlands kunnen
-kinderen
-sport
-sagerijnige lui
-mensen die altijd sagerijnig kijken
-een haar in je eten/drinken(hoef ik meteen me eten/drinken niet meer gadverdamme)
-mensen die er klakkeloos van uit gaan dat iedereen internet heeft
-mensen die denken dat je altijd wel overal geld voor hebt

-

04-11-08 11:06:45
alnoniem
Junior lid

WMRindex: 3
OTindex: 17
-en kou

06-11-08 15:51:29
WasserHead
Senior lid

WMRindex: 117
OTindex: 569
Wnplts: Gennep
-een spanningszoeker waar het weerstandje is vervangen door een draadje

- dat het vriest buiten

06-11-08 16:45:21
lentebriesje
Erelid


WMRindex: 930
OTindex: 3.308
S
@alnoniem

jij hebt stel ergernissen 8O

mijn ergernissen:

- onwetendheid

06-11-08 20:41:06
Meissie32
Erelid


WMRindex: 20
OTindex: 3.965
aan ziek zijn..
getsie.. ik voel me toch zoooo klote..
verkouden, hoofdpijn.. zooo koud.. brrr..:r:r:r:r:r:r:r:

06-11-08 21:27:43
lentebriesje
Erelid


WMRindex: 930
OTindex: 3.308
S
als ik hoofdpijn heb ga ik juist extra hard nadenken 8O kweenie :) beetje raar :)

klote voelen is relatief meissie... hoe zieker je bent hoe meer je kan genieten van kop warme chocolade melk met stuk speculaas en dan naar buiten kijken, het weer vervloeken, en voor de kachel kruipen :) heerlijke momenten :)

06-11-08 21:31:14
Meissie32
Erelid


WMRindex: 20
OTindex: 3.965
als ik hoofdpijn heb dan denk ik niks:P

maar met een lekker koppie thee, en straks lekker in mijn warme mandje..

heerlijk.. tis omdat ik nog zo lekker op de bank zit:P

06-11-08 23:07:45
Naaoomii
Oudgediende


WMRindex: 1.876
OTindex: 26.721
S
Lange schooldagen :(

06-11-08 23:09:34
my-angel
Oudgediende


WMRindex: 564
OTindex: 11.965
S
Collega's die je werk van de voorgaande dag gewoon overhoop gooien, dat je het dus voor niets heb gedaan :-:

08-11-08 10:59:46
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
zaterdag hoofdpijn :(

08-11-08 14:19:13
nietmeer
je kan beter vragen waar ik GEEN hekel aan heb (6)

08-11-08 19:21:07
Meissie32
Erelid


WMRindex: 20
OTindex: 3.965
haha.. katertje Gio??:P::P

Ik haat boodschappen doen.. files voor de kassa.. bleehhh...

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 13 14 15 [16] 17 18 19 37 38 39 40

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven