hr
jaargang -23 - laatste artikel 24-4 08:00 - 74445 artikelen - nu online 20 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Suggesties - Suggesties - Suggesties - Suggesties - Suggesties - Suggesties


1 2 3 [4] 5 6 7

Artikelen insturen

15-09-08 17:53:15
Theetje
Oudgediende


WMRindex: 460
OTindex: 24.162
T
Quote heraux:
Quote de Mexicaan:
Het is leuker, lijkt mij, als je nog niet kan zien welke artikelen geplaatst gaan worden.

niet de inhoud.. alleen de titels..


Maar dan hoef je niet meer op wmr te kijken omdat je alle berichten al via google hebt gevonden :(

15-09-08 18:07:45
Wilco
Oudgediende


WMRindex: 5.099
OTindex: 7.913
S
het is mij ook wel overkomen dat ik een berichtje instuurde, afgewezen werd, en er een modje's naam onderstond.

Maar WHO CARES?

Ik zit op deze site omdat ik het hier leuk vind, en niet "om maar zo'n hoog mogelijke index te behalen"

Maar 1 ding wil nog toevoegen: Van mij hoeft een modje niet per sé NA een "normaal" lid te komen. Wat is er mis met 't "Wie het eerst komt, wie eht eerst maalt" principe?

15-09-08 18:53:13
Voogeltje
Administrator


WMRindex: 1.751
OTindex: 3.684
T S
@Wilco, het is natuurlijk niet leuk dat altijd dezelfde namen naar boven komen, met de nieuwe opzet is het dus wie het eerst komt wie het eerst maalt maar we kunnen ook wat meer spreiden door voor iemand te kiezen die weinig instuurt boven iemand die veel instuurt.

15-09-08 19:10:24
BonVivant
Erelid


WMRindex: 1.733
OTindex: 2.274
S
@ Voogeltje: idd. mooi principe. ok

15-09-08 22:19:45
emmertje
Oudgediende


WMRindex: 17.961
OTindex: 66.902
Op dit moment moet je er snel bij zijn om überhaupt een artikel te kunnen insturen. Met een RSS-reader is dat wel te doen, maar dan nog heb je een grote kans dat het al eerder is ingezonden door een ander lid.
Berichten die ouder zijn dan 2 uur op je RSS-reader zijn zeer waarschijnlijk al ingestuurd, dus die kun je meteen al vergeten.

De spreiding die nagestreefd wordt door o.a. Voogeltje is m.i. niet alleen te realiseren door enkel degenen die weinig insturen voor te laten gaan, maar alle hulp is meegenomen.

Als een spreiding hetgeen is wat je nastreeft lijkt het mij het beste om iedere dag een aantal leden aan te wijzen om artikeltjes in te sturen; alle artikeltjes die worden ingestuurd door deze leden hebben dan voorrang boven alle andere inzendingen, die natuurlijk ook van harte welkom zijn.

De andere inzendingen kunnen dan gebruikt worden om WMR te voorzien van voldoende artikelen om, net zoals nu, ieder uur een nieuw bericht online te zetten.

Misschien is het handig om een topic te openen waar leden kunnen zien wie er aan de beurt zijn, en wanneer jezelf weer aan de beurt bent.

15-09-08 23:46:33
Mmore
Administrator


WMRindex: 1.439
OTindex: 15.022
Het kost alleen te veel tijd en bovendien werkt de huidige opzet naar mijn idee prima.

15-09-08 23:48:22
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Emmertje, juist daarom gaven Relpa en ik wat Engelse bronnen vrij ;)

16-09-08 00:36:26
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Quote Theemonster:
Quote heraux:
Quote de Mexicaan:
Het is leuker, lijkt mij, als je nog niet kan zien welke artikelen geplaatst gaan worden.

niet de inhoud.. alleen de titels..


Maar dan hoef je niet meer op wmr te kijken omdat je alle berichten al via google hebt gevonden :(


mmfff .. tja.. ok.. dat kan nu ook

16-09-08 09:00:45
emmertje
Oudgediende


WMRindex: 17.961
OTindex: 66.902
Quote Mmore:
Het kost alleen te veel tijd en bovendien werkt de huidige opzet naar mijn idee prima.


De huidige opzet vind ik op zich ook prima, maar in deze topic gaat de discussie o.a. over hoe men spreiding kan brengen over de verschillende leden die berichtjes insturen, en daar liet ik mijn fantasie op los ;) Helemaal zonder naar de bronnen van Kpuc en Relpa gekeken te hebben :P

16-09-08 23:07:12
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Wie o wie, er is weer verse vis heb ik net gezien 8)

21-09-08 13:07:19
Luna
Moderator


WMRindex: 23.879
OTindex: 45.412
S
Ik heb altijd veel artikelen ingestuurd, ook toen ik nog gewoon lid was en er zijn er altijd veel geplaatst.
Dus dat gezeur dat ik zoveel artikelen op mijn naam heb staan, dat is omdat ik de afgelopen twee jaar actief heb ingestuurd.
Ik plan alleen mezelf in als ik artikel leuk vind en nog niemand het ingestuurd heeft.
Ik wissel altijd om als lid het ook ingestuurd heeft.
Als ik en dag inplan, dan staat er van de zestien artikelen van die misschien twee of drie modjesartikelen bij.

Maar dit soort dingen motiveren me steeds minder.
Ik ben hier voor jullie en ik doe mijn best voor jullie en iedere keer die beschuldigingen ben ik zat.

21-09-08 14:06:11
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
Dat laatste kan ik me voorstellen. Ik hoop dat nu voor lange tijd de rust weer hersteld is. De mopperaars hebben gelegenheid gehad om hun verhaal te doen en er zijn wat aanpassingen geweest. Overigens was dat laatste niet nodig t.a.v. Luna's manier van werken. Dus meis, gewoon doorgaan zoals je al deed. Was/is prima #ok

21-09-08 21:07:05
Luna
Moderator


WMRindex: 23.879
OTindex: 45.412
S
Bedankt,Ledi (L)

21-09-08 21:12:09
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
@Luna: geen beschuldigingen.. psycho therapie.. stoom afblazen.. afreageren.. tag tag tag... knuffel.. ga zo door..

wanneer maken we een U een nieuw artikel?

21-09-08 21:21:29
Henise
Oudgediende


WMRindex: 6.287
OTindex: 6.684
Je zou haast denken, dat het betaalt. :P

21-09-08 23:46:53
BonVivant
Erelid


WMRindex: 1.733
OTindex: 2.274
S
Wordt het ook: 2 punten bij je WMR-index.

Loont de moeite, toch? :P

22-09-08 00:19:44
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
@Henise: ja dat is de volgende stap: zegeltjes waarmee je korting kunt krijgen op een t-shirt.
*Hoor je me lachen?*

22-09-08 17:01:18
GEvanGene
Erelid


WMRindex: 1.020
OTindex: 998
S
@ luna:
Quote:
Ik plan alleen mezelf in als ik artikel leuk vind en nog niemand het ingestuurd heeft.

dit noem jij een leuk artikel??

En bovendien als je als moderator vaak artikelen van leden moet afwijzen en je ziet dan op bepaalde dagen wel 5 artikelen van jezelf verschijnen dan gaat er bij jou geen lampje branden? Ok, dan heb je ze misschien niet zelf ingepland, maar als je dan vervolgens elke week de nieuwsbrief ziet en daarin heel vaak, niet altijd, ziet hoe hoog de score van sommige moderatoren (waaronder jijzelf) is, zou ik als ik moderator was toch allang actie hebben ondernomen.

22-09-08 17:02:46
GEvanGene
Erelid


WMRindex: 1.020
OTindex: 998
S
@ ledi: ga nou de boel niet bagatelliseren alsof je het niet belangrijk vindt, je hebt niet voor niets 332 artikelen op je naam staan. Dat is je eigen verdienste en daar heb ik geen kritiek op, maar ik weet uit eigen ervaring hoe hard het werken was in het verleden om sommige moderatoren voor te zijn. Ok, ik kick op artikelen insturen zoals er ook mensen zijn die op OT-index kicken, ieder z'n meug. Maar ga jij nou niet doen alsof je het allemaal niet zo belanrijk vindt. Waarom anders deze suggestie:

10-09-08 14:22:31 - Quote deze reactie ledi

Nog iets: jullie moeten niet alleen kijken wiens naam vaak onder een artikel staat.

Veel interessanter is om in de weekkrant te kijken wiens artikelen vaak in de top 5 staan.
Ik kan wel heel trots zijn als ik hoog in het lijstje van inzenders sta, maar als dan noch in de linker noch in de rechter kolom een artikel van mij staat genoemd, vind ik dat getal nog maar weinig waarde hebben.
Moeten jullie ook maar eens meer naar gaan kijken!
Dus kwaliteit boven kwantiteit!! /quote.

Bovendien vind ik zoals het nu gaat het veel eerlijker, er komen mensen aan bod die nu pas hun eerste of tweede artikel geplaatst krijgen terwijl ze toch al geruime tijd lid zijn. Het zou ook kunnen zijn dat ze de moed hadden verloren na tig afwijzingen en het nu weer zijn gaan proberen; en met resultaat.
Wat dat betreft vind ik de huidige opzet geslaagd!


22-09-08 19:06:40
Luna
Moderator


WMRindex: 23.879
OTindex: 45.412
S
Quote GEvanGene:
@ luna:
Quote:
Ik plan alleen mezelf in als ik artikel leuk vind en nog niemand het ingestuurd heeft.

dit noem jij een leuk artikel??

En bovendien als je als moderator vaak artikelen van leden moet afwijzen en je ziet dan op bepaalde dagen wel 5 artikelen van jezelf verschijnen dan gaat er bij jou geen lampje branden? Ok, dan heb je ze misschien niet zelf ingepland, maar als je dan vervolgens elke week de nieuwsbrief ziet en daarin heel vaak, niet altijd, ziet hoe hoog de score van sommige moderatoren (waaronder jijzelf) is, zou ik als ik moderator was toch allang actie hebben ondernomen.


Ten eerste: Waar bemoei jij je mee?

Ten tweede, je weet niet hoe het achter de schermen aan toe gaat.
Jij weet niet hoeveel aanvoer er is en ik bepaal ook zelf wel wat ik bizar vind en wat niet.
Ik word doodmoe van leden zoals jij die het allemaal beter weten.
Echt strontziek word ik hiervan.

Als er meerdere artikelen van mij verschijnen, dan is dat omdat er bijna niks is ingestuurd of niemand dat artikel ingestuurd heeft.

En als jij het allemaal zo goed weet, waar zijn jouw artikelen dan?


22-09-08 19:09:47
Shinki
Erelid


WMRindex: 684
OTindex: 4.227
Wat maakt het uit wiens naam onder het artikeltje staat!?
Wmr is er toch niet alleen maar voor de faam?
Trouwens het is sowieso hard werken om een artikel toe te voegen maar volgens mij zijn er zo'n 7000 leden-artikelen meer dan mod-artikelen.
Dus deze hele discussie heeft geen nut!

22-09-08 19:11:23
Theetje
Oudgediende


WMRindex: 460
OTindex: 24.162
T
@Luna; Negeren, gewoon negeren.. Ik weet dat het moeilijk is meid.. Maar idd, 99% van de leden weet niet hoeveel tijd en moeite het kost achter de schermen.. Ik heb er wel een beetje een beeld van door jou en Kpuc en ik heb alleen maar onwijs veer respect voor je.. Laat ze lekker lullen ke?

*)

22-09-08 19:13:15
Shinki
Erelid


WMRindex: 684
OTindex: 4.227
Ik heb zin in thee 8-)

22-09-08 19:14:09
Theetje
Oudgediende


WMRindex: 460
OTindex: 24.162
T
Ik ben niet om op te eten of te drinken 8)

22-09-08 19:19:02
Shinki
Erelid


WMRindex: 684
OTindex: 4.227
Daar dacht ik niet aan!

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 [4] 5 6 7

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven