hr
jaargang -23 - laatste artikel 28-3 12:00 - 74297 artikelen - nu online 29 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Suggesties - Suggesties - Suggesties - Suggesties - Suggesties - Suggesties


[1]

laadtijd

08-06-08 21:57:37 - Quote! - @lucb1e
lucb1e
Erelid


WMRindex: 381
OTindex: 2.139
T S
De laatste tijd lijkt WMR een stuk langzamer, de ene keer geeft server03 zijn fout toe (zover hij dat kan:P) door onderaan 5.0secs of iets dergelijks te zetten, maar het is ook vaker dat er onderaan staat 0.2secs terwijl hij nog aan het laden is :S
Ook zijn de Google ads langzaam en worden ze vaak geladen voor andere delen van de pagina die er dus op moeten wachten.

EDIT: ik heb de stopwatch eens ernaast gehouden en terwijl er vrijwel meteen stond 0.04secs was hij toch een dikke 12seconden bezig voordat er 'Klaar' in de statusbalk stond.

08-06-08 22:32:29 - Quote! - @Pablo
Pablo
Oudgediende


WMRindex: 1.461
OTindex: 22.116
Ik heb FasterFox addon die de tijd ook op neemt, daar heb ik ook wel eens 102 sec zien staan
Maar d'r is wel iets raars met die servers van WMR, misschien kunnen ze het aantal bezoekers niet aan, want WMR is soms ook eventjes niet bereikbaar, dan duurd het laden weer lang
Ik zat 1x bijna een minuut lang zonder WMR :(

PS: trouwens de tijd van de server is hoe lang de server bezig is, verwerken van de data is ie zo klaar mee meestal en dat duurd ook niet zo lang, maar opzoeken van de server enzo als hij moeilijk bereikbaar is telt daar niet bij

08-06-08 22:46:55 - Quote! - @de Mexicaan
de Mexicaan
Oudgediende


WMRindex: 3.266
OTindex: 3.691
Ik heb ook wel eens problemen. Niet iedereen schijnt dat echter te ondervinden, daarom is het ook moeilijk om er iets aan te doen.
Overigens staat hier een topic om je storingen te melden.

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven