hr
jaargang -23 - laatste artikel 28-3 18:00 - 74300 artikelen - nu online 43 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Suggesties - Suggesties - Suggesties - Suggesties - Suggesties - Suggesties


[1]

Werken met frames

25-05-06 00:10:28 - Quote! - @T
T
Senior lid

WMRindex: 235
OTindex: 36
Wnplts: Moasû
Quote Mmore:
Probleem is dat je dan met frames moet gaan werken..

Das waar, maar lijkt het jou ook niet makkelijker dan?
Ik heb verder geen idee waarom frames een probeem is hoor, ik weet niet zo veel van informatica etc... dat is meer iets voor voogeltje en moderators gok ik...

26-05-06 13:59:50 - Quote! - @Mmore
Mmore
Administrator


WMRindex: 1.439
OTindex: 15.022
Vooral zoekmachienes hebben vaak problemen met Frames. Ook ondersteunen sommige browsers geen frames. Bovendien laden frames ook nog is wat langzamer. Daarnaast werken frames eigenlijk alleen 'goed' op de volgende resoluties: 1024x768, 800x600 en 640x480.

De meeste mensen zullen geen probleem hebben maar ik ben bang dat een klein aantal mensen dat wel zal hebben en bovendien werkt het zo ook prima.

28-05-06 12:22:13 - Quote! - @Andries Louw
Andries Louw
Senior lid

WMRindex: 167
OTindex: 202
Wnplts: Sneek
S
Zoekmachines hebben idd grote problemen met frames, daarnaast is idd de resolutie van de bezoeker een probleem, en browsers als Opera staan er om bekend slecht met frames om te gaan (Mijn ervaring dan..). Safari, FireFox en Internet Explorer doen het daarintegen wel goed..

29-05-06 20:44:11 - Quote! - @Jeroen
Jeroen
Senior lid

WMRindex: 446
OTindex: 19
Firefox werkt goed met frames, gebruik hiero firefox, en @Mmore ik gebruik hier resolutie 1280*1024

Maar om eerlijk te zijn, ik gebruik op mijn websites ook geen frames, en vaak ook geen javascript, omdat er nog steeds mensen zijn die browsers gebruiken die geen js of frames ondersteunen.

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven